Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 153 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 850710 | 2008-11-09 17:16 | |
![]() | Men kära folket, vad har Ingvar Kamprads förflutna med IKEA att göra? Och speciellt hans privatliv? Ingen som vill ta upp att han är en av få som räddat ett samhälle när han själv gav sitt kära Agunnaryd X antal hundratusen för att de skulle kunna få behålla sin livsmedelsaffär i byn? Det är väl IKEA vi diskuterar och inte dess grundare eller personal? Isf tycker jag tanten i kassa 3 på IKEA i Kållered förra lördagen borde borstat sina tänder efter lunchen för hennes andedräkt inte riktigt var i min smak :s För er andra som inte gillar labyrinten som mer eller mindre alla affärer är uppbyggda efter är det för något som kallas merförsäljning och på IKEA finns det även hål i labyrinten som gör att kan kan komma ifrån den stora gången, det gäller bara att hålla ögonen öppna... | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-11-09 17:24 | |
![]() | Beardo: Någon dag före lön, på eftermiddagen innan folk har slutat och hämtat sina telningar på dagis.. :) Jag har då aldrig misslyckats med det konceptet.. Visst, ett antal finns det alltid där, annars får du väl gå dit när kungen gör det för då är det ju stängt för oss vanligt dödliga. =) Det finns smitvägar på alla IKEA men jag vet inte om det funkar om man släpar på en vagn? Jag har alltid bara kasse med mig, hittar jag tunga grejor så snor jag en tom vagn av någon som är i en annan gång och letar varor, funkar finfint!! ;) | |
| Gentiana | 2008-11-09 17:39 | |
![]() | En dum fråga bara; har inte folk mobil med sig när dom handlar på IKEA? Jag menar, varför ropas det ut från informationen att flickvännen vill ha kontakt med pojkvännen, verkar märkligt. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-11-09 17:40 | |
![]() | Den hörs inte för allt barnskrik!! :D | |
| Gentiana | 2008-11-09 17:42 | |
![]() | :-))))) | |
| Teppy | 2008-11-09 17:47 | |
![]() | äh, både Ikea och Jysk är skit på riktigt. | |
| Mismatch - Ej medlem längre | 2008-11-09 17:53 | |
![]() | Teppy: Du ska inte vara så kaxig bara för att du är en societetsdam. ;-P | |
| mrperfect | 2008-11-09 17:55 | |
![]() | 1: jag planerar alla inköp åratal i förväg innan jag köper något, det finns ingen plats för impulsköp ( inga pengar heller i o fs.. ) 2: om det står fullt med flickvänner som förlorat sina pojkvänner vid IKEAs informationsdisk så borde man kanske åka dit och ragga :) 3: Tala inte om för någon av dem att man kan använda mobiltelefon för att hålla kontakten 4: Hämta mig kl 18 i bollhavet!! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-09 18:10 | |
![]() | mrperfect, jag brukar lämna in gubbar på Clas Ohlson i stället. Man får ett kvitto i informationen, så man kan lösa ut rätt man sen. Om man inte vill byta förstås. Eller strunta i att hämta ut honom. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-09 18:12 | |
![]() | Det är väl det som kallas Gubbdagis, mommes? | |
| Beardo - Ej medlem längre | 2008-11-09 18:20 | |
![]() | Ewaleena, tack för tipset! Jag ska i möjligaste mån gå på Ikea veckan innan löning nästa gång. Smitvägar finns säkert, men jag hittar dem aldrig. Och visst finns labyrinter på alla affärer, men på Ikea handlar det ju om hundratals meter (där man dessutom tvingas åka slalom mellan alla velputtar). | |
| mrperfect | 2008-11-09 18:27 | |
![]() | mommesfrites jag har redan hela deras sortiment i huvet så jag behöver inte gå dit :) | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-11-09 18:28 | |
![]() | Anderstg... min kommentar var verkligen inte menad som en förolämpning, det tror jag även le-lou förstod. Men jag blev naturligtvis nyfiken, vad skulle du gett som exempel? | |
| mrperfect | 2008-11-09 18:33 | |
![]() | Allting jag skriver här är menat som förolämpningar, åt mej själv :) | |
| Nina | 2008-11-09 18:33 | |
![]() | Hahahaha ni är underbara!!!! Men jag håller med!! IKEA och Ullared borde vara barnförbjudet!!!! Även om jag och mina döttrar kan åka till båda affärerna blir man vansinnigt irriterad över att höra allt det där gnället,skrikandet och om plats finnes...springande på små 1 metersfigurer. Man vill ju inte köra över alla dom där..... Har en 6 åring...hon får nästan aldrig förlja med till IKEA... Ullared har hon aldrig varit på. Maken ville följa med till Ullared en gång och jag sa "javisst, men du tar lillan"...behöver kanske inte säga att han stannade hemma :)) Mitt råd till er är...stnna upp och ta en pause och passa på att titta på dom som inte gör detsamma. Snart dags för en tripp ner till Ullared .... :o) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-09 18:35 | |
![]() | bennyboll, gubbdagis ja, men sen skenade min fantasi iväg lite :P | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-11-09 18:37 | |
![]() | mrperfect haha, jag ringer när jag behöver artikelnumret till en viss sorts skruvar eller batterier då :) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-09 18:37 | |
![]() | Fantasi??? Jag som verkligen gick på det... * ser mej omkring bland skruvar o muttrar i CO, och kollar in vem jag ska byta ut gubben mot * | |
| Malla13 | 2008-11-09 18:46 | |
![]() | Det var en kanon läsning le-lou...skrattar... Man känner verkligen igen sig i det du skriver... En sak som retar mig otroligt mycket är att på vårt ikea så har dem bytat ner en massa vanliga kassor till kortkunder och det e så jäkla dåligt...Även om det nu är så att dem flesta människor anväder kort så fins det faktist en hel del människor som fortfarande betalar kontant och detta märker man om inte minst på Ikea... Där köerna ringlar sig långa för vanliga kontatköps kassor...ush och tvi... Sen sitter det tyvärr allt för dåligt skyltat vad som är vanlig betal kassa och vad som är kortkassa så det har hänt att jag har kommit till kortkassa och fått ställa mig i en ny kö när jag väl har kommit fram... Fy fasiken...=( | |
| Teppy | 2008-11-09 18:48 | |
![]() | Mismatch, det är jag väl inte? Säger bara att man inte får kvalité från jysk eller ikea.. det är ju faktiskt sant. | |