Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 261 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Göllefjön | 2009-01-31 19:34 | |
![]() | Ja, det är klart Linn att alla kan bli anklagade, jag vet inte om Michael är skyldig eller ej, men jag tycker inte att man kan jämföra en pedofils känslor för barn med en pedagog. Visserligen förstår jag hur ni menar, men diskussionen blir ju lite konstig när man blandar in saker som inte alls hör ihop... | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:34 | |
![]() | nej då kissed! :) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:35 | |
![]() | men du missar ju poängen igen dude...Jobbar han som lärare? Är han pappa till nån unge? Har han betalat föräldrarna för att ungarna ska sova över? Visst faaaaan är det konstigt att en vuxen man vill umgås med barn hela tiden och dessutom sova i samma säng, ja, jag har sovit i samma säng med min son, men nog skulle det kännas underligt om jag hade velat ha hans kompisar med i bingen... Vet inte om du har nåt personligt emot mig dude, men du är fanimig expert på att automatiskt emotsäga mina inlägg ibland, och det verkar inte som om du läser igenom dem heller. Puss | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:35 | |
![]() | Det är väl självklart att man blir förskollärare för att man älskar att vara med barn. Det finns manliga förskollärare också och det ser jag inte som något konstigt alls. Men jämför inte pedagoger med michael det vore fan som att häda!! | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:37 | |
![]() | Göllefjön, jag är väldigt osäker på om du förstår vad jag menat. Ingen har jämfört en pedofils känslors med en pedagogs. Hela utgångspunkten har hela tiden varit att en människa kan tycka om att umgås med barn utan att nödvändigtvis vara pedofil. | |
| Göllefjön | 2009-01-31 19:38 | |
![]() | Och en sak till, man blir inte pedofil för att man älskar barn utan för att man är SJUK. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:39 | |
![]() | Göllefjön, naturligtvis - det håller jag helt med om. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:40 | |
![]() | För övrigt så tycker jag han är en begåvad sångare och textskrivare. Han har gjort otroligt mycket bra musik. Man vet ju inte hur mycket som är sant av allt som skrivs men han verkar bra hemlig tycker jag. Och allt som skrivs kan ju inte va osanning. | |
| Göllefjön | 2009-01-31 19:41 | |
![]() | Ja, man kan umgås med barn utan att vara pedofil såklart, men som Ond Kanin påpekat är det liiite suspekt att sova tillsammans med andra människors barn utan att alls vara släkt med dem eller liknande. Och om det stämmer att han ger dem alkohol och sedan tar på dem är det inte fråga om att han bara gillar barn på ett vanligt sätt... Dessutom finns det ju andra saker hos Michael som ger lite creepy feelings... | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:42 | |
![]() | Som att han var svart en gång i tiden? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:43 | |
![]() | Ond kanin, nu lurade du faktiskt fram ett litet skratt ur mig | |
| Göllefjön | 2009-01-31 19:44 | |
![]() | Snarare det faktum att han är vit nu. Och att hans "näsa" antagit en lite konstig form. Samt hans röst. Samt hans vilja att bo på ett nöjesfält och umgås med en apa... Osv. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:45 | |
![]() | Ja, man kan verkligen bestämma sig för att sitta i normallådan och moralisera. Det är gött. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-31 19:46 | |
![]() | Hahaha,,nae men han är ju som folk är mest eller hur Göllefjun? Bor inte du på ett nöjesfält och har en apa som husdjur? Det trodde jag alla gjorde:-)) | |
| Trocader0 | 2009-01-31 19:49 | |
![]() | Sedan kan det ju mycket väl vara så att MJ dessutom vill att de ska ha det bra och få uppleva saker som han inte fick som barn men att hans sjukdom (om han är pedofil) gör att han inte förstår att han gör fel mot dem och skadar dem genom att "vilja sova isamma säng" | |
| ALFASUD | 2009-01-31 20:07 | |
![]() | Jag tycker att MJ som artist är överskattad, har aldrig förstått hans storhet överhuvudtaget. Han var som bäst i Jacksson-Five. Detta tycker jag inte på grund av att han verkar knepig som människa, utan för att han gör ganska tråkig musik. Om MJ är pedofil eller inte tänker jag inte ens spekulera i, han är inte dömd för det, och då tänker inte jag bergfast påstå att han är pedofil. | |
| mijand | 2009-01-31 20:30 | |
![]() | Jag köper gärna en BAD platta på vinyl i gott skick. Nån som vill sälja? | |
| Ässät | 2009-01-31 20:32 | |
![]() | Black and White e bra.. osså nån låt me massa barn i bakgrunden..minns dock inte va den hette. Annars är jag nog inget stort fan av honom eller va heller.. o känner honom inte.. | |
| -50- | 2009-01-31 21:19 | |
![]() | MJ var mannen som la mallen för musokvideons utseende, kika på thriller t,ex se.youtube.com/watch...re =channel svulstiga scenframträdande med mycket dans och glitter. Musiken som Quncey Jones oftast stod bakom är genialisk popkultur. Som person verkar han vara störd så in i h-e, som ursäkt till det kan väll hans obefintliga barndom med en tyranniska far och ideliga uppträdande med Jackson5 vara. | |
| CHL | 2009-01-31 21:24 | |
![]() | ässät: heal the world? | |