Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 712 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| katalias - Ej medlem längre | 2009-04-02 11:27 | |
![]() | Men en sak ska man nog hålla i minnet vad gäller grillning vs rökning. Grillos är inte direkt skadligt. Cigarettrök är det. | |
| Caligatia | 2009-04-02 11:27 | |
![]() | mommes, det har inte bara med att visa hänsyn att göra; det där om att inte grilla med kol på balkongen, det är framförallt ur brandsäkerhetssynpunkt. :) (kommer inte ihåg om det var tillåtet om balkongen hade en viss storlek) | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-04-02 11:29 | |
![]() | Caligatia, NÄR du slutar röka så kom ihåg att trägen vinner. "Det är bara att låta bli så ordnar det sig" sa en vän till mig. Jag greppade en fet tuschpenna och skrev upp de här orden på ett stort A1-papper som jag satte upp på väggen. Det hjälpte faktiskt. Det ÄR bara att låta bli. Lycka till när det väl är dags! | |
| le-lou | 2009-04-02 11:29 | |
![]() | kissed - men jag har för mig att du röker? feströker inte du? :) för övrigt så tror jag att man får göra typ allt på sin balkong- minus grillning tyvärr. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-04-02 11:31 | |
![]() | Nopp det gör jag icke le-lou. Jag har rökt ibland på fester förr för länge sen men jag har aldrig varit inbiten rökare. Men snusare är jag däremot, men det stör ju inte grannarna i alla fall:-) | |
| susila | 2009-04-02 11:32 | |
![]() | Grillos är visst farligt. Det är knöfullt med polyaromatiska cykliska kolväten som sätter sig som en smäck i cellkärnan och fuckar med replikationen. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-04-02 11:37 | |
![]() | susila, å fan. Där ser man. Får ändå känslan av att cigarettrök är värre. Eller? | |
| sussieloo | 2009-04-02 11:37 | |
![]() | Vad märkligt att dommest militanta antii rökarna alltid e gamla rökare själva... måste vara skönt att sitta och döma en lat som man själv haft... illa illa | |
| Caligatia | 2009-04-02 11:38 | |
![]() | Cigarettrök får man om inte annat i sig betydligt oftare som rökare. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-04-02 11:40 | |
![]() | Sussielo, ja precis, för det är ju det vi gör. Dömer. | |
| tjolahop | 2009-04-02 11:46 | |
![]() | håller med emmylicious, och då får vi inte glömma alla dessa BARN som arbetar på tobaksplantagen och får inre skador och dör utav de gifta besprutningsmedel. Jag hörde förra veckan att om det finns 4000 gifter i en cigg så får bara rökaren i sig 1000 och resterade får de passiva.. inför de gamla traditionella rökhörnor på stan, utanför arbetsplatser och varför inte utanför bostaden... | |
| sussieloo | 2009-04-02 11:52 | |
![]() | Låt den som e utan skuld kasta första stenen... dvs ickerökarna då... fd rökare har liksom förbrukat rätten att gnälla å låtsas nyfrälsta... otroligt irrterande... | |
| katalias - Ej medlem längre | 2009-04-02 12:00 | |
![]() | Sussieloo, en annan sak som är otroligt irriterande är folk som skriver i forumtrådar utan att ens anstränga sig att läsa tidigare inlägg ordentligt. Ingen här kastar några stenar eller dömer. Och ingen före detta rökare i den här tråden "låtsas vara nyfrälst". | |
| sussieloo | 2009-04-02 12:10 | |
![]() | som ja ser det dömer dom flesta ... | |
| emman | 2009-04-02 12:23 | |
![]() | tjolahop: för att inte alla små barn som knåpar ihop de H&M-kläder du säkerligen använder lite då och då? Glöm inte dem! | |
| Curly Girl - Ej medlem längre | 2009-04-02 12:27 | |
![]() | sluta gnäll rökare, ni dödar andra och luktar illa. De finns dessutom gott om platser ni kan röka. - i erat eget hem - på skolor finns rökrutor gå dit - i eran egen bil Alla ni som stör er på rökare kan göra som ja. Jag brukar få fram så nära ja kan till rökarna och flåsa på dem speciellt om ja käkat vitlök de brukar funka | |
| -Flesh- | 2009-04-02 12:39 | |
![]() | hehe vilket jävla i-landsproblem :) "- i erat eget hem". a.k.a på MIN balkong :) | |
| -50- | 2009-04-02 12:46 | |
![]() | Curly Girl.... Kom å flåsa på mig e du snälla mmmmmm gillar vitlök ;) Jäkla joll och hyckleri från TS, han har själv slutat röka och nu passar det att gnälla på andra som röker, när fan blir gammal blir han religös. Och nej jag röker inte. | |
| Caligatia | 2009-04-02 12:48 | |
![]() | Curly Girl; väldigt moget. Det är ju knappast så att rökarna JAGAR dig. Är det inte mycket bättre för bägge om du bara UNDVIKER rökaren om du nu stör dig så? Det är som sagt en sak att störa sig på att människor inte visar hänsyn; och röker t ex i busskuren. Men någonstans känner jag att gränsen går när folk går över gatan, fram till mig som röker ENBART för att anmärka eller liknande på detta. Precis Flesh, balkongen är en del av mitt hem. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-04-02 12:53 | |
![]() | Ni skulle nog inte vräka rök omkring er om ni tagit hand om barn, som kippar efter luft, behöver syrgas och starka mediciner. | |