Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 175 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| älgvägen | 2009-03-12 20:09 | |
![]() | klart man vill ha andras åsikt tråkigt om man bara börjar bara för att börja vad man sen får för svar är int säkert | |
| Miss_jk | 2009-03-12 20:11 | |
![]() | Men anderstg, du är ju en av de personer som kommenterar mitt länkande till äldre trådar. Vad är ditt problem? Varför vill du inte ha fler svar på det ämnet du startar en tråd om? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-12 20:16 | |
![]() | Kruxet är väl snarare att ibland så blir man hänvisad till äldre tråd, ibland så är ny tråd med ett gammalt ämne ok. Sen så sa ngn att ts-arna inte äger trådarna, men lik förbenat är det ju lite åt det hållet. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-12 20:17 | |
![]() | Ts: hej, hur blir jag av med blomflugor? Svar 1: jag har inga blomflugor Svar 2: jag har bananflugor Svar 3: jag går bananas över(valfri medlem)s nya bild! Svar 4: Hej vad ska ni göra ikväll? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-12 20:19 | |
![]() | Bizzzy! | |
| sanlin | 2009-03-12 20:20 | |
![]() | Jag är iaf intresserad av att höra vad folk tycker i de trådar jag öppnar. Ser ingen mening i att öppna en tråd bara för att det går att göra det.Helt meningslöst. (Väntar också med spänning på vem som återöppnar mina nästintill enda tråd hittills ang Wii Fit) ;-) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-12 20:24 | |
![]() | Alla kanske inte vet att det finns redan befintliga trådar i samma ämne, och man kanske inte ska begära sökning inför trådstart, och då är det väl inget fel att påpeka att det redan finns avhandlingar i ämnet? men när det dyker upp samma tråd 2-3 ggr på någon timme så känns det lite larvigt. Nog finns det okynnestrådstartare(fint ord va?). | |
| Miss_jk | 2009-03-12 20:24 | |
![]() | trashone: Ja, det håller jag med om. Vissa trådar stängs direkt medan andra får vara kvar, trots att jag varit duktig och länkat till de gamla trådarna... | |
| Femme_Fatale | 2009-03-12 20:49 | |
![]() | Jag söker alltid på ämnet när jag ska skriva en ny tråd....men ibland är det bara såååååå tråkigt med gamla trådar. Ex. jag vill diskutera påsken....då vill jag göra det i en fräsch tråd inte i nån som skapades 2007-03-23... | |
| Miss_jk | 2009-03-12 21:01 | |
![]() | En fråga bara. No hard feelings. Varför funkar det inte med en tråd från 2007? Påsk är väl påsk? Jag förstår att man startar nya trådar om saker som förändras hela tiden. Allsvenskan är ett exempel. Ny säsong, nya lag, nya spelare, nya förutsättningar. Men påsken ser väl i stort sett likadan ut varje år. Rätta mig om jag har fel, jag bara undrar. | |
| mrperfect | 2009-03-12 21:03 | |
![]() | Glad påsk 1978 då! | |
| CHL | 2009-03-12 21:04 | |
![]() | anser att man ska skapa nya ämnen om tråden som finns är över ett år gammal... känns förlegad då. Många som inte är insatta och det tar lång tid att sätta sig in i en tråd med 400 inlägg tex. Nya fräsha trådar är kul! | |
| -Robson - Ej medlem längre | 2009-03-12 21:08 | |
![]() | TS: Glad Påsk på er allihopa!! Miss_jk: I den här tråden kan du ta del av andras påskhälsningar: www.betapet.se/forum...=- 0#404217 ;-) | |
| Miss_jk | 2009-03-12 21:09 | |
![]() | "det tar lång tid att sätta sig in i en tråd med 400 inlägg" Men är det inte det man vill då? Alltså det är detta jag förundras över. Vill man inte sätta sig in i vad folk tycker och tänker om ämnet så fattar jag inte varför man ska starta en tråd om det öht. | |
| mrperfect | 2009-03-12 21:11 | |
![]() | jag tycker att det är intressant att se vad folk har för ideer eller åsikter om olika saker, jag har testat det bl a i min tråd om matrecept. | |
| one-punch - Ej medlem längre | 2009-03-12 21:11 | |
![]() | jk: Man kanske vill känna sig delaktig i tråden från början? Spekulerar bara. | |
| Miss_jk | 2009-03-12 21:14 | |
![]() | Absolut, det köper jag. Men då återkommer jag till frågan: Varför blir man SUR när någon hjälper en till fler svar och åsikter? Anderstg? Du var så himla het nyss på att kommentera detta, kan du inte svara på den frågan nu då? | |
| ANDERStG | 2009-03-12 21:29 | |
![]() | Gamla trådar är döda. Tillsammans skapar vi vår kunskap och gemenskap i nuet. Peace! | |
| Zizzi | 2009-03-12 21:37 | |
![]() | Nu skriver jag iofs inte så ofta i forumet, men jag skulle nog känna det som om den person som sätter in länkar till samma ämne men gammal tråd slår mig på fingrarna och lite förnumsigt och besserwissigt säger att : "du, din okunniga människa, har du inte hittat sökfunktionen." Det skulle tilltala mig mer om den som vill länka i min tråd frågade mig först om det var ok att göra så. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-03-12 21:44 | |
![]() | Det här läste jag nyss i en annan tråd och det säger nog allt om hur det är här: "Vad det gäller din fråga har jag ingen aning. Jag ville bara försöka göra mig lustig på trådens bekostnad". | |