Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 361 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ablativ - Ej medlem längre | 2008-12-20 12:24 | |
![]() | Att man fick en vit fläck på handen när man drömde. Och att det faktiskt var träden som gjorde att det blåste.. | |
| Lindalainen | 2008-12-20 12:36 | |
![]() | när min bror va liten, så trodde han att på den tiden då det var svarvit-tv, så var världen runt omkring också svartvit. så när det kom färgteve, ja, då fick världen också färg! och jag trodde på tomten :) | |
| Lindalainen | 2008-12-20 12:36 | |
![]() | jag trodde också att det var träden som gjorde att det blåste! jag jag trodde inte att solen gått upp om det var molningt... haha | |
| oozaa | 2008-12-20 12:56 | |
![]() | Jag trodde 7Up hette Sjupp.. Och att Paris var ett land. | |
| shantione | 2008-12-20 13:01 | |
![]() | att man visste allt.. | |
| shantione | 2008-12-20 13:02 | |
![]() | att muskel-lös var ett negativt ord.. | |
| YlBjörn | 2008-12-20 13:55 | |
![]() | att Staten var en dum farbror som kom och tog pengarna av mammor och pappor. (hade ja fel?) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-20 14:40 | |
![]() | YlBjörn: Det är han som kommer hem till mig varje månad och bara vill ha och ha och ha . . . | |
| alexon | 2008-12-20 14:41 | |
![]() | jag hade alltid rätt. | |
| spamalot | 2008-12-20 14:55 | |
![]() | Jag trodde ja hade superkrafter X) | |
| mikaskrika | 2008-12-20 15:00 | |
![]() | Jag trodde att man kunde förlänga sopnedkastet så att det räckte till Afrika för då kunde de fattiga barnen få maten jag inte ville äta upp. att naturfärgade möbler var gröna. Att man fick hår i armhålan av att släppa in luften där. (Det var min pappa som slog i mig det. För om jag då ville lappa till honom behövde han bara säga: Akta busken Marie. Så drog jag illa kvickt till mig armen igen och höll den hårt in mot sidan. Hår i armhålan är ju äckligt) | |
| Miss_jk | 2008-12-20 15:03 | |
![]() | Jag trodde att alla som hette Ulla hette Ulla-Britt egentligen eftersom min mamma heter det. | |
| run-marie | 2008-12-20 15:14 | |
![]() | Jösses, va´kul det är att läsa alla kommentarer här. Många har trott på samma sak som man själv gjort som liten. Rooty, framrumpa och bakrumpa hade jag aldrig hört, bara framstjärt och bakstjärt, men det kanse betydde samma sak. Tur du inte har en massa "småkottar" kanske iaf. Mamma sa till mina systrar och mig när vi var små att om man inte snöt sig utan drog upp snoret så fastnade det i hjärnan, men hon sa aldrig vad som skulle ske sen. Som nån annan också skrev, om man kollade vindögt så fastnade ögonen så. Om man gjorde en grimas så kunde man bli sån. Om man satt på en kall sten fick man blåskatarr. Osv. Jösses vad mamma sa mycket som inte stämde. Idag skrattar min barn och jag gott åt alla dessa saker som "mormor" försökte (lyckades länge med dessutom) få en att tro på. | |
| Lisajonsson | 2008-12-20 15:15 | |
![]() | Jag trodde tunneln som Märstapendeln passerar igenom var den längsta i världen för det hade min pappa sagt. | |
| run-marie | 2008-12-20 15:24 | |
![]() | Lisa, min pappa sa att Hovabacken (ligger nånstans i närheten av Mariestad tror jag) vad JÄTTE-stor, när jag skulle visa denna enorma backe för min dotter 45 år senare hittade jag den inte alls. Då hade jag varit i Österrike i många år och sett alperna och dom var jättestora, det kanske var därför. | |
| YlBjörn | 2008-12-20 15:35 | |
![]() | Kafou: Får han va han vill ha då rå? ;) | |
| run-marie | 2008-12-20 15:41 | |
![]() | Måste "han" komma hem till dig månad efter månad och hämta vad han vill ha Kafou? | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-12-20 15:51 | |
![]() | Jag trodde att skådespelarna med birollerna var vanliga snubbar som extra knäckte för att få pengar till julklappar | |
| run-marie | 2008-12-20 15:53 | |
![]() | Yonderboy, är dom inte vanliga snubbar ofta då? Kanske inte måste vara till julklappar utan det dagliga uppehället? | |
| deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-20 16:56 | |
![]() | ja men precis har han gått på vuxenklyshan att de skulle vara hollywoodstjärnor`? | |