Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 095 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| JuicyM | 2008-11-19 15:02 | |
![]() | stefanf: där va massa bra idéer, tack så mycket. Jag har funderat på att göra ett album eller tavla med bilder på oss ihop :) lemjau: ja precis det går ju. kuponghäfte är en smart idé! :) | |
| Lisaa | 2008-11-19 16:08 | |
![]() | Jag fick en toppenpresent för ett tag sedan, en värmedyna. Jag är lite frusen av mig så det är sååå gott att ha den i sängen, jag somnar mycket bättre då. Det finns med timer också så man inte riskerar att skada sig. Klart bra present! | |
| mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-19 17:22 | |
![]() | äsch klassikern en thaimassage med happy ending samt dirtytalk då? | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-11-19 17:36 | |
![]() | Fy fan vad sur jag skulle bli över ett fotoalbum. | |
| lemjau | 2008-11-19 19:44 | |
![]() | Varfor sur over fotoalbum? Inte fotogenisk? ;O | |
| taru | 2008-11-19 20:16 | |
![]() | Tänkte precis starta en tråd om julklappar nät jag såg denna. Min man har nämligen farsdag, namnsdag, födelsedag, jul och vår förlovningsdag allt inom en månad typ. Och han är helt omöjlig att köpa något till... Men jag håller med om det här med upplevelse o om han uppskattar dig så är ju nån slags massage med knorr på slutet billigt pengamässigt men rikt upplevelse-o uppskattningsvis... | |
| NessaLote | 2008-11-19 20:48 | |
![]() | Fotoalbum är bra :D Det gav jag storasyster när hon fyllde 25 o jag tror hon uppskattade det :D Till pojkvännen funderar jag på bluetooth-headset om man kan hitta ngt hyfsat billigt!! Ngn som har tips??? Vad tysan ska jag ge kompisar i skolan o sånt dåååe :O? | |
| HenkTheHunk | 2008-11-19 21:11 | |
![]() | Kom till teknikmagasinet, så ska jag nog garanterat kunna leta upp nått han kommer tycka är kul åt dig! ;D | |
| gnill | 2008-11-19 21:12 | |
![]() | kan man inte få en pojkvän till julklapp istället? | |
| NessaLote | 2008-11-19 21:41 | |
![]() | Jaaa.... vi har teknikmagasinet här nere oså, kanske vore god ide o gå in där :D | |
| mrperfect | 2008-11-20 01:24 | |
![]() | NessaLote Jag har en Samsung köpt på Telia som funkar bra till min Ericsson, sen har jag dessutom en stereolur som är trådlös, köpt på Clas Ohlson. tyckte bägge var bra så det beror ju på vilket användningsområde du hade tänkt dig. | |