Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 19 726 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-29 22:00 | |
![]() | Precis..reatin är inget att gå upp i vikt av...det binder ju mest bara vätska,som forsar ut så fort an slutar med det,fast musklerna behöver kreatin,men i proteinpulvret finns en lagom mängd man ser ba vatten fylld ut å inga konturer syns =P | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-29 22:00 | |
![]() | *kreatin | |
| Flammea | 2009-01-29 22:04 | |
![]() | extratips: nötter-nyttiga fetter | |
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2009-01-29 22:07 | |
![]() | Kolhydrater ger insulinpåslag. Insulin gör att kroppen lagrar glukos som sen omvandlas till fett. Ska ni gå upp i vikt så kan ni äta mer kolhydrater. Fett blir man inte tjock av. Fet mat utan kolhydrater kräver energi för att spjälkas ner till energi. | |
| mrperfect | 2009-01-29 22:07 | |
![]() | Carduelis Flammea = Gråsiska ja nöt är bra, därför ska man äta mycket kött :P | |
| SylphiD | 2009-01-29 22:07 | |
![]() | Löka järnet, proppa i dig glass, godis, chips, läsk, pizza, burgare etc så ska du se att det löser sig. | |
| mackz_ | 2009-01-29 22:07 | |
![]() | myspruppen, inte för att leka petig, men det är ändå lite lustigt att du väljer att kalla det proteinpulver när det innehåller mest kolhydrater ;) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-29 22:13 | |
![]() | men hade jag kallat det kolhydratpulver så hade ngn "petat"sig på det med för att det innehåller väldigt myket proteiner med;) Sypl:det ä rjust den där fördommen man möter som smal,som om vi inte äter det?vi äter allt allt allt sånt!men vi går inte upp av skräp mat å skräp mat är inte bra för NGN oavsett om man ska upp elr ner i vikt sedan att vi kan äta det ngn gång,så gör det ju givetvis inget | |
| mrperfect | 2009-01-29 22:15 | |
![]() | Jag anser att det är nyttigt att inte bära på en massa onödigt fett och skulle vara glad at väga 7 kilo mindre, eller rättare sagt att ha 4 kg mer muskler..............och då kunna göra 5 km på 14 minuter | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-29 22:16 | |
![]() | av ngn anl så säger alla som jag känner,proteinpulver,så an kan säga jag är uppvuxen med det,haha tom han som äger gymet jag började träna på,som tävlat bodybuilding kallar det för proteinpulver | |
| mackz_ | 2009-01-29 22:25 | |
![]() | haha okej =) | |
| HannahWred | 2009-01-30 06:24 | |
![]() | Har nu kollat igenom alla inlägg, och det är inte helt lätt att veta hur man ska göra för att gå upp i vikt...Ät dettta, gör si o så, träna mer, träna mindre, gå till läkaren (är friskt smal)...=) Tror nog att jag fortsätter med min nuvarande livsstil, känns som det bästa alternativ just nu iaf. Men kom gärna med mer förslag, kanske dyker det upp nått som kan funka. | |
| Krist offer - Ej medlem längre | 2009-01-30 09:59 | |
![]() | jompa skrev inget funkar.. jag e typ 175cm o vager ~65kg = gör ont i arslet o sitta på en parkbänk i 10 minuter utan dyna =0) förstår du inte att Gud hade en baktanke när han skapade bänken? det är inte meningen att det ska vara bekvämt för då hade hans slavar somnat i kyrkan. duh | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-30 12:56 | |
![]() | hanna:det ÄR så ni ska göra,skrev ju oxå att det gäller att ha karaktär å en jäkla självdiciplin efter som de ä rmycket att ta in å sedan faktiskt göra..de måste bli en livsstil gå till läkaren är ngt ni behöver göra EN gång,å de är i fall ni vill kollaköldkörteln,att sedan få hjälp av läkare med resten,,nja,,det är bara att äta som vi skrev å träna som gäller | |
| Sotfinger | 2009-01-30 13:06 | |
![]() | Det har ju lite med ålder att göra också, om du Hannah och din pojkvän är i den tidiga 20 så är det rätt vanligt att man är spinkig. Jag har flera i min bekantskapskrets som var benrangel i den åldern men som liksom har fyllt upp sig med både mer muskulatur och underhudsfett när de börjar närma sig trettio, utan att egentligen har ändrat så mycket på livsstilen. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-30 13:11 | |
![]() | ja de beror ju på vad man har för anlag som sagt,men är det som för mig,så kommer jag alltid vara smal,trots att jag tränar å lagt på mig muskler,eftersom jag har en liten benstomme både mamma å pappa är smala,å min pappa har gått upp bara några kilo sedan han gick i lumpen =P men han är jätte fin i kroppen,vi är glada för att vi inte ser beniga ut iaf,men som jag fått kämpat både för att gå upp å emot alla elaka människor som finns där ute...=( | |