Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 67 |
Mobilspel
| Pågående | 19 363 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Risotto - Ej medlem längre | 2008-12-11 21:03 | |
![]() | Gungner, ta gärna en titt på min hemsida, du hittar adressen i en av trådarna där jag lämnade min e-postadress. Sen att du ger dig på och smädar mig på det sättet är inget jag uppskattar men dessvärre så är det typiskt borgerligt att göra så när det stöts på motstånd. Tala istället om vad du själv har åstadkommit, tills dess är du inget alls gemte mig i tänkande. Med största sannolikhet kommer den borgerliga alliansen att förlora makten i nästa val, precis som vanligt och det vet ni om. Därför är ni som arga bin när det kommer kritik. Som väl är har jag aldrig gått på högerkroken och kommer aldrig att göra. Men den som förväntar sig en fortsatt borgerlig allians efter nästa val kommer tror jag gå på en vänsterkrok och knock. Nu tillbaka till rådjuret på köksbordet som väntar på att få bli i mindre bitar. | |
| Nemesis_87 | 2008-12-11 21:14 | |
![]() | 9% är 10% för mycket. | |
| Gungner | 2008-12-11 21:25 | |
![]() | Risotto, uppfostrad i SSU förmodar jag. Du och Eloffe kan ta varandra i hand och fortsätta drömma. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2008-12-11 21:48 | |
![]() | Gungner, som sagt så är du ingenting jämte mig tills du har påvisat annat, det är fint att du förtydligar det genom ett förutfattat ställningstagande. Eftersom det nu bara är påhopp från dig på mig så tycker jag att vi lägger det åt sidan. | |
| Gungner | 2008-12-11 22:30 | |
![]() | Påhopp? Jag anväder mig av en debatteknik som du inte verkar vara van vid (din idol GP använder en variant av denna härskarteknik). | |
| vulcan | 2008-12-11 22:42 | |
![]() | Det finns ingen anledning att köra en spydig ton från något håll här tycker jag. Det är en intressant diskussion med goda möjligheter till saklighet om vi så önskar. Ge det en chans! | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2008-12-11 22:44 | |
![]() | Gungner, nu är du patetisk, vad vet du om härskartekniker egentligen? Eftersom du nu anser dig använda en härskarteknik lik de tekniker som "GP" använder så är det nog du som är ett fan till honom. Sanningen svider ibland. Jag söker mina signifikanta andrer på annat håll. Nå har du kollat på min hemsida än? om du inte hittade den så är adressen www.utmark.eu. där kan du se vad man kan åstadkomma med lite nit och flit och en hel del tänkande. | |
| Bjure | 2008-12-13 20:12 | |
![]() | Risotto, frågan är vad du kan om härskarkunskaper. Du uppvisar inga som helst sådana i den här tråden | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2008-12-14 00:01 | |
![]() | Jag är inte ute efter att härska över någon. Att känna behov av att härska över någon (verbalt, fysiskt eller mentalt) ser jag snarare som en svaghet hos den som vill det, eftersom denne inte känner sig tillräcklig utan att känna att den har personer under sig som den kan sparka på. Jag härskar över mig själv (och om jag har tur över min flickvän), därför kan jag också lägga tid på mig själv och utveckla sådant som jag tror på, istället för att försöka kuva andra. | |
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2008-12-14 00:16 | |
![]() | Arbetslösheten bero mycket på att man lägger ut massor av jobb utomlands t.ex Indien och Kina. Jag har själv sett det på mitt jobb. Man lägger ut produktion i forna öststater och Kina. Man lägger ut IT-verksamhet till Indien. Det är ekonomer som räknar pengar o bryr sig inte om vilken kvalité vi får. Siffernissarna är jubelidioter och förstör mer än den nytta de gör. Landsförräderi skulle jag vilja säga. Men så enkelt är det inte om företaget är globalt om siffernisse sitter i Tyskland eller USA o kollar årsredovisning från Sverige. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2008-12-14 00:18 | |
![]() | Kolbxbo, en mycket intressant vinkel på frågeställningen! tror att det ligger en hel del i det du säger. | |
| MatsJoel | 2008-12-14 00:30 | |
![]() | Är det viktigare att vi i Sverige har jobb, eller är det kanske på det stora hela positivt att fler jobb hamnar i länder som indien och kina? | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-12-14 00:34 | |
![]() | Sysselsättningen har ökat i Sverige sedan andra världskriget. Det går inte ihop med uppfattningen att "jobben försvinner". Och vad är det för fel med att låte indier och kineser vara med i världsekonomin? | |