Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 411 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| butterkaka | 2008-12-18 21:27 | |
![]() | nyårslöften e till för o brytas | |
| Stormvind_66 - Ej medlem längre | 2008-12-18 21:28 | |
![]() | Då äter grisarna upp dem och får gas i magen. Sen är växthuseffekten inte längre att leka med. | |
| Stormvind_66 - Ej medlem längre | 2008-12-18 21:29 | |
![]() | Förlåt, nu har jag gjort det igen. Att kasta pärlor åt svin är ett uttryck som betyder att slösa intellektuell möda på människor som ändå inte förstår eller uppskattar. Uttrycket kommer ur Bergspredikan, där Jesus ska ha sagt:"Given icke åt hundarna vad heligt är, och kasten icke edra pärlor för svinen, på det att dessa icke må trampa dem under fötterna och sedan vända sig om och sarga eder." (Matt 7:6). Carola | |
| Mimikryp | 2008-12-18 21:46 | |
![]() | "Jag skall INTE börja röka i år.. Jag menar har man inte tagit ett enda bloss på 34 år så verkar det ju dumt att starta nu......" Ja, verkar dumt att börja NU, när du kan ägna hela nästa år åt det. ;-) Själv brukar jag inte ge några nyårslöften. Jag lovar så mycket ändå och jag håller alltid vad jag lovar. Men den här gången ska jag faktiskt ge ett litet löfte. Ett riktigt klassiskt sådant. För folk i allmänhet iaf. Inte för mig, för jag håller ju alltid vad jag lovar, och alltså har jag inte lovat detta innan eftersom jag då inte skulle behöva lova det på nytt. Jag ska börja på Friskis & Svettis. De öppnar bara ett par kvarter från där jag bor och jag har fixat så jag får träna gratis hur mycket jag vill, när jag vill. Det kan ju inte gå fel! :-) | |
| Lill-IT | 2008-12-18 23:17 | |
![]() | Jag lovar att: *försöka sluta stryka all tvätt. *bara baka kladdkaka EN gång i månaden. *försöka hålla tider och inte glömma möten. | |
| remvanrijn | 2008-12-18 23:18 | |
![]() | lovar du det LillIt?=) | |
| Lill-IT | 2008-12-18 23:19 | |
![]() | tror det.... :-) | |
| remvanrijn | 2008-12-18 23:20 | |
![]() | tro på framtiden, hopp o kärlek, tappa inte dem =) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2008-12-31 02:56 | |
![]() | Myspruppen: Därför att det finns viktigare saker att ödsla sin tid på, och därför att jag aldrig kan vara måttlig. :) Stormvind: Inte roligt, det där första. Tur att du återuppstod. | |