Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 382 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-04-12 13:28 | |
![]() | Hatar få saker men arrogans (gärna kopplad till ignorans) och en direkt ovilja att ta in något annat synsätt än det man bestämt sig för "rätt" - det är i alla fall en god kandidat på min ganska korta lista. | |
| Päronmüsli | 2009-04-12 14:16 | |
![]() | Fjärilar är det äckligaste som finns ;-s | |
| Pseudonymf | 2009-04-12 14:19 | |
![]() | Burkskinka... | |
| run-marie | 2009-04-12 16:13 | |
![]() | Risotto, ok, förstår vad du menar, det är likadant här, snart är varenda grönområde bebyggt. Det var ju det som var så underbart här, nära stan och ändå landet, men det har snart gått över. Du kan ju se framemot EN sak, snart finns det väl inte en enda krusbärsbuske kvar. :) | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-04-12 18:40 | |
![]() | runis, jag vtycker om krusbär, chutney är kalas att göra på dem. Det är kräm som jag inte pallar för fem öre och det spelar ingen roll om det är hallon, krusbär eller banan för det är så förbenat sött, slibbigt och kladdigt men ändå inte kladdigt för det är fast som en smet på samma gång.....vad värre sattyg kan det finnas än kräm? Jo jag kommer nog aldrig mera att bo i Täby, mitt Täby är borta för länge sen. Nu är det Norrortsleden över där jag gick med hunden, iofs. bra att de byggde om Frestavägen men det förstörde en hel del av mina strövmarker. Det och allt det andra som har byggts de senaste femton åren gör att det i mina ögon "fina" Täby finns inte mer tyvärr. | |