Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 368 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-02-22 19:22 | |
![]() | Katter är tydligen konst annars | |
| pion ekrot | 2009-02-22 19:28 | |
![]() | Tatuerade grisar också. Och guldbajs och extravaganta kisstrålar. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-22 19:35 | |
![]() | Åh, haha, perfekt bild! Jag tänkte precis länka: www.tate.org.uk/imag...lb ound.jpg Anakronism är bra men sy för guds skull inte själv av billigt tyg om du inte vill bli misstagen för en lajvare. Nagellack och smink kan vara riskabelt för en karl. Allt som är en flirt med modevärlden är en flirt med HBT. Det kanske inte riktigt är din grej? Jag har svårt att se dig som Anna Piaggi: www.youmightlikethis...AP sart.jpg | |
| imsavimsa | 2009-02-22 19:48 | |
![]() | För att få den rätta konstnärslooken så billigt som möjligt: Stjäl ett plagg eller en outfit av någon du tycker är frän. Visa dig offentligt i dina stulna kläder i ett sammanhang där den bestulne inte kan undgå att se vad du har på dig. Nu har du nya kläder OCH en konstaktion i ett! Garderob och performance, alldeles gratis! Små konstnärer lånar, stora konstnärer stjäl. Så är det. (Citatet har jag snott för övrigt.) | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-02-22 19:49 | |
![]() | Dåligt, om man redan har en egen regnbågsstil att man ändå har ett sånt behov av att bära räv på kroppen. Rävpäls är inte konst | |
| Ordgräwaren - Ej medlem längre | 2009-02-22 19:53 | |
![]() | belugavis, om räv inte är konst så gick mina referensramar just åt skogen... | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-02-22 21:29 | |
![]() | Får är konst däremot. Jag såg en jättetjusig fårskalle på MSN förut. | |
| ANDERStG | 2009-02-22 21:34 | |
![]() | Lider du tillräckligt för att vara konstnär? Du bör allra minst skaffa dig recept på antidepressiva. Utöver detta kunde du kanske skära dig lite eller vara inne på psyket med oregelbundna intervall. | |
| Snoosy | 2009-02-22 21:40 | |
![]() | men ordgrävaren ;) Att se ut eller vara som en konstnär är lika med att vara originell. Det är man genom att vara sig själv. Hitta din egna grej :) | |
| bove | 2009-02-22 22:03 | |
![]() | Jag är också konstnär. Jag lider emellanåt och mina anteckningar från föreläsningarna skulle jag lätt kunna kränga som modern konst. Det är omöjligt att se vad de föreställer. | |
| Dalkullan | 2009-02-23 13:57 | |
![]() | Kläderna finns såklart hos den äldre generationen...gör ett besök hos dina äldre släktingar och fråga om de har gamla kläder...speciellt äldre damer brukar ha baskrar... Sen kan jag väl rent allmänt rekommendera att du mer eller mindre slutar sova och äta...konstnärer brukar ju ha svarta ringar under ögonen och vara extremt magra.... ;-) | |