Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 387 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Imaginos2010 - Ej medlem längre | 2008-12-12 17:38 | |
![]() | Linda e fin, I lajk her, | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2008-12-12 17:47 | |
![]() | Det är ju som med hon Silvstedt (stavning rätt?) är hon verkligen snygg? munne ser ju ut som om skulle svälja en elefant och så sitter den på sned. Resten av henne är inte heller så grant tycker jag. | |
| skrattblomma - Ej medlem längre | 2008-12-12 17:48 | |
![]() | Män slutar inte förvåna -åtminstone inte en tredjedel av Sveriges män! Inte skulle jag kunna uttala mig i saken att ev. vilja ha en nära relation med någon som jag inte känner väl. Alltså människan är ju så mycket mer än utseende, sångröst eller förmåga att uttrycka sin politiska åsikt. Menar, att det verkar otroligt, att en tredjedel av Sveriges män skulle känna en och samma kvinna så väl och så ingående att de skulle kunna/vilja välja att ha en relation med henne. | |
| Margana | 2008-12-12 17:49 | |
![]() | Många av de här kvinnorna är riktigt snygga innan de börjar göra om sig...har för mig att jag sett bilder på både den ena och den andra innan ingreppen och blonderingarna och de har varit jättefina kvinnor...förstår inte varför de måste ha läppar där man ser insidan av | |
| BugBig - Ej medlem längre | 2008-12-12 17:56 | |
![]() | Men Bino8! Hon har ju ingen insida så jag trodde inte det va den vi pratade om. Samma som Victoria Silvstedh eller va hon heter. IQ som en fiskpinne...eller fryst fiskpinne! | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-12-12 17:58 | |
![]() | Linda Rosing är vacker - vi är vackra allihop. | |
| Dyslekso | 2008-12-12 18:21 | |
![]() | Nja, Fånmåne. :) Men hur är det, om 1/3 av killarna kan tänka sig en nära relation med Linda, hur är det med andra kändiskvinnor. 1/3 kanske inte är så högt...Nyhets-Petra Falukorv är väl också rätt poppis? | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-12-12 18:21 | |
![]() | Jag tror nog inte alls att det är något som kvinnor "måste" göra för att få uppmärksamhet. Det finns väl mängder av kvinnor som uppmärksammats på helt andra premisser? Jag tycker inte det är ett dugg sorgligt, vill de inte längre vara blekta blondiner med en aura av hjälplöshet och dumhet, så är det nog bara att stänga bloggverksamheten och ta det lugnt runt Stureplan ett tag - så får de nog ett annat liv tillslut. Dessa kvinnor kämpar ju hårt för att få vara kvar på löpsedlarna - och det verkar inte spela någon roll alls av vilken anledning. Fantastiskt tycker jag! Skrämmande, lite underligt - men ändå smått fantastiskt att det faktiskt går att bli berömd på det sättet. Titta på Victoria Silvstedt..vad har hon gjort egentligen? I princip ingenting mer än att festa kan tyckas - men tidningarna älskar henne och hennes fåniga Svengelska. Men fattig är hon inte, och det tror jag måste ligga något annat än dumhet bakom! Och, nej - jag tror inte att Victoria, Rosing, Gynning o/c saknar uppvaktning...även om just betapetspelare verkar vara särskilt svårflirtade :) Dessutom är det inte första tråden som skapats i Rosings namn, varför det hela blir än mer intressant. | |
| Dyslekso | 2008-12-12 18:22 | |
![]() | ub: jag tyckte det var en lämplig fredagstråd. :) | |
| mrperfect | 2008-12-12 18:27 | |
![]() | Victora Silvstedt i så fall jag älskar hennes.............bankko nto :) | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-12 18:38 | |
![]() | Intressant hur folk kan frossa i att kasta ur sig skit om en person som jag inte tror nån här känner. Vad går man efter då? Utseende, uttalande och pressen. Skitsnack är nåt som sammanför många människor, sorgligt tycker jag:-( | |
| mrperfect | 2008-12-12 18:49 | |
![]() | Jag sa i alla fall något som stämmer :) | |
| vinterresa - Ej medlem längre | 2008-12-12 18:57 | |
![]() | Vad Skrattblomma troligen "frågar" är, att tycks inte behövas annat än ett utseende och viss kändiskap för att en man önskar en nära relation med en kvinna. Undra på, att det separeras så mycket i det här samhället, om män väljer sina partner efter bara utseendet. När man sedan är tvungen att konfronteras med den andras inre personlighet (när man måste inse, att livet för det mesta består av vardag), så håller det inte längre? | |
| Ekliptikan - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:04 | |
![]() | Jag kan uppskatta Linda eftersom det är så uppenbart att hon hatar sig själv, det är en av de egenskaper jag uppskattar mest hos en kvinna förutom intelligens, pengar och dåligt omdöme förstås. Sen är det iofs tveksamt om hon är särskilt grann att se på, men man kan inte få allt. | |
| stefanf | 2008-12-12 19:17 | |
![]() | Nej tack. När jag var 20 och hade varit utan ett tag hade jag kanske inte varit så kräsen men utifrån intrycket så har jag svårt att tänka mig att det skulle blivit någon "nära relation" med Rosingskan.. Gynning har jag ännu svårare för (nästan gränslöst) medan Vickan ger mig helt andra vibbar. Bortsett från att hon är lite väl lössläppt så tror jag hon är genuint en genuint snäll och kul tjej, oaktat några ytterligare spännande drag.. :) Hade jag varit ensam, desperat och vi vore de sista fyra människorna på jorden hade jag nog valt Viktoria. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:25 | |
![]() | jag vet heller ingen kille som säger hon är fin,av de jag umgås med=/men nog tror iaf jag hon får ihop några till programmet alltid! | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:26 | |
![]() | Hehe, jag kan bara hålla med Ekliptikan där. Det är en rätt bra sammanfattning. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:30 | |
![]() | Jag gillar Linda och hennes utseende. Då framstår mina origamiförsök som mästerverk och det gör mig glad. Go Linda! | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-12-12 19:33 | |
![]() | Linda ser bra ut,,men varför göra hennes läppar så de ser ut som hon fått en smäll,,,det förstörde ju=(,,när hon pratar ser de super stelt å svullet ut!men allt är ju en smaksak | |
| bitte0007 | 2008-12-12 19:41 | |
![]() | för mig är hon å kommer alltid vara en äcklig trashbrud helt patetisk | |