Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 20 076 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sjutusan | 2008-10-09 08:03 | |
![]() | Har en syster som tycker särskilt julen är jobbig. I år skiter hon i familj och måsten och ordnar en alternativ jul för alla som sitter ensamma eller vill ifrån. Stort. | |
| rufs | 2008-10-09 08:22 | |
![]() | Mimikryp massor av kramar från mig fanns det skulle jag skicka såna där krambjörnar som finns på msn | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-10-09 08:36 | |
![]() | Det var exempel. Hoppades att poängen skulle nå fram. Man styr väldigt mycket hur man mår själv, hur man väljer att må själv, så är det bara. | |
| Sotfinger | 2008-10-09 08:44 | |
![]() | Mimi, utifrån vad jag sett av dig här på beta så verkar du vara en väldigt sympatisk, empatisk, rolig, intelligent, tänkande person med djup, dessutom jättesöt! Av vad du skriver i denna tråd så verkar det som att du inte har hittat din rätta plats i livet än. Håll ögonen öppna efter tecken på möjligheter till förändring och var inte rädd att kasta loss. Det finns alltid någonstans människor som man passar ihop med. Men kanske inte där man trodde. | |
| huja | 2008-10-09 09:06 | |
![]() | Införskaffa dig en hund - finns inget bättre | |
| Mimikryp | 2008-10-09 13:27 | |
![]() | BiNo8; Jag skulle gärna åka iväg en sväng, men jag har inte riktigt den ekonomiska möjligheten, och inte så många semesterdagar kvar - och ingen att åka med. :-( sjutusan; Ååh, något för mig kanske? Vill du berätta mer? rufs; Tack! _Candid; Jo, visst är det väl så. Jag tycker väl inte att jag förtjänar att må bra eftersom jag har så dåligt självförtroende. :-( Sotfinger; Stort tack för alla fina ord! Kram på dig. huja; Jaaa, åååh vad jag skulle vilja ha en hund! Jag älskar hundar! Men det funkar tyvärr inte med mitt jobb och hunddagis är för dyrt. :-( | |
| sjutusan | 2008-10-09 13:42 | |
![]() | Visst, jag har ingen aning hur hon finansierar det hela, om man kan söka nåt bidrag till det (hon har egen firma), men hon tänker sätta upp lappar på anslagstavlor där hon bjuder in gammal som ung, låg som hög på lite mat, inte det superduperuppdukade Julbordet, men lite av varje i en lånad lokal. Berättar man för den lokala handlaren vad det är ämnat till kanske man kan bli lite sponsrad också, vad vet jag? Var och en betalar säkert gärna en symbolisk summa för att få lite julefrid och gemenskap istället för att sitta ensam. That is the christmas spirit! | |
| Mimikryp | 2008-10-09 13:44 | |
![]() | sjutusan; Ja, kolla gärna upp mera! Men det får inte ligga mer än typ 20 mil från Stockholm... | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-10-09 13:50 | |
![]() | Mimikryp du är snygg :) | |
| Mimikryp | 2008-10-09 14:23 | |
![]() | yayasout; *skrattar* Tack så mycket! Du ser också bra ut. | |
| remvanrijn | 2008-10-09 14:35 | |
![]() | Mimi.. tänk att det betydde mkt att du gjorde mig glad, nåt jag såg framemot och som jag efteråt upplever som bättre/trevligare än man hoppats förvänta .. Alla galna svar o frågor vi skrev tillsammans i jeopardy,de har nog spritt många skratt bland läsarna. Kom ner till skåne o ät en god frukost igen =) | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-09 16:19 | |
![]() | Mimikryp att åka utomlands nuförtiden är inte dyrare än att gå på krogen en kväll:) Jag ska åka ifrån där jag bor och det totala priset med flyg samt hotell gick på 600 kr:) | |
| remvanrijn | 2008-10-09 16:30 | |
![]() | Om en krogkväll bara innebär drink ska jag akta mig at bjuda BiNo8 en kväll på krogen alltså..=) | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-09 16:55 | |
![]() | remvanrijn*ler* nu menar jag en riktig krogsväng:) och där jag bor kostar taxi bara 400 kr fram och tillbaka:) | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-10-09 17:23 | |
![]() | carlmartin; Ååh, meditation verkar så otroligt fånigt och inte alls min grej. Men exakt hur gör man? Och vad är det tänkt att man ska uppnå? sv.wikipedia.org/wik...Me ditation | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-09 17:37 | |
![]() | En balans, en inre ro i sig själv bl a | |
| Mimikryp | 2008-10-09 18:01 | |
![]() | BiNo8; Öh, va? Sexhundra kronor för utlandsresa med hotell? Är det en Finlandskryssning du pratar om? För övrigt går jag typ aldrig ut på krogen, och när jag gör det brukar jag klara mig med en hundralapp. Jag är billig i drift. ;-) carlmartin; Ska läsa senare, när jag får tid. Måste laga mat nu. | |
| Sotfinger | 2008-10-09 18:06 | |
![]() | Meditation är att tvätta sinnet. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-10-09 18:59 | |
![]() | Här har du mina just nu youtube favoriter att gotta dig åt. Ett typiskt slayer fan: www.youtube.com/watc...XF uv7B-4lY Dödskul golfolycka som tyvärr är reklam men låtsas inte om det så är det mycket roligare: www.youtube.com/watc...Pk NIKJBqIc Skrattanfall i svt: www.youtube.com/watc...QG Eo2P8rnA | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-09 21:11 | |
![]() | Nej då ingen kryssning hihihi flygresa till Polen + 2 nätter på hotell. | |