Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 818 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-01-08 21:43 | |
![]() | Låter ju jobbigt med onödigt gnäll från svärmor...Kan dock inte låta bli att vara den enda som tar hennes parti..litegranna...vad gäller mat och sånt jobbigt Jag skulle själv tycka, om jag var allergisk mot vissa saker att det var självklart att jag gjorde en del mat åt mig till julen som jag kunde äta, inte bara kakor och sen förvänta sig att svärmor lagade mat enligt nån lista där saker jag inte kunde äta inte finns med. Hon har väl nog med resten av släktens allergier. Om jag var ny i familjen skulle jag tyckt det var självklart att göra så och jag skulle sagt; "jag tar med det och det, så slipper du göra så mycket och så delar vi på det" Då kanske svärmor ändrar sig oavsett vad hon nu har för problem. | |
| Evelinaw - Ej medlem längre | 2009-01-09 01:37 | |
![]() | Har skrivit ett meddelenade till dej, angående detta, och av mina egna erfarenheter. | |
| patboone | 2009-01-09 03:45 | |
![]() | Titta noga på era potentiella svärföräldrar. Era partners kommer att bli alltmer lika dem med åren. | |
| quatresse | 2009-01-09 12:17 | |
![]() | tror inte det. det enda han ha ärvt är hennes dåliga tålamod. men annars ha han ärvt mycket av pappan som är hur underbar människa som helst. | |
| Bardagas | 2009-01-09 12:18 | |
![]() | min svärmor gick som längst ca 3 km ien följd | |
| milla39 | 2009-01-09 13:14 | |
![]() | Stackars alla er som drabbas av elaka svärmödrar.Jag måste vara lyckligt lottad för min svärmor är rena drömmen och svärfar likaså..Lycka till !! | |