Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 716 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-30 23:51 | |
![]() | som sagt, bryr mig just inte så mycket. Antar att de som driver porrmuseet i amsterdam tror på sin sak också. Vad betyder det i det stora hela? Ännu en entréavgift som jag kan välja att stå över. Varför skulle det bekymra mig eller vara oroväckande. Det är ju inget statsdrivet museum! Här i maine finns det ett museum vars största attraktion är en älg gjord i choklad! Totalt vansinne det också. Men folk betala tydligen för att gå dit. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-30 23:54 | |
![]() | jodå, arnolds kanibalmuseum i hörby. 70 kronor i inträde. Vet inte om arnold är kanibal. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-30 23:56 | |
![]() | Men förstår du verkligen inte vad jag menar? Att smälla upp ett kreationistmuseum och hävda att det speglar "sanningen" är väl en viss skillnad från tex ett porrmuseum som faktiskt(hur onödigt det än kan tyckas vara) ändå skildrar historia..faktisk sådan dessutom. Om du vill munhuggas och polemisera så varsågod, jag trodde du fattade min poäng. Men då lägger vi ner då, jag tyckte det var intressant att diskutera det här, men det verkar som om vi inte riktigt pratar om samma sak, dude. (lessen smiley) | |
| Nerodavola | 2009-01-30 23:58 | |
![]() | Men snälla nån.....läs inte Aftonbladet! Dekadens! Har du någon som helst källkritik??? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-30 23:59 | |
![]() | vem fan snackar om Aftonbladet? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-31 00:00 | |
![]() | Tråden är baserad på en AB-länk... | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-31 00:02 | |
![]() | Jo men nu har vi ju i gammal god ordning gått åt ett annat håll, har du ens läst, trash? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-31 00:02 | |
![]() | Om det finns ngn sanning i den här historien så blir jag en aning mer mörkrädd än innan. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-31 00:02 | |
![]() | ond kanin, jag har inte läst så jag måste kunna passera som ursäktad? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-31 00:03 | |
![]() | Läser för fullt här om ditt onyanserade hat ja. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-31 00:04 | |
![]() | ? | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-31 00:04 | |
![]() | Linn du är ursäktad..:) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-31 00:12 | |
![]() | ond, nej jag förstår inte dina "blank statements". Inte för att jag bryr mig, och jag tycker nog att det är intressant att diskutera amerikanska avigheter, det finns gott om dom! men om du på fullo tror att ett privatägt kreationistmuseum sponsrat av evangeliska kyrkan är symptomatiskt för usa så kanske det är dags att resa en liten varningsflagga, som du själv varit inne på så har dom flesta troende inte ett problem att separera vetenskap från religion. Du kanske tror att det är staten som smockar upp museer? Nästan alla museer i usa är drivna med bidrag från privatpersoner och organisationer eller statliga fonder. Allvarligt talad | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-31 00:15 | |
![]() | om någon pratade lika "brett" om svenskar som Krister och Stefan-älskande På spåret tittare så skulle du nog reagera också. jag tycker man kan tillämpa samma försiktighetsprincip när man pratar om andra länder, det spelar ingen roll om det är usa, norge eller fidji. Vet man inte bättre, kanske man skall fundera över just vad man har för källor till sin kunskap. Det är bara vad jag tycker. Om du blir irriterad över det så har du ju förstått vad jag menar! | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-31 00:16 | |
![]() | Som vanligt så talar jag förbi dig..om du lät bli att ta varenda litet kritiskt uttalande mot US så personligt så skulle det vara lättare att diskutera med dig..känns som om du inte riktigt läser ordentligt vad som skrivs.. Men det gör inget:) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-31 03:23 | |
![]() | nej, ond, som jag redan skrivit så tar jag det inte personligt. oroa dig inte. Ha en skön helg! | |