Spelrum
Giraffen47
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
24
Inloggade72
Mobilspel
Pågående19 505

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Margana2008-11-05 22:59
Antal inlägg: 826

Hon kanske inte bryr sig utan bara vill hämnas....*heheheehe*

2007 - Ej medlem längre2008-11-05 23:08
Antal inlägg: 53

Precis, hämnas var ordet! Hur jag nu skulle lyckas med det. Vi sitter och skriver till varandra på communityn nu, väldigt skumt att han till och med har samma intressen som N har...

Varför är han så genomskinligt blåst?

JaapConrad - Ej medlem längre2008-11-05 23:10
Antal inlägg: 1788

Men hör nu här fröken 2007. VARFÖR vill du spendera mer tid på en person som du hävdar är 'genomskinligt blåst'? Det finns gott om smarta killar i hagen. De är till och med rangordnade här på betapet.se.

ryssbrud - Ej medlem längre2008-11-05 23:13
Antal inlägg: 1972

det är alltid samma kille, bara 10 kilo tyngre

fjortisnet - Ej medlem längre2008-11-05 23:20
Antal inlägg: 361

Shit asså vicken idiot som utger sejj för å va flera olika personer! Värsta psykfallet ju! Tkr inte att du ska ha nån kontakt me hånåm mera.

2007 - Ej medlem längre2008-11-05 23:23

Som sagt..en liten "hobby" för mig att lösa sånna här mysterier, klart jag vet att han inte är värd att lägga mer tid och energi på, men ser detta mer som ett intressant fall jag vill lösa. Och det vore ju bäst att få bekräftat till 100% att det verkligen är samma person så det inte av ren (stor) slump råkar va någon som bara är oerhört lik N till sättet att va å skriva osv. Nog för att jag är trött på N också, men ska ju inte anklaga honom för något han är oskyldig för.

2007 - Ej medlem längre2008-11-05 23:23

trött på K, skulle det stå.

2007 - Ej medlem längre2008-11-06 00:35

Nu kommer jag med en oerhört intressant uppdatering!

jag snackade ju med N på msn, och då han blockat mig så kom jag på att jag skulle fråga om han hade facebook, vilket han sa att han inte hade. Sen kom jag på den underbara idén att jag skulle söka på facebook efter folk man har på sin msn. Finns ju en enkel funktion där man ser vilka msn-kontakter som är medlemmar på facebook!

jag sökte, och hittade N direkt! Där stod det ju först och främst att han va född det året som även K är född, och att han bor i samma stad som K och allt det där jag redan "visste" om N. Sen står det att N har ett förhållande med xxxx xxxxxxx, aa ni fattar. Såg även på hans statusuppdateringar att han använde sig av många "=)" och "o" osv...

Skriver till N på communityn och frågar först och främst om han har några barn. han svarar att han inte har det. Sen frågar jag hur det kommer sig att det på facebook står att han har ett förhållande med en viss xxxx xxxxxxx och att de har två barn tillsammans.

Börjar här ana att det nog ändå inte är K som spelar N, och när jag sedan kollar in mina meddelanden igen är alla hans meddelanden till mig borttagna och han har raderat sitt konto på communityn. N flörtade rejält med mig sista timmarna nu ikväll, och då jag kom på honom att han hade både flickvän och två barn så blev han väl livrädd för att jag skulle skvallra till hans flickvän om allt han flörtande, eftersom jag nämde hans flickväns både för- och efternamn i meddelande till honom. Därför avregistrerade han sig från communityn och raderade alla meddelanden mellan oss.

Så alltså, efter alla dessa misstankar var alltså troligtvis inte K inblandad, även om det för mig fanns åtminstone 10 "bevis" som tydde på att det va han. Istället vad N en riktig person, samma ålder som K och från samma stad..N hade skapat ett hemligt konto på communityn och använde den för att flörta med tjejer.

Ja vad ska man säga. Först och främst får jag väl ursäkta för att jag tog upp hela kvällen för er ;) Känns skönt att det löste sig iaf. Nu är det nog snarare jag som får skämmas lite för hela den där historien som ändå inte slutade så jag trodde. Känns i alla fall skönt att det inte var N, även om jag fortfarande inte kan fatta varför han frågade ut mig så mycket om hur min och Ns träff blev och om vi träffats och pratats mycket osv.

Så återigen, ursäkta mig! Alla som läser ända hit är värda en kram av mig! :) *kraam*

Ärtan Pärtan2008-11-06 03:14
Antal inlägg: 117

Jag skulle bli rädd för nån som sökte upp uppgifter om mig på ratsit och sen sa att de hade letat upp mig på facebook osv. Det kan ju vara så att den du tror är han på facebook är en helt annan men nu har du skrämt bort honom genom ditt sätt.

Ärligt talat så hade jag också blockat dig; hela den här historien är alldeles för mkt drama för min smak.

Jag tycker du ska gå vidare och sluta fundera på hur den K (eller om det nu var N) har det. Uppenbarligen har han gått vidare.

BetaMaxx - Ej medlem längre2008-11-06 05:31
Antal inlägg: 317

jag tror att N är Ks syrra som spelar kille och förvränger allt, kanske hermafrodit också

grusplan2008-11-06 07:07
Antal inlägg: 333

Riktigt spännande, varför inte ta kontakt med N:s flickvän och fråga om hon vet att N sitter o flörtar ? Tror inte hon o barnen är värd en sån skitstövel...

feken2008-11-06 07:13
Antal inlägg: 46

Hallå. Jag vill börja med att skriva att jag bara läst första sidan. Det räckte. Jag vill råda dig att läsa Liza Marklunds böcker i serien "gömda" o "Asyl" osv. Den första boken räcker egentligen. Är du någorlunda smart så kommer du dra paralleller och över huvudtaget aldrig fundera på den här mannen/männen mer. Lycka till :)

bizzzy - Ej medlem längre2008-11-06 07:36
Antal inlägg: 3169

Kommer osökt att tänka på filmen farlig förbindelse med Glenn Close.

Topppis2008-11-06 07:42
Antal inlägg: 26

tror han kan ha träffat ngn tjej men vill ändå inte släppa dig...
han vill både ha kakan kvar och äta den... om det nu är så att det är samma kille..

Topppis2008-11-06 07:43
Antal inlägg: 26

oj,, hade inte läst det du skrivit om att det inte va samma person =P

Margana2008-11-06 08:39

2007...faktum kvarstår att den första killen blocket dig på facebook och skulle han nu höra av sig efter ett tag och vilja träffas i tron att allt är som vanligt...glöm då för guds skull INTE bort att han blockat dig på facebook

Kille nummer 2 är nog tyvärr en ganska vanlig företeelse...ska berätta en sak som h ände mig för några år sen om en stund men nu ska jag spela en betapet och skjutsa dottern till dagis...so long

grönöga - Ej medlem längre2008-11-06 09:09
Antal inlägg: 5570

Jisses! Om jag vore kille så skulle jag nog ha blivit lite "rädd" för dig och dragit öronen åt mig rätt kvickt.
Jag blev för några år sen trakasserad av en relativt paranoid kille som frågade/snokade/antog/gis sade en massa möjliga/omöjliga ting om mig. Jag klippte kontakten med honom rykande snabbt. Fick även byta telefonnr då han lyckats snoka reda på det.

SämstpåBeta2008-11-06 09:40
Antal inlägg: 1761

det intressantaste inlägget har var nog fjortisnet. Som stavar psykfallet klockrent men har svårt med honom. Tydligen svårt att spela fjortis hela vägen!

Margana2008-11-06 09:47

Så nu är jag tillbaka med en kopp rykande kaffe i handen....

Grönöga - jag tror inte 2007 kommer att stalka den här killen, hon ville nog bara veta.

Nåväl till saken, allt tilldrog sig för några år sen när jag fanns på div communitys på jakt efter den rätte.
Vid ett tillfälle pratade jag på msn med en kille som ställde så underliga frågor, han ville veta om jag hoppade på
kryckor. Nej, sa jag och då ville han veta om jag nån gång i mitt liv hade hoppat på kryckor. Extremt konstiga
frågor tyckte jag och började ställa lite frågor till honom. I alla fall så kom det fram att den här killen tände på
kvinnor som hoppade på kryckor och jag tyckte nog att det var lite lustigt men inget för mig så jag tipsade
honom om att sätta sig i foajen till Sahlgrenska för där var det nog störst chans att han skulle springa på
nån brud på kryckor.

Jag tänkte inte mer på det men en dag fick jag ett brev på min hotmail från en kvinna som sade sig
vara sambo med den här killen och undrade vad jag hade för relation till honom. Hon hade sett min
hotmail när hon kommit på honom med att chatta med mig. Jag skrev till henne och berättade att jag
bara pratat med honom och att hon inte hade något att oroa sig för. Tillbaka kom det då ett längre brev
där hon skrev om hur han brukade chatta med en massa brudar på nätet och hur ledsen hon var över
detta. Jag skrev ett långt brev tillbaka och gav henne lite råd och stöd för hur hon skulle tackla problemet.

Jag har under den relativt korta period, typ 1 år, då jag var ute och flirtade träffat på flertalet killar som var
där trots sambo/flickvän/fru osv. En del var inte ute efter nåt annat än bara rent allmänt prata med folk och
det kan man ju köpa men många var ute efter cybersex mm och tyvärr är det nog rätt vanligt nu för tiden.

Ja detta var en liten tillbakablick...nu ska jag dra en betapetmatch innan jag sätter lite fart här =)

Caligatia2008-11-06 09:49
Antal inlägg: 2187

Jag hade också blivit rädd för någon som letade efter mina personuppgifter på samma sätt som 2007. Så jävla obehagligt! (Nu är det här säkert inte lika illa, men jag kommer faktiskt tom att tänka på den nyligen morddömda tyskan, inte ang morden, men just besattheten)

Angående alla dina "bevis" - vill du se bevis kommer du att se dem också. Hade det inte varit alla de grejer du tog upp här hade det varit något annat.

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?