Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 21 |
Mobilspel
| Pågående | 19 401 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:32 | |
![]() | Ja, okej, men det såg inte så vackert ut. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:33 | |
![]() | Han ville nog bara sprida gracerna lite efter att vi tjejer sjungit tjockisarnas lov... | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:34 | |
![]() | Yonder är avis på kraftiga karlar helt enkelt. :-D | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:35 | |
![]() | Mismatch fint att vi inte är arga på varandra längre, ville bara vara lite rolig, men jag glömde att man måste anspassa talet till sin publik. Sylvia så du läser Dalström, så vilken bok gillar du mäst? | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:36 | |
![]() | mest menar jag | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:36 | |
![]() | Släng in en ;-) nästa gång. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:38 | |
![]() | Mismatch jag är ingen missunsam person, men jag kan avundas många egenskaper. Jag applåderar åt folk som lägger ner jobb på sina intressen. | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:40 | |
![]() | Hrm, jag också. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:40 | |
![]() | är ni korta i trådarna el?- Yonderboy är KUNG. Missmatch: Varför så irriterad. Får han Yb inte skämta lite om dubbelhakor? Det va ju kul. Va inte så känslig. Lite ironi och satir är nyttigt. Jag tror inte ett skit på den som säger att utsidan inte spelar DEN ALLRA MINSTA roll. Minst en gång iaf, i ett möte mellan 2 personer. Shit vad trött jag blir...på människor som ringer TV4 och klagar på den ironiska reklamfilmen om crime-medicine.com. Tydligen tror folk att den är "På riktigt". Att det är reklam för illegala droger på nätet. Blev påmind om detta nu när Missmatch böla om Yonderboy's inlägg kl.18.21. Ang trådens fråga: hellre hull än "skull". Bröst är fint. Kurvor är kvinnligt. Dubbelhakor är dock kanske för mkt hull. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:41 | |
![]() | Har bara läst Gökmannen (för sisådär 15 år sedan, den finns i min bokhylla) och den gillade jag. Gillar Dahlström som typ (lever han, förresten?) Egensinniga och roliga farbröder - min specialitet. | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:43 | |
![]() | Jag är irriterad å de överviktigas vägnar. Man ska helt enkelt ge fan i att skämta om människors utseenden om man inte kan göra det på ett "snyggt" sätt - vilket väldigt få behärskar. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:43 | |
![]() | Yonderb- who ty fukkkk är "Will Farrow"? -Tror Du menar "Will Ferrel", inte sant? Hans nya film "Stepbrothers" är underbar. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:44 | |
![]() | tjena Lejonmix, nej då Mismatch och jag är vänner. Vi delar bara inte bara humorn tyvärr, för min håller jag som väldigt rolig. Och vi skiljer våra preferenser åt också Lejonmix, du gillar kurvor och jag föredrar slankhet, gärna genom hetsrökning av ciggareter på sjaskiga cafer =D | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:45 | |
![]() | Will Ferrel sry my bad | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:46 | |
![]() | SylviaPlath för 15 år sedan, hur gammal är du? :D Du måste läsa Den store Blondino" den är hans bästa enligt mig | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:46 | |
![]() | Jag vill inte ha samma BMI på en lång konståkare och en porrfilmsdvärg. Båda kan ha sexappeal trots olikheter. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:46 | |
![]() | Mismatch, finess är givetvis nyckeln till ett lyckat skämt, men man kan väl i vissa fall nöja sig med att avsikten inte var att såra? Tycker det var ganska uppenbart i det här fallet, även om uttalandet var plumpt. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:48 | |
![]() | Var inte ledsen Yonderboy! Vi gillar dej ändå,,fast att du inte var så finkänslig:-) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:48 | |
![]() | Yonderboy, för exakt femton år sedan skulle jag fylla 20 om mindre än en månad...:) Min dåvarande pojkvän var Dahlström-fan. Minns din titel från hans bokhylla. | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-10-29 18:49 | |
![]() | Visst, jag köper att Yonder inte ville såra någon. Men tänk om han gjorde det ändå? Kan det inte vara värt att hålla inne med ett skämt om man vet med sig att lustigheten kan såra någon? | |