Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
13
Inloggade43
Mobilspel
Pågående19 373

Forumkategorier

Användare Inlägg  
mommesfrites - Ej medlem längre2008-10-20 11:08
Antal inlägg: 7605

Rapé, jag känner tomten. Du kan få en ren billigt.

ryssbrud - Ej medlem längre2008-10-20 11:17
Antal inlägg: 1972

fred på jorden är visst möjligt
det har tillochmed inträffat
skärp till er!

ewaleena - Ej medlem längre2008-10-20 13:08
Antal inlägg: 1977

Önskelista till årets jul:
Pengar, snälla barn, hembjuden till någon så jag slipper laga mat i jul, hundbajspåsar, att extreme makover kommer hem till mig, att från koja till slott kommer oxå för deras snickare är bara för sööööt. :), presentkort på resor.. Kanske en till hund, en nyare bil med plats för hundarna och ungarna..

Billan_852008-10-20 13:35
Antal inlägg: 860

Jag fick min julklapp av mor idag. Japp, IDAG! 3000kr på kontot. Undrar var hon fått minst 15 000kr ifrån (har 4 syskon som fått samma summa). Jätte fint av henne men det är oktober, hela två månader kvar ju. Men jag slipper iaf frysa tills dess, ska köpa ny jacka, jeans, skor o mössa om de blir något över ^^

GOD JUL!! Haha..

klobba2 - Ej medlem längre2008-10-20 14:33
Antal inlägg: 2332

Jag skulle vilja ha ett antal metallicabiljetter
som jag kunde ge bort, till behövande...........

carlmartin - Ej medlem längre2008-10-20 15:07
Antal inlägg: 4590

klobba- kan man önska sig "mer fred på jorden" då? utan att vara världsfrånvänd utopist i din optik. nu tänker jag på att det är dig jag önskar mig den gåvan av. skulle naturligtvis aldrig falla mig i att fråga dig om lov angående vad jag önskar mig av tomten.

tror du inte förresten att det är den attityd du ger uttryck för som står i vägen för fred ?

Felixy2008-10-20 15:11
Antal inlägg: 272

*får kalla kårar av att trash är sig olik i den här tråden* :P ska inte du hata tomten,julen o allt som hör till? ;)

för övrigt så önskar jag mig en riktig karla-karl!! Trött på att dra nitlotter nu :P

carlmartin - Ej medlem längre2008-10-20 15:13
Antal inlägg: 4590

det handlar om att våga tro. hallonsaft från himlen går säkert att ordna om man vill- fred också? det kräver en insats, och här rekommenderar jag att du börjar med dig själv- sök freden inom dig själv - du önskar den ju! om inte, fortsätt som tidigare.

Felixy2008-10-20 15:13
Antal inlägg: 272

Billan_85 > kan jag få hennes mailadress? tror nämlingen att jag är hennes hemliga bortadopterade barn, som är i behov av just 3000kr :)

hjortfot2008-10-20 15:22
Antal inlägg: 280

Jag önskar mig en bilbarnstol...ett skötbord...babysitter...

Frekim2008-10-20 15:24
Antal inlägg: 3

På tal om önskningar till jul så skulle jag inte säga nej till en speldator!! Någon?

Frekim2008-10-20 15:24
Antal inlägg: 3

hjortfot, är det dags för barn snart? :)

Loppan892008-10-20 15:47
Antal inlägg: 27

carlmartin: Trots att fred på jorden är en idealisk strävan så är det absolut inget som kan rationaliseras. Att folk ska komma överens med folk i sitt vanliga umgänge och kretsar är inte det som definierar fred på jorden, det är en löjlig fantasi om att alla ska älska varandra och leva i någon slags harmoni. Och det ligger inte i människans natur att tycka om alla.

klobba2: Att tävla om vem som har högst IQ med någon över nätet är som att försöka bevisa vem som har störst penis utan synliga bevis. Vilket resulterar i att en om inte båda parterna överdriver en hel del i sina påståenden. Kort summerat: Din intelligenskvot är direkt proportionell mot hur troligt det är att den faktiskt är så hög som du sa att den var. Att du engagerade i en barnslig och avsiktligt provokativ debatt med någon bra mycket yngre än dig kan ju mycket väl tyda på att du ljög om din IQ.

kneve: Du verkar upprörd över att folk utnyttjar dåliga förhållanden i världen. Jag finner det dock svårt att tro att du själv inte gör det. Om man ska bryta ner det hela så lever du, precis som resten av svenskarna, i ett välfärdssamhälle med bra ekonomi. Vilket finns till bara för att vissa andra har det sämre. Du är bra på att tycka saker, men du Gör precis lika lite som de du talar illa om.

OnTopic: Jag skulle vilja ha ett sånt där handgjort silver/tenn - armband. (:

_Candid - Ej medlem längre2008-10-20 16:40
Antal inlägg: 2602

Eftersom det finns två trådar om julklappar på snacks första sida stänger jag den här och hänvisar till den tidigare tråden med samma ämne:
www.betapet.se/forum...ea did=6478

mommesfrites - Ej medlem längre2008-10-20 16:40
Antal inlägg: 7605

Jag tror tyvärr inte heller på fred på jorden....visa mig på en enda dag sedan människorna utvecklades på planeten, som det inte varit osämja och bråk.
Jag är inte så säker på att motsatsen till fred är krig.

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?