Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 489 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| älgvägen | 2009-03-10 10:19 | |
![]() | en som kan lyssna,man kan lita på som int direkt berättar åt andra vad man sagt ,samt int bryr sig om man är rik el fattig mm. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-03-10 10:27 | |
![]() | Som jag! Med andra ord, blir inte vän med allt och alla utan med ett fåtal men när jag väl är en vän så är jag det i vått och torrt. | |
| lixxe_90 | 2009-03-10 13:37 | |
![]() | En vän ska vara ärlig oavsett hur onte det gör. Man ska kunna bråka och skälla utan att sen bli ovänner. Man ställer upp på varandra i vått å torrt oavsett vad. | |
| MaadMaxx | 2009-03-10 13:56 | |
![]() | En vän är någon som talar om för dig att du kan allt, även om du inte kan det, och sen hjälper dig tills du kan det. En vän är någon som inte kallar dig för bajskorv med hård röst. (Citat från barn angående ämnet vänskap.) Personligen tycker jag att det är svårt att kategorisera en ÄKTA vän... Varför i hela friden skulle jag vilja ha en falsk vän. De människor jag släpper in i mitt liv som vänner, är mina vänner, varken mer eller mindre. Däremot kan jag vid ett senare skede sortera ut de ur kategorin vänner av olika anledningar. Vad jag har märkt under min levnadsbana så är det de människor som inte har problem med att det går en lång period emellan man träffas, eller pratar med varandra, som jag trivs bäst med. Naturliga och öppna människor som inte är beroende av att ha någon att klamra sig fast vid. Så skulle jag skriva ner tre kreterier som alla mina vänner besitter så är det nog; *Possitiva *Kreativa *Sociala | |
| Bertil Truck - Ej medlem längre | 2009-03-10 17:33 | |
![]() | Att kunna stava är ett grundkrav för att bli vän med mig. | |
| AbdullahCOOL - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:24 | |
![]() | Kompis asså... kompis ska va som en riktigt broscha aldrig banga aldrig gola du vet respekt o sånt heder... | |
| KaninKillen - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:30 | |
![]() | håller me bertil trukc.. orka va polare med idioter.. jag vill inte heller va vän med fula personer eller fattiga. inet heller med tjejer | |
| Hjördis 32 | 2009-03-10 18:34 | |
![]() | Bertil Truck En väldigt god vän till mig jag känt sedan barnsben som alltid varit en fin och gudfruktig människa är född med dysleksi. Mycket har hon fått utstå, det kan jag lova! Glåpord och diskriminering, men gud ska veta att hon alltid varit en god vän! Att du kan säga något sånt gör mig väldigt upprörd, ska jag inte vara vän med en sådan fin människa menar du? Ska jag sälla mig till förtryckarskaran enligt dig? Dysleksi är något du inte kan rå för att du föds med! Du kanske tror att du är så otroligt duktig vad gäller stavning och dylikt, du kanske tror du är förmer, ja så tycks det onekligen vara. Kanske är du en av dem, som häcklar samhällets inte lika lyckligt lottade... Nej fy för såna som du Bertil Truck, respektera dina medmänniskor för sjutton! | |
| KaninKillen - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:39 | |
![]() | hahah hjördis 32 kul att du skriver här.. synd för din kompis men sånt e livet.. du fattar v äål att alla inte kan hänga me varandra? ja gilarl itne korkade personer de e mitt val? tycker inte smarta o osmarta ska vara me varandra för de osmarta kan dra ner de smarta. | |
| Bertil Truck - Ej medlem längre | 2009-03-10 18:50 | |
![]() | Hjördis, jag har svårt för att umgås med mentalt handikappade, men jag lovar att försöka bättra mig. | |
| Hjördis 32 | 2009-03-10 19:31 | |
![]() | Bertil Truck Jaha du, mentalt handkippade säger du?! Du tycker alltså att min vän är mentalt handikappad, enbart för att hon lider utav dysleksi? (jag väljer att stava det på det viset ty det var så hon själv stavade dyslexi, uppenbarligen förstår alla vad man menar!). Jag kan då rakt inte se varför hon skulle klassas som handikappad! Hon var då bra mycket smartare och intelligentare än vad både du och jag är! Att du inte skäms för att skymfa en annan människa på det viset förstår jag inte, du kan inte vara kristen du?! Herre min je, du bör helt enkelt bara acceptera att herrens skapelser äro olika, till själ och till sinne! Hjördis | |
| Bertil Truck - Ej medlem längre | 2009-03-10 19:38 | |
![]() | Du är ingen äkta kristen Hjördis. Jag är djupt troende, och guds rangordning av naturen och olika människor borde vara uppenbar för varje bibelläsare. | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-03-10 22:42 | |
![]() | Ärlig. | |
| skogsbär - Ej medlem längre | 2009-03-10 23:47 | |
![]() | 1. en som man kan prata med 2. ha roligt med 3. skratta med 4. toka med 5. ha förtroenden med 6. snäll 7. uppriktig 8. pålitlig 9. rustad med mycket humor 10. utåtriktad | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-03-11 00:06 | |
![]() | Jag säger som Norman Mailer kåt och villig, eller var det inte flickvänner vi pratade om | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-03-11 00:09 | |
![]() | Aha, var det manliga vänner vi pratade om!!??? Starka, välmusklade, extremt manliga, hålla käften och vara ståndaktiga isåfall!!! | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-11 09:48 | |
![]() | En vän ska vara som nr6 på skogsbärs lista. | |
| naima_97 | 2009-03-11 17:41 | |
![]() | vad bra olika saker ni kommit på tackar! | |
| AbdullahCOOL - Ej medlem längre | 2009-03-11 17:43 | |
![]() | Shiit va snackar ni om asså, d enda som e viktigt: ALDRIG BANGA ALDRIG GOLA | |
| maja3561 | 2009-03-11 17:45 | |
![]() | en bra vän ska vara hjälpsam,snäll,dela med sig. jag har ju en riktig vän | |