Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 80 |
Mobilspel
| Pågående | 19 264 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-24 23:01 | |
![]() | Jag läser aldrig mellan raderna. Jag läser bara det jag vill veta. | |
| kanamana | 2009-03-24 23:06 | |
![]() | Jag vill inte veta, jag läser därför endast mellan raderna. Där är lugnt och skönt, luftigt och fritt. Man kan springa spritt språngande naken mellan raderna utan att någon kan se, för mellan raderna - där är det lugnt. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-03-24 23:10 | |
![]() | Men då behöver man väl inte läsa ö.ht.,kanamana. | |
| Bertil Truck - Ej medlem längre | 2009-03-25 00:44 | |
![]() | kanamana - jag läser mellan raderna att du sitter och suger på ditt hembryggda öl. | |
| Shyarm | 2009-03-25 02:32 | |
![]() | kanamana, av nån anledning ville jag sätta "under ytan"-melodin till det du just skrev... måste ha varit hur du slutade. Jag tycker att såna här "fega" uttalanden trådskaparen pratar om är rätt fåniga och nonchalans i allmänhet är rätt oattraktivt. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-25 09:17 | |
![]() | De som inte gillar eller ens förstår outsagda hintar är det synd om. Om det är brist på intelligens eller brist på självförtroende är väl ingen mening att rota i, detta forum är till för kram och smöreri. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-25 09:38 | |
![]() | Då skulle du, trash, storkna efter några veckor på blip. Jag blir rent deprimerad av alla hjärtan, pussar, nallar och älsklingar, för i själva verket skiter de flesta i alla andra. Jag var godtrogen och van levande människor, innan jag började där, för 5 år sen. Har själv varit en ärlig och "bra kompis" men bara blivit besviken. Nu är jag mest med några äkta kids och tanter som jag känner. Jag gillar också kramar men inte med vem som helst och jag smörar inte, utan berömmer ärligt eller kritiserar. Vad som förvånar mig, är att här tar en del åt sig, när jag allmänt skriver vad jag ogillar. Jag blir paff, skamsen och sårad över att de tar det så personligt. "Du hatar mig", typ. Anmärkningsvärt är också att alla snälla, gulliga, trevliga medmänskliga människor blir förfärande elaka, när man stryker dem lite mothårs. Igår kunde vi ännu en gång se vad som händer, när någon säger rakt ut vad h*n anser. Be om ursäkt sen? Skadan är redan skedd och kan i värsta fall driva människor i sjukdom och död. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-03-25 09:59 | |
![]() | Sjukdom och död? Visst har det blivit en tråkigare ton här på sista tiden, men vi ska väl inte överdriva? Och om man inte kunde ta en ursäkt om nån råkat säga nåt dumt här så vet jag inte var vi skulle vara nånstans... Trash, vilken tur att du uppväger allt smör och krameri då. Det är lite larvigt med allt kramande och fjantande, visst, men man kan ju vara lite trevlig nångång ibland iaf istället för att fokusera på negativitet, vara allmänt otrevlig och säga att folk inte ska ta åt sig... Jag stör mig på dina små pikar ibland kan jag säga utan utrymme för misstolkningar, men att säga att jag tar åt mig eller blir ledsen är överdrivet, men faktum är att det faktiskt finns de som kan bli det(även om det kanske inte blir sjukdom och död av det). Ärligt beröm kan väl knappast kallas för smöreri, även om det kanske gullas lite för mycket för min smak ibland i vissa trådar och jag ibland kan tycka att det är lite meningslöst och tråkigt att läsa. MEN det är iaf en trevlig ton emellan folk. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-25 10:04 | |
![]() | Kanin, jag överdriver inte. Jag vet vad jag pratar om. Nätmobbning och förlorade vänner har drivit fler än en till psyket och självmordsförsök. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-03-25 10:11 | |
![]() | mommes, jag skulle vilja att vi var släkt! du är så sjukt cool. sen vet du så mycket. finns klassiska fall av uthängning på nätet Inget att läsa mellan raderna här. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-03-25 10:11 | |
![]() | Nu vet jag inte vad som hände igår, så just det kan jag inte tycka ngt om. Genrellt är det svårare att kommunicera med det skrivna ordet efterson just "tonen" lätt blir feltolkad när man inte ser varandras kroppsspråk och hör tonläget. Det beror också på hur mycket vikt man lägger i vad folk skriver till/om en på ett forum. För vissa är det inte speciellt viktigt och då är det lättare att ta det men en klackspark. För andra är nätkompisar viktigare, och då kan man tänka sig att effekten blir en annan om någon skriver något negativt. | |
| Amiable | 2009-03-25 11:12 | |
![]() | Varför ens bli förvånad.. till mommes, trist! Det är mycket tolkningsföreträde på forum... en del gör det mer än andra. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-25 14:01 | |
![]() | Ond: Jag hoppas det där var det sista du skriver till mig ever. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2009-03-25 15:42 | |
![]() | Ond_Kanin_: Har du inte förstått att man inte får skriva till folk och i en normal ton och med ett relativt sunt argumenterande och/eller uttryck av ärlig åsikt? Du måste vara lite spydig och ironisk... aif mot vissa, annars kan dom bli stötta och ta illa vid sig. ;) | |