Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 82 |
Mobilspel
| Pågående | 19 445 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Core15 | 2009-04-15 13:11 | |
![]() | Jag hade ett förhållande som varade i 15 år.... Ett tips är att inte älta det, gå ut och ha kul och träffa någon som är bättre, upptäck världen, ha lite sex och prova dig fram till passionen. Det är bara psykologer som tycker att saker ska ta lång tid att bearbeta. Hjärnan vill bearbeta saker snabbt så bestäm dig för att göra ditt liv till det bästa liv någonsin, du bestämmer över din hjärna... Carpe Diem | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-04-15 13:14 | |
![]() | Jag tycker det är bättre att uppträda som dåren, skratta ödet i ansiktet. Varför känna att det gör ont, det gör det, bättre att gömma undan, livet är kort. Ut och gör trevligheter och saker som gör gott. Vara vankelmodig får man vara i himmeln. | |
| BenDavis | 2009-04-19 07:53 | |
![]() | Jag drog ner till Malmö i onsdags för ett miljöombyte och jävlar vad jag behövde det. Jag har träffat gamla vänner, fått nya vänner, förlåtit en bekant som hustlade mig här nere sist och därmed skapat en bättre relation till honom, varit i danmark trots att danskar var det enda folkslag (kanske fel ord) som skrämde mig (har ändrat uppfattning helt), blivit motiverad och inspirerad av alla de kreativa aktiviteterna som hänt i min omgivning (har umgåtts nästan uteslutande med musiker), påbörjat en relation med en hund jag ska adoptera från en kompis som inte kan ta hand om den och mycket mycket mer. Insikterna har avlöst varandra och jag har växt något enormt som människa känner jag. Livet. Btw, nu förstår jag varför de där fem veckorna man får i semester varje år är så in i helvete viktiga. Tack alla som kommit med tips och råd samt värmande ord både här i forumet och som privatmeddelanden. | |
| blackrock | 2009-04-19 09:14 | |
![]() | varsågod | |
| äadlkfw | 2009-04-19 10:23 | |
![]() | Låter som ett bra miljöombyte, att åka till Malmö :) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-04-19 10:43 | |
![]() | Kram, Ben Davis! | |