Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade2
Mobilspel
Pågående19 302

Forumkategorier

Användare Inlägg  
lsaw2009-02-27 18:37
Antal inlägg: 351

Ni vuxna kan aldrig se insatta ut (glöm det).
Om det är en fest som allmänheten skall ha tillträde till:
12 åringar är mer kräsna än vad man tror. Salta pinnar och popcorn är förbi...
Jag tror att man måste fixa en dj som har ljud och ljusanläggning med sig. Det må räcka med några glittrande discolampor, men ändå. Själv började jag kalla mig dj i den åldern (men det var annorlunda då, mitt arbete byggde på Clabbe) och min son har gjort detsamma (bygger på mis och remix).
Pappa skjutsade runt honom och lät honom bygga eller bara spela (beroende på förutsättningarna).
Jag har många kartonger med discokulor och olika lampor liggandes i garage och källarförråd idag. Sonen pluggar sociologi och jobbar extra som Dj, i somras var han på Kos hela sommaren...

Så vill ni ha in pengar - anlita någon (även om det kostar en slant) - är mitt råd!

Rönnbybo2009-02-27 18:41
Antal inlägg: 279

Jag tror att de mest kommer att springa omkring och leka jaga. Ta poppiga låtar som lämpar sig för det.

Nersaggad - Ej medlem längre2009-02-27 18:46
Antal inlägg: 9

Tolvåringar verkar blandas ihop med nioåringar i den här tråden. Isaw säger många kloka ord.

lsaw2009-02-27 19:00
Antal inlägg: 351

Exakt!

KarnaK - Ej medlem längre2009-02-28 16:36
Antal inlägg: 34

Hej alla!
Discot har varit och blev en stor hit. Ungefär 90 11-12 åringar dansade till mest hiphop och diggilistanlåtar.

Isaw - popcorn är inne! De tog slut först av allt!!!! att anlita någon var inget alternativ eftersom vi ville samla in pengar, men Gabbes mamma var en uppskattad DJ (snyggaste mamman och cool utan att anstränga sig).

Att städa upp chips och popcorn var trist, emn annars var det kul och vi tjänade en slant till klasskassan.

tack för alla goda råd.
KarnaK

KarnaK - Ej medlem längre2009-02-28 16:38
Antal inlägg: 34

Glömde att säga att vi hade en proffsig anläggning och discoljus som spred stämning. Helt rätt en stämningshöjare Isaw.

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?