Spelrum
Giraffen | 17 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 40 |
Mobilspel
Pågående | 20 263 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Venatici | 2009-02-20 23:08 | |
![]() | Att fota en sån vore en prestige i sig, då de springer iväg vid minsta antydan till ljus... Ska man utlysa en tävling kanske? | |
jaws68 - Ej medlem längre | 2009-02-20 23:36 | |
![]() | Dessa kryp är ju uräckliga. Ser ibland såna i tvättstugan som finns i vårat hyreshus. De trivs i fukt och värme. | |
mrperfect | 2009-02-21 00:22 | |
![]() | Vilket bete skall man ha då man fiskar silverfisk? Samma som guldfisk, brödsmulor å sånt? | |
Venatici | 2009-02-21 00:25 | |
![]() | De gillar hår... | |
Piaree | 2009-02-21 00:26 | |
![]() | Idag dammsög jag upp en. Mycket tillfredsställande. | |
Venatici | 2009-02-21 00:30 | |
![]() | Sadist :) | |
herr greger - Ej medlem längre | 2009-02-21 00:35 | |
![]() | Du har många exestentiella frågor Venatici! | |
wildwittra - Ej medlem längre | 2009-02-21 00:41 | |
![]() | Jag har också enorma (1,5-2cm, 3-4 med tentaklerna) men min älskade Radar har bidragit till att jag inte sett några sen jag började spraya två gånger i veckan vid golvlisten. Kan dock påpeka att anticimex ville sätta ut fällorhär för att kolla att de verkligen var silverfiskar och inte något annat eftersom min uppenbarligen var stora. Nåja, blir inga prover förrän den dagen Radarn slutar fungera. Enligt vad jag googlat mig till kommer de in med livsmedel typ? Mina kära silverfiskar hade nog gått att fota men inte tydligt (urusel kamera). Puckona stannade ofta och filosoferade en stund innan de flydde ljuset - eller fick läsa tidningen *ler* | |
herr greger - Ej medlem längre | 2009-02-21 00:42 | |
![]() | sitta halvnaken och se sådär lagom sexig ut på kort. Själv pälsar jag på mej i olika sammanhang, fast jag ser ganska bra ut enligt många andra. | |
herr greger - Ej medlem längre | 2009-02-21 00:52 | |
![]() | Nä nu låter vi diskussionen åter handla om världshistoriens tråkigaste djur | |
allvarligast - Ej medlem längre | 2009-02-21 09:40 | |
![]() | jag tycker det ärvidrigt och om jag ser en så ringer jag anticimex direkt. Dessutom är det att hjälpa hyresvärden. De bor i avloppsrören tydligen och försvinner enklast vid stambyte, varpå det är ganska vanligt i gamla lägenheter som inte är stambytta. Jag är glad att jag bor i en modern lägenhet nu, men i min förra blev det både mögel och fuktskada under golvet utanför duschen/toan (såntdär populärt trägolv med breda springor) där föddes de, men jag hade en katt som satt och stirrade och fångade dem. Ett ex till mig hade den större varianten och här vill jag påstå att de handlar om hygien, fy fan. Inte så att de måste komma om man har smutsigt, men de STANNAR gärna och de förökar sig om det finns gott om smulor, damm, och snusk att vara i. Jag utrotade genom att hålla alla ytor rena och torra, samt spraya en mix av maskindiskmedel och vatten. De verkade trivas i ullmattor också och dessa var större och liksom svartare (ej pälsängrar) Det är vidrigt att tänka på och jag tycker som sagt att alla som har problemet gör sig själva en tjänst genom att ringa anticimex, då hyresvärden faktiskt betalar detta. | |
allvarligast - Ej medlem längre | 2009-02-21 09:45 | |
![]() | ..inte mattorna utan ohyran. Det är ohyra! OBS! utrota! | |
Herr Greeger - Ej medlem längre | 2009-02-22 23:18 | |
![]() | världshistoriens tråkigaste djur... som jag i hemlighet har blöta drömmar om. :? | |
Bromsolja - Ej medlem längre | 2009-02-22 23:22 | |
![]() | Bodde på ett ställe där det kryllade av silverfiskar som kopulerade på nätterna. En minimal liten barnfisk kunde ha sex med en fullvuxen morfar. Det var äckligt att se. Jag blev besatt av att släcka på kvällarna, ligga i mörkret en stund och vänta och sen fara upp och döda dom mitt under kärleksakten när dom kryllade omslingrade ute i hallen och på toaletten. En bra natt kunde jag nedgöra 20 fiskar. | |
Herr Greeger - Ej medlem längre | 2009-02-22 23:30 | |
![]() | men ... hur vet du vilken som var morfar? | |
Venatici | 2009-03-11 12:59 | |
![]() | Nu stambyts det. Återstår att se hur många som tar till flykten... | |
bbecker - Ej medlem längre | 2009-03-11 15:39 | |
![]() | De ska försvinna då. | |