Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 211 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-24 00:02 | |
![]() | Förlåt om jag kallade Vulcan för vulkan,då. | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-24 00:02 | |
![]() | men du kallade mej troll eller ja ser inte fel man | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2009-03-24 00:05 | |
![]() | Det värsta med namnet 'Vulcan' är att 'c' ligger brevid 'v'. Har flera gånger varit nära att kalla min favoritforumvärd för vaginan. | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-24 00:07 | |
![]() | Det var du som sa det JaapConrad | |
| Nemi | 2009-03-24 00:08 | |
![]() | Jag kan rekommendera forumdelen "Seriöst" för seriösare/djupare diskussioner om exempelvis socialbidrag. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-24 00:09 | |
![]() | Tack Nemi, det är taget! | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-24 00:14 | |
![]() | Det finns väl något liknande där redan i seriöst (Folk som lever på bidrag) | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-03-24 00:25 | |
![]() | Såg tidigare att man stängde en tråd med motiveringen att det redan fanns en tråd om samma ämne. Ska folk prata i samma tråd i tusen år eller ? Lycka till den som vill läsa igenom den tråden efter så lång tid. Är det skadligt på något sätt om flera trådar om samma ämne skapas ? Den här tråden borde väl då kanske också stängas eftersom den ju handlar om socialbidrag, som det tydligen redan finns en tråd om sen tidigare. Måste man kanske gå igenom hela arkivet innan man startar en tråd ? | |
| katten65 - Ej medlem längre | 2009-03-24 00:26 | |
![]() | klart din ska in på seriöst .... | |
| Nemi | 2009-03-24 00:31 | |
![]() | Cement: Ni får gärna diskuera socialbidrag här. Jag tipsade bara om att i "Seriöst" så blir oftast trådarna lite mer djupgående, dvs riskerar inte lika ofta som här att spinna ut i sidoämnen. Jag menar inte att den diskussionen måste föras någon annanstans än här, jag tycker det verkar gå rätt bra i denna tråd men ville som forumvärd bara upplysa diskussionsdiggande forumskribenter om den forumdelen med :) Nej, folk ska inte behöva prata i samma tråd hur länge som helst men om det redan finns en aktuell tråd om samma ämne så är det lämpligt att föra diskussionen i den istället för att starta en helt ny. Jag vill inte att denna tråd stängs eller flyttas utan med mitt förra inlägg försökte jag bara göra reklam för "seriöst"-delen av forumet. Ber om ursäkt om det verkade som något annat. | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-03-24 00:35 | |
![]() | Jag undrar ändå, varför är det lämpligare att inte tillåta en ny tråd, bara för att det redan finns en tråd skapad om samma aktuella ämne ? | |