Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 20 006 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Uffetuffe | 2008-10-12 20:00 | |
![]() | Igår så fick jag upp en fisk som var så stor att bara kortet jag tog på den vägde 4 kilo | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-10-12 20:04 | |
![]() | uffetuffe...*skrattar högt*** den va bra:) | |
| Cosette | 2008-10-12 20:17 | |
![]() | jag tycker alla som är med i dokusåpor borde få ett eget nobelpris för de verkar så himla smarta själv borde jag få nobelpris i litteratur, min bok är ju både uppskattad och jag har haft flera uppläsningar men jag har inte riktigt tid med själva festen för jag är på bröllopsresa på månen... det ni.. helt viktlöst... ja ni fattar ju... :D | |
| mrperfect | 2008-10-12 20:20 | |
![]() | Sa jag att jag talar 149 språk flytande? ( på en båt ) Nämnde jag att jag tål hur mycket sprit som helst? ( jag är helnykterist) Snart skal jag börja turnera i USA eftersom jag är en väldigt skicklig konsertpianist ( säger dom på de dövas riksförbund). Det var jag som uppfann elbilen ( jag hade en gång en batteridriven leksaksbil), det är därför jag är så rik! ( jag hittade en femtiöring på gatan igår :P ) Mitt slott behöver renoveras ( jag rensade takrännan på förrådet igår ) | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2008-10-12 20:22 | |
![]() | Jag har en bärbar dator där jag gör mina grafikerjobb från platser där jag känner mig hemma, Tobago och Dubai till exempel. Det bästa med mitt jobb är att jag är min egen chef, tjänar en massa pengar och är där jag vill vara. Jag älskar också hierariker vill jag tillägga på den | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-10-12 20:37 | |
![]() | jag tycker att livet suger stenhårt. ingenting är spännande eller roligt eller ens bara tråkigt- allt är som en seg grå massa som hotar att kväva mig. jag klarar inte av att ta ett enda andetag till av den tunga och giftiga luften omkring mig. i mitt huvud kör ett plågat mantra- du är på väg att dö, lägg dig ned, göm dig, låt ingen se dig dö- då är du till besvär, försvinn, skynda dig. men jag är förlamad och ingenting händer. jag hatar alla andra människor, som jag tror har det bättre än jag och föraktar dem som har det sämre. och jag hatar människor som är dumma nog att vara glada och nöjda, det är ett fruktansvärt naivt och lättvindigt beteende- men de lär sig nog, livet är ett helvete, det förstår alla intelligenta människor. de dumma, som ler mot livet har mitt odelade och kompakta hat- det finns ingen jag har mer lust att utsätta för mitt mördande ursinne än dessa.... eller jo...mig själv. :( | |
| DennisPlz | 2008-10-12 20:42 | |
![]() | carlmartin: Så vad är problemet? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-12 20:43 | |
![]() | Jag har full pejl på alla på min kompislista här, msnlistorna och de på irc. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-10-12 20:44 | |
![]() | denniz- jag är förlamad | |
| run-marie | 2008-10-12 20:54 | |
![]() | barbie, jag trodde att du bara älskade Ken, så dumt av mig. Är inte alls dum i huvet annars, har 192 i IQ :) | |
| barbi | 2008-10-12 23:58 | |
![]() | hahaha jag älskar ken:=)) | |