Spelrum
Giraffen41
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
18
Inloggade59
Mobilspel
Pågående19 647

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Måns_E2009-01-20 15:57
Antal inlägg: 12059

Accepterar aldrig paus, varför skall folk ta upp min tid bara för att de är ratingkåta?

Om man verkligen behöver en paus så är väl inte spelet så viktigt i sammanhanget (akut andnöd, ett barn som har slagit sig eller kissat på sig osv), om man vill ha paus annars så är uppenbarligen spelet inte så viktigt, och då förstår jag inte varför jag skall sitta och göra ingenting för att folk inte har lust att spela.

tilduskan - Ej medlem längre2009-01-20 15:59
Antal inlägg: 1208

hehe det har faktiskt hänt:D han sa så asg
han försvann sen å jag spelade vidare tills jag tröttnade å passade mig ur:D inte nog med att han ansökte om paus han stannade alltså kvar å förklarade att det var bradnlarmet som gick efter han sagt "bara någon minut"... och ja, det var panik vi spelad;) människor är bra otroliga!

krutmarie2009-01-20 16:09
Antal inlägg: 1696

hehe, tilduskan ja det måste verkligen ha varit en cool typ. Undrar hur stor skada det hann bli?

Vårt brandlarm hemma har bara gått en gång faktiskt och det var när jag stekte kyckling i ugnen och det hade blivit lite bränt såg jag när jag öppnade luckan. Då gick larmet och jag blev verkligen livrädd tills jag förstod att det "bara" var röken som utlöste. Ja rök och rök det fullkomligt bolmade ut så det blev pizza den dan istället. Samtidigt fick vi ju larmet testat. ;-)

Mr Sun Green - Ej medlem längre2009-01-20 16:17
Antal inlägg: 825

Jag VILL ha paus. VILL, VILL, VILL!!! Världen kretsar runt MEJ. Å fan ta den som inte ställer upp på det (mej). Det räcker med att jag blir tillräckligt tillplattad i panik av någon aggressionsbenägen typ.

Mr Sun Green - Ej medlem längre2009-01-20 16:20
Antal inlägg: 825

Det finns en annan aspekt. När man är inne i "zonen" och allt flyter...så vill nån lirare ha paus?

Don't ya go breakin' my stride, man! (om du är demokrat) eller låt det inte regna på min parad (om du är republikan)

linda2132009-01-20 16:26
Antal inlägg: 3

Nekar alltid till paus numera. varit med om någon gång för länge sedan att jag accepterat paus och personen inte kommit tillbaka. "kort paus..." Spelar också oftast hets/panik och gör det för att jag inte vill att matcherna ska ta så lång tid.

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?