Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 730 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| miljonären - Ej medlem längre | 2009-09-02 17:59 | |
![]() | jag älskar din mun din känsla din passion för passion allt som ingen förstår fattar du du dansar i mitt hjärta | |
| Palini | 2009-09-03 10:24 | |
![]() | Brickor, varför svek ni mig? Jag hade läget, jag hade modet, jag hade lusten. Jag hörde hur hjärtat dånade, hur svetten lackade i min panna. Det var nu eller aldrig, jätteläget fanns där och det väntade på mig. Det formligen röt åt mig, likt en flock vilda, galna lejon. Jag såg mitt nick glittra högst upp på rullningstoppen. Jag föreställde mig den oändliga äran, jag kunde nästan känna doften av den! Åh, brickor... Varför svek ni mig? Hur kunde ni? | |
| MaadMaxx | 2009-09-03 11:07 | |
![]() | För att Du är Du. Uppumpad rumpa det är det man ska ha Eller ingen alls det går också bra Silikonbröst det är världens grej Eller naturligt stora bröst passar också på en tjej Putande läppar med fuktig glans En tjej utan dem har inte en chans Så pass på gör om dig nu För en sak är säker ingen vill ha dig ...för att du är du. | |
| LYYN - Ej medlem längre | 2009-09-03 22:41 | |
![]() | Om somliga visste vad somliga sa om somliga skulle inte somliga säga somliga saker om somliga som somliga gör. :) | |