Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 229 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Em78 | 2009-03-23 16:38 | |
![]() | Tarzan satt i ett träd och tittade ut över savannen... När han satt där och njöt kom det 15 gröna elefanter gående över en kulle. Vet ni vad Tarzan sa? "Där kommer 15 gröna elefanter gående över kullen." Nästa dag satt Tarzan på samma ställe och spanade... Denna dag kom samma 15 gröna elefanter gående över kullen iklädda solglasögon. Vet ni vad Tarzan sa DÅ? Han sa ingenting. Han kände inte igen dem. | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-23 16:57 | |
![]() | tjej skämt ??????? | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-03-23 17:22 | |
![]() | Ett kort skämt: Det var kon...som var på ängen. | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-03-23 17:28 | |
![]() | Skillnaden mellan en marsian och en venusian? Marsianerna har större omkrets...venusianer snabbare vänkrets. | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-03-23 17:29 | |
![]() | Vad kallas Babben Larsson i folkmun? - Kebabben Larsson. En stor mängd fårkött mellan två store bröjn. | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-23 17:34 | |
![]() | hahaahhahahaha | |
| _Tezza_ | 2009-03-23 17:40 | |
![]() | En tjej var och handlade. Hon la sina varor på bandet; En liter mjölk, en banan, ett äpple, en portionsförpackning smör och en fralla. -Du måste vara singel säger den ursnygga kassabiträdet. - Nämen oj :) hur kunde du veta det? Säger tjejen glatt. Varpå kassabiträdet svarar: - DU ÄR SKITFUL! | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-23 17:41 | |
![]() | tezza den var inte så kul hmmm | |
| Rooty | 2009-03-23 17:43 | |
![]() | Haha! Det var väl ändå trådens bästa än så länge. Rått och ohjärtligt, precis som det ska vara. | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-23 17:44 | |
![]() | okej okej | |
| _Tezza_ | 2009-03-23 17:51 | |
![]() | Jag tyckte den va kul=) Chefen som berätta.. vet inte om det var en pik eller nått men jag skratta så jag grät:) | |
| _Tezza_ | 2009-03-23 17:57 | |
![]() | Rolle och Lelle var sugna på öl, men hade bara en skrynklig tjuga att dela på. - Vänta, jag har en ide, sa Rolle och sprang in till kötthandlaren. Efter en stund kom han ut med en stor korv. - Är du inte klok? Nu har vi ju inga pengar kvar alls, sa Lelle. - Oroa dej inte, häng med bara, sa Rolle. De gick in på en pub, och Rolle beställde genast två stora starköl och två whisky. - Nu har du blivit spritt språngande galen. Fattar du vilken knipa vi kommer att hamna i? Vi har ju inte ett öre på oss! sa Lelle. - Ta det lugnt, jag har en plan. Skål! sa Rolle med ett stort leende. När de två grabbarna hängt på puben ett tag och druckit upp allt, sa Rolle: - OK, nu sticker jag korven genom blixtlåset. Du går ned på knä och tar den i munnen. Bartendern såg vad de höll på med, blev heltokig och kastade ut dem bums! Rolle och Lelle gick till pub efter pub, blev fullare och fullare, och slapp undan notan varenda gång med sin geniala plan. När de kommit till den tionde puben sa Lelle: - Nu orkar jag inte göra det här längre. Jag är knallfull, och mina knän tar kål på mej! Då svarade Rolle: - Hur tror du jag känner mig då? Jag tappade korven på den tredje puben! | |
| _Tezza_ | 2009-03-23 17:58 | |
![]() | Johan gick och var mest småsur - fel på jobbet, fel på arbetskamraterna, fel på kaffet, fel på chefen, fel på... Till slut tröttnade chefen och sa till på skarpen: - Gör mig en tjänst! Ta ledigt resten av dagen, åk hem och dra över frugan och kom tillbaka i morgon, du skall se att det gör dig gott och att du blir på bättre humör. Johan stämplade ut och gick. Nästa dag kom Johan tillbaka, skinande som en sol och var på ett underbart humör. Chefen kallade till sig honom och sa: - Hur gick det? - Det var kanon! Hon var helt vild! Vi älskade hela eftermiddagen. - Jag sa ju att du skulle må bättre! - Ja, tack skall du ha för tipset! Himla fint hus ni bor i förresten... | |
| _Tezza_ | 2009-03-23 17:58 | |
![]() | Så, det var mina bidrag=) | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-23 17:59 | |
![]() | tack tezza | |
| mr_mb | 2009-03-23 18:03 | |
![]() | har hört att man får skämta om allt! Vad är det sista Josef Fritzels fru säger till Josef innan de somnar? ... - Du har väl släkt i källaren??? | |
| Ezzal | 2009-03-23 18:06 | |
![]() | Polisen stoppar en bilist i en kontroll och ber mannen att blåsa. Det går inte sa mannen. Jag har astma. Jaha sa polisen då får vi ta ett blodprov då. Det går inte för jag har blödarsjuka. Okej sa polisen....då får du kliva ur bilen och ballansera på den här linjen. Det går inte sa mannen....OCH VARFÖR INTE DET DÅ ? sa polisen....Nä jag är skitfull | |
| Jarnis86 | 2009-03-23 18:24 | |
![]() | Det sista skämtet i detta klipp känns ganska oslagbart : www.youtube.com/watc...Ox rjHfCvnM | |
| _Tezza_ | 2009-03-23 19:07 | |
![]() | mr_mb HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..... ......... Jag dör... åhh, kul=) | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-23 19:17 | |
![]() | hahahahaha | |