Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 751 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| micro113 | 2009-01-24 19:12 | |
![]() | Jag håller nog med kaai där ..... inte tusan vill jag jaga, jag vill bli jagad ..... åtrådd och tillbedd :) | |
| Dalkullan | 2009-01-24 19:13 | |
![]() | Haha Micro....jag är tvärtom...jag hatar killar som är på...det är jag som väljer vilken jag vill ha och sen ser jag till att jag får honom =) | |
| Dalkullan | 2009-01-24 19:14 | |
![]() | Micro..jag har förresten pm:at dig... | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:15 | |
![]() | Gränsen mellan att vara för på och att visa sig intresserad är hårfin. Men en person som inte vill släppa taget framstår snart som enbart patetisk. "mmhmh och gör man det så är man på,,, jag ska fan köpa pistol och skjuta nån som säger nej,,, det vore fan pricken på i:et,, jävla otackasamma as,,," Nu tror jag säkert att du förbättrade dina chanser på singelmarknaden betydligt, Kaai. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:16 | |
![]() | kaai... om de tjejer du träffat har varit otacksamma, så kan det ju faktiskt varit de som krävt för mkt?! Lugna ner dig och ta det med ro ett tag... förr eller senare dyker det upp ngn som är rätt för dig! | |
| kaai - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:16 | |
![]() | mmhm som det spelat nån roll,,, tjejer har förutbestämdhet tydligen,,, | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:18 | |
![]() | Dra inte alla över en kam... det är första missen... | |
| kaai - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:18 | |
![]() | jassåå,, men tydligen drar ju alla tjejer över mig med en jävla kam,,, | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:21 | |
![]() | jasså det gör de? Har du träffat alla tjejer då? | |
| kaai - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:22 | |
![]() | nej , det har jag inte,, men om över 50 st OLIKA i både smak o tycke säger samma sak,,, då är de nåt fel tydligen jag som är felet,, då kan jag iofs åtgärde felet,, gå o dö ! skit bra | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:23 | |
![]() | Så du är så säker på att felet är så gigantiskt att det är enklare att dö än att försöka sig på att rätta till felet? | |
| pion ekrot | 2009-01-24 19:24 | |
![]() | kaai: ALLA tjejer? Lägg av med det där skräpet. Har du kanaliserat Strindberg eller vad är det frågan om? | |
| kaai - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:24 | |
![]() | uhmm ja,,garanterat enklare att fixa iaf,, | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:24 | |
![]() | över 50 st olika? Om jag säger att felet inte ligger hos dig, men i hur du ser på dig själv och de besvikelser du råkat ut för, säger jag samma sak då? Jag erkände tom tidigare i tråden att tjejer kan vara otacksamma. Så vitt jag vet är jag tjej... | |
| Dalkullan | 2009-01-24 19:26 | |
![]() | Men Kaii du ser både ung och snygg ut....måste du verkligen bli seriös med en brud...kan du inte bara leva livet ett tag till...skaffa dig mer erfarenhet på kvinnor...om vi nu är så konstiga ;-) | |
| Mrs Jonsson | 2009-01-24 19:26 | |
![]() | kaai du verka en aning deppig *hehe* Alla tjejer är ju olika. Det finns säkert massor tjejer som skulle tycka de du gjorde vara bra och inte vara otacksamma. Alla är också olika uppfostrade. Jag ha svårt för folk som är otacksamma för dumma saker. Jag är en väldigt tacksam människa. Jag ha äntligen lärt mig leva. | |
| kaai - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:26 | |
![]() | jag kan säga att varje jävla nobb, bygger på skiten, och om man ens försöker vara ödmjuk och inte smo dagens mediauppskriven "superkille" som alla vill ha så kvitttar det,,, över 50 ja,, minst,,, felet måste ju ändå va hos mig,,, | |
| kaai - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:28 | |
![]() | hade jag varit snygg hade tjejer varit enklare,, och jag tänker inte bara "leva" runt ,, jag vill itne flänga runt hit o dit,,, stabilt ska de va,,, ja , jag är jävligt deppig,, | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:28 | |
![]() | okej... tråkigt att höra... men jag orkar inte försöka peppa dig mer. Har nog med mina egna bekymmer... lycka till iaf och snälla... sluta gnälla på dig själv och andra! Börja leva! (ska försöka leva upp till mitt eget råd) | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-24 19:29 | |
![]() | Får jag fråga VAR nånstans du hittat alla dessa tjejer som nobbar dig? Det är faktiskt en avsevärd skillnad om det är vid bardisken du mött dom allihop eller inte. | |