Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 972 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2008-12-18 01:23 | |
![]() | Minns en skotertur i ungdomen, med ett gäng kompisar...Vi körde ett bra tag och stannade för att grilla. En av tjejerna behövde "pudra näsan" och försvann lite längre ut i den karga fjällvärlden. Hon kom tillbaka och efter en liten stund blir det kolossalt tyst...för en liten brun korv stack nämligen ut från hennes skoteroverallsluva. Hon hade dragit ned overallen, gjort nummer 2...missat fjällvärlden och bajjat i sin egen luva :D Inte ett öga torrt, och är man runt 15-17 år så krävs mindre än så i en grupp med flera lika unga killar, för att önska sig döden i en omedelbar lavinolycka! Nej - flickan som nämns i texten var inte jag :) | |
| Jumanjia | 2008-12-18 13:28 | |
![]() | till mackz och tokismorsan. Nej jag satt inte igår och ruva på hämnd, Jag bara råkade logga ut från beta :-O haha. Men kan berätta massa pinsamheter om Tokismorsan.. hahahaha,, ^^ | |
| hungerstrejk | 2008-12-18 14:54 | |
![]() | HAHA nej vad pinsamt! Bajsa i luvan! Kommer inte i närheten av nåt sånt, men.. 1)Tyckte det var lite pinsamt när jag verkligen trängde mig på tåget för att komma av först av alla. Och när jag klivit av på perrongen gör jag en sån GROV vurpa. Fan va ont det gjorde och va skämmigt!! Haltade iväg fort som fan 2) Första dan på jobbet, glider in med illgröna, enorma Lerniabyxor och matchande knallrött nylle 3) Var full på julfesten och tafsade en arbetskamrat på brösten under en lite "utmanande" dans. Hon var inte med på noterna och blev helt chockad och förnärmad. Lite pinsamt på måndagen. | |
| Dyslekso | 2008-12-18 15:33 | |
![]() | Herregud...bajsandet i egen mössa måste vara bland det pinsammaste som någonsin gjorts. Hur hämtar man sig från något sådant? | |
| hungerstrejk | 2008-12-18 15:37 | |
![]() | Det undrar jag också. Byta namn, stad, land? | |
| Dyslekso | 2008-12-18 15:41 | |
![]() | Ja...iofs tur att det var på den gamla goda tiden innan mobilkameror, youtube och 51 739 246 views. | |
| hungerstrejk | 2008-12-18 15:50 | |
![]() | Sant. Fast å andra sidan finns ju idag möjligheten att förändra sitt utseende totalt. Kolla bara på Michael Jackson. Han kanske gjorde nåt jätteskämmigt som neger. | |
| Dyslekso | 2008-12-18 15:52 | |
![]() | Hmmm...ännu skämmigare än det han gjort som "vit". Jag tvivlar. :) | |
| deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-18 15:52 | |
![]() | .. ja han ville bli vit | |
| hungerstrejk | 2008-12-18 15:55 | |
![]() | Hahaha du har rätt igen. "Doesn't matter if you're black or white", han körde helgardering på den | |
| Piaree | 2008-12-18 15:55 | |
![]() | På högstadiet skulle jag göra en så kallad Häxblandning & använde bla mammas Cointrau (felstavat, men apelsinlikör iaf). Den är ofärgad & jag tyckte därför jag var smart när jag hällde vatten i flaska som "kompensation" för den mängd jag stal. Givetvis blev det förmycket vatten, så gästerna som senare bjöds på den undrade hur snåla mina föräldrar egentligen är =D Jag blev misstänkt för brottet, men har efter mer än 15 år fortfarande inte erkänt... | |
| Caligatia | 2008-12-18 16:03 | |
![]() | Piaree, nu kommer jag att tänka på en grej som blev rätt pinsamt för min bror. Han var "katt/husvakt" åt min storasyster när han var 15. Han tog dit några kompisar, och drack en ansenlig mängd vodka ur husets spritskåp. Även han fyllde på vatten för att dölja det. Syster och man kände genast av det givetvis, nästa gång de använde vodkan. De sade dock ingenting om saken till min bror, men gömde undan flaskan och sparade den. Sen gav de honom den i 20-årspresent... | |
| Piaree | 2008-12-18 16:04 | |
![]() | Caligatia: HAHAHAHAHA =D | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2008-12-18 16:09 | |
![]() | Kul tråd. Ja vad är det värsta? hade en flickvän hemma och vi skulle såklart ha sex fast föräldrarna var hemma. Vad jag inte visste innan var att hon hade...lite svårt för att vara tyst, så hon ylade så att hela grannskapet hörde det. Mina föräldrar sa aldrig något, men jag såg att dom tyckte det hela var ganmska kul, och lika kul som dom tyckte det var, lika hemskt tyckte jag det var. Hade nästan snudd på varit bättre om dom kommit när man höll på. En annan grej var när jag jobbade som konsult, var uppe i en stad uppe i norrland över dagen hos en kund. När jag skulle sträcka mig ner på golvet sa det RIIIIITSCH och heeeela grenen blottades från rumpa till gylf. Alla vred sig såklart av skratt. Problemet var ju att jag inte hade en pinal extra med mig och platsen låg lite utanför staden, så jag hann inte köpa några nya heller. Fick ta min tröja och knyta runt midjan. Men attans vad kallt det blåste ;-) | |
| Caligatia | 2008-12-18 16:15 | |
![]() | Jag kom just på en annan grej... Jag hade på mig en aningen för stort linne, och ingen BH under. Det var sommar, det var varmt ute, och jag var lite lätt överförfriskad. Då jag och en tjejkompis var på väg upp för trappan till utgången, för att gå vidare till ett annat ställe, tröttnade plötsligt mitt ena bröst på mörkret innanför linnet och kikade nyfiket ut i världen utan att jag själv märkte det. Det gjorde däremot vakterna, som var vänliga nog att påpeka det. Innan de hade gjort det hade dock hela kön, entrevärden och alla vakter redan fått en ordentlig titt på bröstet. Tjejkompisen ville rädda mig från att bli sjukt bortgjord, och gulligt nog slet hon därför ner urringningen i sin tröja och blottade bägge sina bröst. HELA resten av sommaren fick vi företräde i kön, medan vakterna ivrigt poängterade att om vi visade brösten igen skulle det bli gratis inträde med.... | |
| hungerstrejk | 2009-06-11 15:41 | |
![]() | HAHAHA! Ingen som har varit med om nåt pinsamt på länge? Kom igen nu! | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-06-11 17:35 | |
![]() | Caligatia... haha grymt snabbtänkt (och otroligt lojalt) av din kompis. Såna vänner vill jag se fler av. Bokstavligt talat. | |
| -Nephelia- | 2009-06-11 17:41 | |
![]() | Pinsamt var det idag, när jag körde buss och missade att svänga in på en hållplats med en massa folk, dom glodde ganska surt efter bussen. En stund senare fick jag veta att det gick en annan buss precis efter mig, så det var lugnt ändå, det pinsamma kändes lite mindre pinsamt då. | |
| Fil å såfisk - Ej medlem längre | 2009-06-11 19:24 | |
![]() | Är du busschaufför alltså? | |
| -BLÅVITT- | 2009-06-11 19:44 | |
![]() | Sicken observationsförmåga!!! | |