Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 580 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| godlovesme - Ej medlem längre | 2009-02-07 20:12 | |
![]() | Emma Grey har ju talfel | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-02-08 14:28 | |
![]() | Nej, hon är bara från Kalmar. | |
| 850710 | 2009-02-08 14:53 | |
![]() | "Du är det bästa som hänt mig, forutom körkortet idag då", en gammal flickvän efter en lyckad uppkörning | |
| alexon | 2009-02-08 15:06 | |
![]() | full brud på festival stannar upp en meter framför mig, tar en ordentlig konstpaus och utbrister läspande: -"du är fett fnygg!" tätt följt av en hick. en annan oförglömlig är "du är den minst gayiga personen jag känner!" från min kusin. so not true. favoriten all time tror jag är en klasskompis på musiklinjen som säger "du är så jävla musikalisk!" äntligen någon som märkte det liksom. :) | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-02-08 15:34 | |
![]() | I min gröna ungdom stötte jag och en kompis på en av stans härliga A-lagare vilken utbrister (med aningen ostadig blick på mig); faaan vad söt du är. Vänder sedan blicken mot Marie och fortsätter; men du var mig en ful en. Hahaha, det levde jag på länge. Nu för tiden får jag bara komplimanger från mina skolbarn; att jag är snäll, luktar gott och är världens bästa. Skrev jag verkligen "bara"? :) | |
| Ässät | 2009-02-08 15:42 | |
![]() | hahaha... förr.. när ja såg lite bättre ut o ja o en polare va ute på ett uteställe så fick oftast ja komplimangerna.. du är så söt.. o till min polare.. du ser så snäll ut.. hahaha.. de tålde hon inte riktigt..hon fick aldrig höra att hon va söt *s* | |
| godlovesme - Ej medlem längre | 2009-02-08 16:09 | |
![]() | Emma Ggey pgatag så häg: Man liksom byteg ut alla bokstaven "R" mot G. | |
| LiiiLooo | 2009-02-08 16:16 | |
![]() | Den finaste komplimangen jag fått nu sist var av en pojk på tio år som sa till mig att han önskade att jag var hans mamma för att jag är så himla snäll.. (inte för att hans mamma på något sätt är hemsk) Då blev jag helt varm inombords. | |
| Mekano - Ej medlem längre | 2009-02-08 22:07 | |
![]() | Usch men det d'är sista känns läskigt. Som att han saknar nåt hos sin mamma :( | |
| blankomblank | 2009-02-08 22:30 | |
![]() | Det bästa jag hört vet jag inte men något som etsat sig fast är nog. -Du är en asbra mamma och jävligt sexig lady. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-02-08 22:35 | |
![]() | -va sexi ru e | |
| Tedacious | 2009-02-08 22:48 | |
![]() | - vilket ord kan beskriva hur jag känner just nu? sprudlande, pirrig, varm, nervös, lycklig, lättad...nej, jag hittar inte ordet riktigt. du är min lilla skatt, det vet du va? Jag tycker om dig så otroligt mycket | |
| Venatici | 2009-02-08 22:58 | |
![]() | "Tack för att du var med och gjorde våran dag oförglömlig" Fått höra flera ggr nu efter man varit en familjs barnmorska... | |
| imsavimsa | 2009-02-08 23:32 | |
![]() | Min systerdotter, då tre år: "Moster, när jag blir stor och du blir liten, då ska jag ta hand om dig." Det är kärlek! =) | |
| -Nephelia- | 2009-02-08 23:48 | |
![]() | "jag är ingenting utan dig" är ett exempel på fina ord jag fått höra. Det var nog uppriktigt menat ett tag iaf.. men ingenting varar ju för evigt, hur gärna man är vill tro det. | |
| marshmellow | 2009-02-09 00:04 | |
![]() | de finaste komplimangerna jag fått har väl varit de där killarna säger att "du är den typ av tjej man vill gifta sig med" :) annars blir jag gladför allt min pojkvän säger | |
| everthorns | 2009-02-09 00:07 | |
![]() | kanske inte den bästa jag fått, men den jag minns me det största leendet: under värnplikten, då grabbarna traskade i korridorerna iförda försvarets gröna kortkalsong, och tjejerna - jag ibland dem - traskade iförda samma gröna kortkalsong samt sport-BH... jag överhörde en grabb som satt i telefon och klagade på hur alla gick förbi halvnakna, men så såg han mig och sa lite högre: "men *du* får gå förbi hur många gånger du vill!" ja, en del skulle väl generalisera och kalla det för trakasserier. men det var en plutonskamrat, och han sa det på "rätt sätt". så det blev en ren komplimang och jag smålog nöjt i en timme. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-02-09 00:15 | |
![]() | Den bästa; "Du är ärlig och intelligent" Den sämsta; "Du är helt klart knullbar" | |
| Ässät | 2009-02-09 04:16 | |
![]() | Fick en gullig komplimang av en av mina två bästa vänner inatt.. "Vad du än har på dig o hur du än ser ut kommer du alltid va sötast på jorden för din personlighet e så vacker".. ja började skratta o trodde hon skämta..men icke.. sen kom en förklaring på va hon mena me de.. då va ja nöjd :D | |
| Isoptera | 2009-02-09 23:00 | |
![]() | När jag jobbade på ica för något år sedan. kom en gammal man ca (80 år) in flera gånger under dagen. Väl sista gången i kassan så la han fram sin mjölk och så frågade jag lite nyfiket och skämtsamt om han kommit ihåg allt nu. Då kollade han på mig och sa: "jag måste bara säga det här, du är en av dom vackraste tjejer jag någonsin har sett, och tro mig jag har sett många tjejer i mitt liv." Kommer alltid bära med min den kommentaren och den gör mig så varmt. Speciellt när det kom ifrån någon som inte säger det för egen mening utan som faktikst menar det :) | |