Spelrum
| Giraffen | 55 |
| Krokodilen | 3 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 91 |
Mobilspel
| Pågående | 19 845 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| grace1 | 2009-07-03 22:17 | |
![]() | Är också inbitet U2-fan sen -87. Ser grymt mycket fram emot Ullevi. Kommer att bli hur bra som helst! Hoppas på Kite, Bad, RTSS, Gloria, So Cruel mfl. Får jag en av dom är jag nöjd!! U2 är ju tyvärr inte kända för att ändra så mycket i setlistorna. Ang. One så kan jag säga att jag kan inte förstå hur dom kunde göra en nyinspelning av en av sina största och mest kända låtar. Dom kan inte göra den bättre än originalet, som förövrigt kom -91. Och dessutom med MJ som ylar som...ja jag vet inte vad. Bättre hon hade gjort den utan dom isåfall. Johnny Cashs version gillar jag dock www.youtube.com/watc...Br n6trEwI. Om Slane kan jag bara säga: Har ni den inte? KÖP!!!! Grym låtlista, galen publik, hemmaplan. Och bra filmat. Verklig konsertkänsla! Till skillnad från Chicago 05 som är alldeles för snygg och perfekt och med en till synes sömnig publik. | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-07-03 22:37 | |
![]() | Nu är jag på Streets.....underbart!! | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-07-03 22:39 | |
![]() | En kompis och jag höll ett DM-party en gång. Det lirades enbart DM, på längden och tvären och konserten analyserades. Vore majsigt att göra det samma med U2 någon gång. | |