Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 505 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| emmasilen | 2008-11-07 03:21 | |
![]() | ok tack så jätte mycket godnatt | |
| Tigera | 2008-11-07 03:22 | |
![]() | God natt! | |
| Ballerina | 2008-11-07 09:59 | |
![]() | Ja jag blev det på ett uteställe medans vakter tittade på, jag försvarade inte ens mig själv och jag var nykter. Kallas väktarunderhållning :S | |
| SämstpåBeta | 2008-11-07 10:52 | |
![]() | Det bästa du kan göra är prata, prata med någon du har förtroende för och som lyssnar på dig. Sedan måste du hålla dig sysselsatt. Gömma dig för omvärlden för dig inte framåt i ditt sorgearbete. Men inget har något brådska utan gör det i din takt. Ta allting i små steg. Utnyttja dina vänner och anhöriga maximalt. Är de mån om dig så ställer de upp. Var inte ensam då du är ute den första tiden, i den mån det är möjligt. Sök dig till trygga miljöer och personer. När du känner dig mogen och mer redo kan du vidga dina utforskningsområden. Älta i det du inte minns, det kan bara leda till destruktiva tankar. Utan bearbeta det som har hänt med någon kunnig på området, t.ex psykolog, terapeut, kurator osv. Har du svårt att sova denna tid nu så försök att få utskrivet lite Theralen så att du får sova riktigt ordentligt. Med Theralen sover du utan att du minns vad du drömmer (oftast). Men detta får du inte ta en längre tid, inte för att det är farligt. Men jag är emot konstlad sömn. Men allt detta ska du konsultera med din doktor eller psykolog. Jag vet ungefär vad du går igenom, då jag jag har jobbat med människor i liknade situationer! Lycka till nu gumman! | |
| SämstpåBeta | 2008-11-07 10:53 | |
![]() | Jag menar förstås.......Älta INTE i det du inte minns! | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-11-07 10:57 | |
![]() | Själv blev jag misshandlad väldigt svårt på sjuttiontalet. | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-07 13:40 | |
![]() | vad är det för värld vi lever i SLUTA | |