Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 459 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Palini | 2009-04-20 18:31 | |
![]() | Jag trodde du kollade in myror. Vilken arena var egentligen det på, högst upp på Camp Nou? "Myran" Gustafsson lirade väl ishockey? =) | |
| milvusmilvus | 2009-04-20 18:51 | |
![]() | Hockey är mer fartfyllt och händelserikt, men det finns en hel del finesser också, allt är inte brutalitet eller ryggsäckar. Det finns charm i ett tajt försvarspel. Fotboll är kul, men allsvenskan är det inte. | |
| skogstorparn | 2009-04-20 19:45 | |
![]() | varför fylls dom svenska hockeyladorna i 50 betydelsalösa omgångar?....nåt måste väl hockeyn ha som drar.. | |
| Sangria | 2009-04-20 20:55 | |
![]() | Intet-jag bara skojade lite. Jag är också mest intresserad av själva sporten förstås. Är själv sedan många år ledare inom ungdomsfotbollen och en seriös anhängare av spanska ligan (allsvenskan är ju rätt blek i jämförelse) och då i synnerhet Barca som är laget i mitt hjärta vid sidan av Änglarna.Dessutom så är dom flesta matcher från sydamerikansk fotboll underhållning i toppklassHocky är dock fullständigt ointressant för min del hur man än ser det. Tack och lov så finns det sportkanaler som visar fotboll både på tvären och bredden. | |
| skogstorparn | 2009-04-20 21:19 | |
![]() | saken är väl att elitserien är hela sveriges liga..stockholmsregionen kan knappt ha ett endaste slagkraftigt lag i es..tragiskt.. | |