Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 222 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| znizze | 2008-12-07 13:10 | |
![]() | svar ja | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-12-07 13:10 | |
![]() | BiNo8, varför yttrade du dig över huvud taget då? | |
| ingson | 2008-12-07 13:10 | |
![]() | Ok, men du har fel | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-07 13:12 | |
![]() | katalias det är väl upp till mig vad jag vill skriva | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-07 13:14 | |
![]() | Okej jag ska vara helt öppen om min åsikt, om jag träffar EN muslim som person och tycker den människan är trevlig så visst då spelar det ingen roll vilken religon den har. Men nej jag gillar inte "muslimer" | |
| ingson | 2008-12-07 13:15 | |
![]() | Fler frågor till znizze: Hur får du klart för dig hur denne gud vill att du ska uppträda? | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-12-07 13:17 | |
![]() | Bino, javisst är det upp till dig vad du vill skriva, men du måste väl hålla med om att det är lite fånigt att i ett debattforum skriva "jag har en åsikt, men tänker inte skriva den". Som om jag skulle skriva i tidningen "Det har hänt en grej, men det tänker jag inte berätta om." Trevligt att du till slut valde att skriva nåt i alla fall, även om jag tycker att ditt inlägg saknar en motivering till varför du inte gillar "muslimer" som grupp. Personligen kan jag inte annat än hålla med Kaparen i varje ord. | |
| ingson | 2008-12-07 13:18 | |
![]() | För tydlighetens skull, jag håller också med kaparen | |
| YlBjörn | 2008-12-07 13:19 | |
![]() | Ja människan är ignen rationell varelse så varför skulle denna tråd vara det...? Själv gillar jag inte tyskar och absoult inte kristna högern, trots att jag träffat trevliga typer av båda. Muslemer har jag flera kompisar dvs ofanatiska, men tyvärr drabbas ju alla muslimer av den rädlsa folk känner för fanatisk islamism. Det är ju som att alla svenskar skulle bli måltavla för att påven är pucko...vi är ju ett "kristet" folk. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-07 13:22 | |
![]() | Ett Forum betyder en plats, centrum mm. Och i ett sånt får man skriva vad man vill och hur man vill. Hade det hetat diskusionsorum vore det annat | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-07 13:22 | |
![]() | www.youtube.com/watc...re =related | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-07 13:24 | |
![]() | Typiskt svenskt så fort det är någonting man inte gillar är man "rädd" YLBjörn jag är inte rädd utan bygger min åsikt på det JAG ser händer i Sverige och många andra länder pga muslimerna | |
| JuicyM | 2008-12-07 13:25 | |
![]() | Islam i sig är inget "fel". Precis som vi kristna tycker det har konstiga saker för sig, tycker säkerligen de att kristendomen har konstiga sedvänjor. Det är inte en enskild religion som skapar problem, utan den krocken som uppstår pga av de stora olikheterna.. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-12-07 13:26 | |
![]() | aha, okej Bino. du väljer att tolka ordet forum i dess ordagranna betydelse. jag har alltid sett ett internetforum som diskussionsforum. eller som Odin skrev: Forumregler Forumet är en gratistjänst där alla med ett intresse för Betapet är välkomna att delta i intressanta diskussioner. | |
| ingson | 2008-12-07 13:27 | |
![]() | Jo, religionerna i sig skapar problem | |
| ingson | 2008-12-07 13:29 | |
![]() | Znizze, vill du svara på 13:15? | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-07 13:30 | |
![]() | Katalias ja men nu är det så att jag skriver det jag vill, och som någon sa i en annan tråd, det är en sak om jag påstår mig kunna nån fakta, så ska jag ju kunna bevisa det. Men en åsikt är en åsikt. | |
| YlBjörn | 2008-12-07 13:30 | |
![]() | Bino8, den bild media visar av muslimer, dvs terroratttacker osv, skapar räddsla hos väldgit många, en rädsla som tar uttryck i fientlighet och misstro mot "vanliga" muslimer. Vad bra att du inte är rädd. Vad bottna rdå din misstro i ? | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-07 13:31 | |
![]() | Sen tycker jag det är rent ut sagt för jävligt det som pågår i Rosengård, dom kommer från ett stenkastande land och fortsätter här...det är tacken dom visar till ett land som tagit in dom | |
| JuicyM | 2008-12-07 13:31 | |
![]() | ingson: Nej det gör det ju inte.. Vore alla muslimer skulle det ju uppfattas som det enda rätta. Vi tycker ju att vårt sätt att se på saker är det rätta, och de tycker deras sak är det! Det är det som skapar problem, den skillnaden som uppstår i sätt att se på saker.. | |