Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 261 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-05 01:52 | |
![]() | Basta gråter över alla sina kamrater som ljuger om sin kärlek. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-05 01:52 | |
![]() | Varför gör Basta det? | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-05 01:53 | |
![]() | Basta tvinga sin kamrat att köra mc på The Ice, | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-05 01:54 | |
![]() | Är Basta Bandidos-president? | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-05 01:55 | |
![]() | För att Basta har så ont, Men han blir lite glad om vi gör någtot vansinningt, | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-05 01:56 | |
![]() | Nu måste vi tydligen spela poker, | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-03-05 01:56 | |
![]() | Var har Basta ont, och varför? | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-05 01:59 | |
![]() | Nu ska jag tydligen bygga en flytbryga. Oj jag är tydlligen en del av den, | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-05 02:01 | |
![]() | Thåströms röst är det vacktaste som finns, Min röst är bara en skugga, | |
| tfgm | 2009-03-05 10:33 | |
![]() | Vad gäller falsksjungande Anna (m fl) i Idol så kan man ju undra om det är autentiskt eller om det är underhållning? Hur har dom (för det är ju flera) lyckats komma så långt att dom får vara med i TV-sändning när dom är så kassa? Nä, jag tror det är fejkat från början till slut. | |
| canvas | 2009-03-05 15:50 | |
![]() | inte anna det va några idioter som gjorde en uppföljning på det, hon suger på riktigt | |
| Deppis | 2009-03-05 16:19 | |
![]() | Riktiga vänner ska alltid vara ärliga. Förstå om man uppmuntrar en vän i nått dom är riktigt kassa på och vännen genuint tror på dig och blir hånad av andra. aj vad det skulle svida | |
| canvas | 2009-03-05 16:29 | |
![]() | alla mina vänner är på låtsas | |
| Snoosy | 2009-03-05 16:32 | |
![]() | tfgm, det mesta med media är parodi och skådespeleri på hög nivå.. Eller ska man kalla det låg nivå :) | |
| Zizzi | 2009-03-05 16:44 | |
![]() | Pallabra, du skriver att din kompis brukar fråga dig hur det blev. Min tanke om det hela är att den som frågar efter vad andra tycker är ute efter bekräftelse och är därmed ganska osäker på sig själv. Nu vet jag ju inte vad det är du tycker hon är dålig på, men om det är något som hon verkligen älskar att göra så kanske hon gör det ofta och kommer så småningom att bli allt bättre på det. Det kanske bara är du som tycker att det hon gör är fult. Tänk på Picasso t ex, tror inte att alla tycker att han målade vackra tavlor, men de är ändå världskända och dyrbara idag. Om hon håller på med något som är hennes passion så tycker jag att du inte ska ta ifrån henne det genom att säga att det är fult. När jag råkar ut för folk som vill ha min åsikt om ditten och datten och jag inte riktigt gillar vad jag ser så brukar jag säga att det var annorlunda eller inte något som jag skulle ha valt eller något annat lite luddigt svar. Själv brukar jag aldrig be om bekräftelse för jag vet att raka svar kan såra så mycket. Och om någon säger till mig: "-ska jag säga vad jag tycker" så brukar jag svara nej, det räcker med att jag gillar vad jag gör för det går ändå inte att göra alla i sin omgivning nöjda. | |
| pallabra | 2009-03-05 19:52 | |
![]() | Sant och som jag sagt tidigare behöver jag inte ha rätt, jag kan ha jättefel. Hur som helst så är det inte så att jag skulle låta andra skratta åt henne och hålla på, vare sig hon är bra eller inte. | |
| pallabra | 2009-03-05 19:55 | |
![]() | Och man behöver givetvis inte vara bra på allt man gör. Man kan älska att göra det ändå. Sedan blir man i regel bättre med tiden förhoppningsvis :) | |