Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 360 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sanlin | 2009-03-27 16:42 | |
![]() | Jo, det kan ju lätt misstolkas kanske.... | |
| TruckRobbery - Ej medlem längre | 2009-03-27 16:43 | |
![]() | Om man har snuskig fantasi - tur att man inte har det. | |
| sanlin | 2009-03-27 16:46 | |
![]() | Vilken tur då! (men bäst o sluta nu, börjar bli lite chattlikt här nu och då får Mouche mer att göra.Han verkar ha fullt upp med en annan tråd ju ) :) | |
| Annica_s78 | 2009-03-27 16:47 | |
![]() | Jag är helnöjd med Wii Fit..skönt att kunna träna hemma och som sagt det är roligt också! | |
| sanlin | 2009-03-27 16:50 | |
![]() | Vad kul att du också är nöjd Annica! Har hållt på sen jul nu och fortfarande så öppnas nya saker och nya nivåer på vissa grejer.Och jag som trodde att allt var öppnat redan. | |
| Annica_s78 | 2009-03-27 16:54 | |
![]() | Ja det är faktiskt kul att allt inte är öppet från början, då tränar man ju på lite extra just för att låsa upp mer :) | |
| sanlin | 2009-03-27 16:55 | |
![]() | Ja det blev ännu roligare när det var så! :) | |
| sanlin | 2009-03-27 19:40 | |
![]() | *knuffar till tråden en gång till nu när det är fler inloggade* :) | |
| corrina1 | 2009-03-27 19:54 | |
![]() | sanlin: Tack för att du har hjälpt mig att ta beslutet att köpa wiii spelet. Om jag nu har fattat allt rätt så ska det då alltså inköpas: 1 Spelkonsoll 2 handkontroller 1 Fit "platta" (det är den jag är ute efter i första hand;-) Stämmer det ? | |
| Mimikryp | 2009-03-27 20:36 | |
![]() | Jag är verkligen nyfiken på Wii (Fit). Det verkar kul... Men jag vill prova innan jag eventuellt köper. Finns det någonstans där man kan provspela? Och vad är det för platta (balansgrej?) man behöver? Jag trodde att man skulle vifta med handkontrollen som en klubba eller racket eller så..? Och vad är det för grejer som låser upp sig? Berätta mer detaljer tack! | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-03-27 22:55 | |
![]() | Missade att köpa Wii Fit förut. Fick förhinder. Haft några överjävliga veckor. Såg tråden (TACK sanlin) här igen och gick direkt till prisjakt.nu. Såg att Webhallen hade både konsol, Fit och Zelda. 4207 kronor, inklusive frakten! Tycker det är ett bra pris. För den som tycker begagnat är okej kan man lätt hitta på Blocket för nån tusenlapp mindre. Jag har ringt på en handfull Blocketannonser innan jag insåg att nä fan jag vill ha ett sprillans. Då får det kosta. (Men det kostade mindre än jag trodde.) Eftersom jag av hälsoskäl måste träna men verkligen avskyr traditionell gymträning, springa och cykla så hoppas jag att Wii Fit ska kunna ersätta allt det men ändå ge vad jag behöver. Ser fram emot det! | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-03-27 23:02 | |
![]() | Jo, att det här med att handla på Blocket, förresten: De flesta vill sälja alla sina Wii-prylar i ett paket, vilket innebär att man kan tvingas köpa ett gäng spel och tillbehör som man egentligen inte vill ha. Rattar, gitarrer och extra kontroller hit och dit. För att inte tala om tiotalet spel, fast man kanske bara vill ha hälften av alla grejer. Men har man orken så kan man ju sälja "överblivna" prylar vidare, och få ner den totala kostnaden ännu mer. För oss lata som bara vill ha det vi faktiskt vill ha (för min del konsolen, Fit och Zelda) så är det kanske enklast att köpa nytt. | |
| sanlin | 2009-03-28 08:59 | |
![]() | Vad kul att jag kunde hjälpa er med era beslut!! =) NI kommer inte ångra er! Måste iväg o jobba strax så hinner inte förklara mer Mimikryp men lovar att återkomma senare idag!! corrina1: Ja det är de sakerna du behöver inhandla.Har för mig att det är med två handkontroller i till själva Wii-spelkonsollen. Återkommer!! =) | |
| lillkitty | 2009-03-28 09:10 | |
![]() | Sanlin jag sener till wi fit det är kul min mamma har det. Och jag får låna det! | |
| naima_97 | 2009-03-28 09:13 | |
![]() | det är jätte kul med Wii fit men nu var det ett tag sedan jag gjorde det men min mamma tjatar att jag ska träna så jag får väl gjöra det senare eller i morgon!:);) | |
| Mimikryp | 2009-03-28 11:13 | |
![]() | Tack. Ingen panik sanlin... :-) | |
| sanlin | 2009-03-28 19:18 | |
![]() | Mimikryp (och andra som är intresserade...) : På denna sida tror jag ni ska kunna hitta vad ni vill se/veta om Wii Fit. ms2.nintendo-europe....in dex.html Ang det här att spelet låser upp flera varianter så menar jag så här: På muskel och yogaövningar så kan det öppnas fler antal av varje övning man ska göra.Man har t ex att man ska göra 10 av varje övning när man först börjar med Wii Fit o sen kommer det 15 av varje o sen 20 av varje mm. Och på andra balansövningar t ex så kommer det fler avancerade varianter.T ex på slalom,nicka bollar,gå balansgång så har man från start en nybörjarvariant och sen när man gjort en hel del på Wii Fit så öppnas en svårare variant av samma spel/övning. Och häromdagen (efter ca tre månaders flitigt användande då jag trodde jag fått alla varianter så öppnades helt plötsligt "super advanced" i att gå på lina!! Och det var klurigt det men det gick!! =) ). Till Wii Fit så använder man mest denna balansbräda som hör till själva Wii Fit.Man använder också fjärrkontrollerna som hör till själva Wii-spelkonsollen (t ex när man ska boxas el jogga el helt enkelt för att klicka sig framåt genom övningarna). Hoppas denna information var till någon mer hjälp annars får jag väl helt enkelt skriva något mer om någon vill! :) | |
| sanlin | 2009-03-28 19:20 | |
![]() | Den vita plattan som kommer upp på starten av den länk jag skickade med här ovan - det är själva balansbrädan det! (min nya kompis :) ) | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-03-28 23:36 | |
![]() | Jag blir sjukt sugen!!! Kostar en hel del dock. =/ | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-03-29 00:02 | |
![]() | Sanlin, behöver man TVÅ kontroller? Varför? I paketet är det väl bara en? | |