Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 43 |
| Inloggade | 91 |
Mobilspel
| Pågående | 19 614 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vinterresa - Ej medlem längre | 2008-12-30 16:21 | |
![]() | Jag tycker verkligen inte, att det är lätt att planka in. De har hård kontroll. Speciellt har jag lagt märke till, att de kontrollerar att de resande inte är mindreåriga. Jag reste förut ofta med det rederiet, som numera är ägd av Estland. Det var stenhård kontroll. Flera gånger råkade jag vittna, att en mindreårig försökte planka in, men fick bli "kvar på kajen". En gång skulle ett sällskap av 4 killar resa till Finland, men det visade sig att en av dem var under 18år. Han fick ett kallt nej. Den 17- åriga pojken, som hade rest långt i rederiets expressbuss (samma buss som jag ) blev ensam kvar i Stockholm på kvällstid. Övriga killar i sällskapet sprang snabbt in i båten medan den ena pojken blev kvar. Han såg så ledsen och ensam ut där han stod. Hoppas, att han kunde ta sig hem, troligen någonstans mellan Jönköping och Göteborg. Det var stenhård kontroll! | |
| fuego | 2008-12-30 16:32 | |
![]() | Icubation// jag föreslå att alla som vill höra på Deathstars i fortsättningen plankar in på deras spelningar.. =) dö kul för dem ju. Nephelia// du som retar dig på folk som vill köra om dig när du håller 70/90.. var parkerar du din bil så jag kan planka in i den nån gång? På köpet får du den tillbaka - nångång- med piggare motor =) | |