Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 25 |
Mobilspel
| Pågående | 19 883 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-04-14 12:54 | |
![]() | Nej, men det kan uppfattas så.. | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-04-14 14:19 | |
![]() | Det var synnerligen ett "inlägg i inte min smak" bizzzy. Vadå "det förstår du väl själv" - hallåååå världen! En skilsmässa oavsett orsak är alltid ett svek. VARFÖR skulle ett uppdagande av en bisexualitet vara värre än att man helt enkelt ledsnat på partnern utan att säga det "samma dag"? Han var säkerligen förälskad i kvinnan "trots" sin bi-läggning. Tror du inte? Eller tror du att det var lögn från dag ett? Självklart är det bättre att berätta - men många gånger, det har jag ju förstått av bara de fåtal trångsynta som vistas i det här forumet (de representerar nog tyvärr en rätt stor grupp), är det inte så lätt. Och Uffe - du lät onekligen väldigt väldigt negativ. Att anse det vara sjukt och jämföra det med hustrumisshandel, det låter hatiskt. (Men visst, tog jag ett för starkt ord i min mun så ber jag om ursäkt.) | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-04-14 14:31 | |
![]() | Goliat, om din man kommer ut med en hemlighet vad den än månde vara, så skulle du alltså ta det med ro? Tänk om din man i hemlighet tänder på barn eller om han i hemlighet tänder på din syster eller på din chef. Han kanske i hemlighet sparar pengar till en resa där du inte är medräknad eller i hemlighet planerar ett bankrån. Grejen är den att det är inte skilsmässan i sig som upprör utan hemlighetsmakeriet kring något inför sina älskade... | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-04-14 14:38 | |
![]() | Jaja... Ännu en tok som jämför ts med att tända på barn. Skrämmande! Just precis - om min man tänder på lack eller chefen, ja då må det vara hänt. Inte mer skrämmande än att han tänder på snygga Vera i tobaksaffären. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-04-14 14:47 | |
![]() | Nej där har du fel Goliath, jag jämför inte ts med pedofileri. Jag trodde vi just nu diskuterade Uffes farsas svek.. Och jag anser att det är ett svek att hålla viktig information ifrån sina älskade. Jag föredrar att känna den som jag är tillsammans med men du kanske föredrar att leva i ett förhållande där hemligheter tillhör vardagen. Du läser inte vad jag skriver utan lägger på mig åsikter som jag absolut inte står för! Jag är FÖR olikheter men jag vill i ett förhållande veta vem det är jag är tillsammans med! | |
| EttanPortion | 2009-05-23 02:48 | |
![]() | Läst igenom tråden nu och dessvärre spårade vissa diskutioner ut, exempelvis när folk jämnför transvetism med pedofileri. Jag vill försöka återfå tråden till dess ursprung. Har inte sett en ända likasinnad till mig delge sina erfarenheter dock endast folk som känner folk som är transvestiter. Jag är övertygad om att det finns fler som jag här och hoppas att detta kan hjälpa. | |
| Pseudonymf | 2009-05-23 04:20 | |
![]() | Jag tycker det är modigt och roligt gjort av dig att skapa en tråd, som lätt kan besudlas och missriktas. Tyvärr är jag dock inte en av dem du söker få kontakt med, men jag hoppas tråden får komma till sin rätt och att det förblir en trevlig stämning härinne :) | |
| Yids Army - Ej medlem längre | 2009-05-23 08:54 | |
![]() | All heder till dig, du gör det bästa av situationen. Påminner lite om David Lega som slagit massa världsrekord i simning trots att hans rörelseförmåga i armarna är hm, något begränsad. Jag med flera hade säkert valt den enkla utvägen att kasta sig framför ett godståg eller dingla lite snara framför att leva med såna rejäla handikapp som du och David. När du besöker släkten och föräldrarna på låt oss säga julafton. Är det kjolen eller herrkläderna som åker på då? | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-05-23 09:41 | |
![]() | Om inte jag har fel så finns det forum på nätet som är mer riktade till din grupp där det då också känns mer naturligt att vara aktiv. Om du vill så kan jag höra med min vän om jag får ge dig hans e-post eller ännu bättre at han får din, för han har säkert en hel del erfarenheter och kunskap som du kan ha nytta utav. Om du tycker att det är en bra idé så droppa ett pm till mig med din e-post så ska jag sen kontakta honom. | |
| EttanPortion | 2009-05-23 15:01 | |
![]() | Jag vet också att det finns andra forum på nätet men min tanke är snarare att hjälpa andra i samma situation som kanske inte hittat dit eller inte vet hur.. Yids_Army: När det bara är de närmsta är det kjolen som åker på annars är det herrkläderna.. | |