Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 459 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mrwoo | 2009-04-15 21:27 | |
![]() | (särskilt inte i de fall det råkar vara strax efter en terroristattack och ett gäng riktiga talibaner tagit på sig dådet) | |
| magga | 2009-04-15 21:28 | |
![]() | Rita inte dit ett stort sår på din arm och skrik att du förblöder.. | |
| Quelle | 2009-04-15 21:36 | |
![]() | Anklaga inte ngn annan för ngt som du gjort... | |
| ambientgalax | 2009-04-15 21:42 | |
![]() | gå aldrig på dejt med en KUF i velourtröja som pratar bebisspråk med sina katter | |
| heeting - Ej medlem längre | 2009-04-15 21:47 | |
![]() | Jag var 14 år och råpackad. Kände att jag kanske skulle sova i förrådet i stället för att gå hem och möta min mors vrede. Dörren till förrådet gick i baklås och lampan gick inte att tända. Cyklar överallt. Kallt golv. Inga pengar på mobilen. Efter en halvtimma tröttnar jag och ringer polisen (!) som kopplar mig vidare till min mamma som öppnar dörren. Nu är det nog inte många unga som hänger i detta forumet, så ingen risk att ovanstående händer er, men då har jag en till: Låt aldrig en person få så stor makt över dig att du förlorar dig själv. | |
| mrperfect | 2009-04-15 22:09 | |
![]() | urinera inte mot ett elstängsel, jag råkar ha en kompis som gjorde det :) jag själv är väldigt försiktig med var jag sätter fötterna sedan jag dels nästan trampat på ett par grävlingungar och dels nästan trampat på ett nystan med huggormar och dels nästan trampat på ett rådjurskid och dels nästan tramat i en myrstack, det sistnämnda går an om man har gummistövlar på sig. Sedan avråder jag från att man går genom högt gräs eller höga vassbestånd på grund av fästingfaran, ibland måste man gå igenom sådana områden men då skall man stanna efter var 100:e meter och plocka bort de färstingar som kryper på kläderna, en gång var det ett 20 -tal som jag fick plocka bort | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2009-04-15 22:10 | |
![]() | Registrera aldrig ett konto på Betapet. Farligt beroendeframkallande. | |
| Tess 08 | 2009-04-15 22:13 | |
![]() | Mister... En kompis??? jojo, det har man hört förut... :P | |
| Tess 08 | 2009-04-15 22:15 | |
![]() | Mister verkar dessutom ha himla stora fötter eller så har han ögonen upp mot det blå när han vandrar... :) Mycket man nästan kan kliva på i skog och mark. Själv höll jag på att kliva på ett smultron, men så böjde jag mig ner och plockade det i stället... måste vara det godaste smultron jag någonsin ätit... | |
| le-lou | 2009-04-15 22:24 | |
![]() | "Låt aldrig en person få så stor makt över dig att du förlorar dig själv." Mycket bra råd. Ett annat är att alltid se till att locket på saltkaret är ordentligt åtskruvat. | |
| LittleAnnie | 2009-04-15 22:28 | |
![]() | Stoppa aldrig in fingrarna under locket till en sandlåda (de som innehåller sand till halkiga vägar) för att sedan sätta dig ovanpå lådan. Reaktionen blir följande: Aj! Det gör för j-t ont! Man försöker rycka bort händerna som sitter i kläm vilket i sin tur resulterar i att fingrarna blir ganska skinnflådda!!!! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-04-15 22:28 | |
![]() | Få inte för dig i sista minutem, att packa med hjortronsylt i handbagaget. Det blir turbulens på flygplatsen... | |
| mrperfect | 2009-04-15 22:28 | |
![]() | tess08 det var en kompis, faktiskt! Det där med grävlingarna berodde på att jag just då gick runt och tittade uppåt för att jag letade efter ett havsörnsbo, jag hittade det ett år senare 500 m ifrån där jag letade.... | |
| Rooty | 2009-04-15 22:30 | |
![]() | Ät aldrig en dubbeldajm innan du går till tandläkaren. Men gott var det. | |
| Tess 08 | 2009-04-15 22:31 | |
![]() | HAHAHAHAHA!!! Men borstar ni inte tänderna innan ni går till tandläkaren??? | |
| Mikael | 2009-04-15 22:34 | |
![]() | Var aldrig rädd för att trycka på "Nödstopp". | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-15 22:37 | |
![]() | Urinera mot ett elstängsel är ju en stor myt. | |
| Rooty | 2009-04-15 22:37 | |
![]() | Nog borstade jag tänderna allt. Men likförbannat så petade min tandläkare försynt bort små mandelknäckbitar och torkade dem på haklappen. Jävlar så pinsamt. Mitt största hjärnslapp någonsin tror jag. | |
| mrperfect | 2009-04-15 22:40 | |
![]() | trashone nej ingen myt i detta fallet, jag känner en som gjorde det, jag har själv klättrat över ett elstängsel, jag hade en tjock jacka på mej men tappade balansen och råkade komma åt det :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-15 22:41 | |
![]() | Är man klumpig nog att nudda med kuken så fine. | |