Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 494 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-04-21 21:51 | |
![]() | Utan en tumme är det inte mycket som skiljer människan från apan. Du får använda en assistent stol. | |
| RikaM | 2009-04-21 22:02 | |
![]() | Jamen, då är det ju inga problem att jobba med brutna armar och ben! En assistent är lösningen!!! Yippiee! | |
| blast | 2009-04-21 22:06 | |
![]() | hej kanin ;) får jag fråga var din värk sitter i armen-har du ev också ont under skulderbladet o det sen strålar ut i armen?? | |
| blast | 2009-04-21 22:09 | |
![]() | ok-tydligen är du inte kvar här i forumet... | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-04-21 22:17 | |
![]() | Ibland blir jag generad över min egen anspråkslöshet! Jag löste just hela problemet, från Försäkringskassan till arbetslösheten. Alla som känner att de vill sjukskriva sig får en assistent! Den sjuke kan fortfarande gå (eller åka rullstol eller färdtjänst) till jobbet, assistenten gör jobbet. Inga sjukskrivna, och istället för att ersätta X procent av den sjukes lön, så skapar vi ett ny yrkeskategori - sjukassistenten - som består av långtidsarbetslösa, ungdomar och andra som man kan få ut i arbete. Okej då, jag är lite stolt. Vänligen sätt in tacksamfördinbrijlansdude niro donationer på konto 7289324-23 i Bank of Panama | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-21 22:17 | |
![]() | blast, inget ont i skulderbladen eller axel. enbart armen. | |
| blast | 2009-04-21 22:19 | |
![]() | ok inget ont i fingrarna heller | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-21 22:20 | |
![]() | nix, armbågen, armvecket, övre delen av handleden och lite på sidan av överarmen. Komplicerat det där..:) | |
| blast | 2009-04-21 22:21 | |
![]() | jag hade en jävulsk värk för att par år sen o den värken kom sej av att nerver låg i kläm mellan 3:e o 4:e nackkotan | |
| blast | 2009-04-21 22:22 | |
![]() | å då värkte det i övre halvan på armen, vidare ner på underarmens utsida o sen värkte det i ALLA fingrar...då var det inte roligt fy f-n | |
| blast | 2009-04-21 22:22 | |
![]() | så jag kan förstå dej !!! | |
| blast | 2009-04-21 22:25 | |
![]() | Håller alla mina tummar för att det ska lösa sig för dej..att "slåss "mot Fk är nog inte det lättaste...Lycka till!! | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-04-21 22:26 | |
![]() | tack för det..:) det löser sig nog tillslut. | |
| le-lou | 2009-04-21 23:10 | |
![]() | "Problemet är att ni som sitter där inte själva har varit i situationen och att ni inte förstår vad som är det bästa för patienten." Hur vet du det? Vad jag hört jobbar det människor där, och alla människor kan bli sjuka? | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-04-21 23:19 | |
![]() | Är det någon som vet så är det väl personalen på FK, de är inte bara tränade i frågan de har också statsförvaltningens högsta sjukskrivningstal! | |
| le-lou | 2009-04-22 00:00 | |
![]() | inte undra på med tanke på de nedskärningar som drabbat både FK och Skatteverket. Vart är vi på väg kan man fråga sig... | |
| SämstpåBeta | 2009-04-22 13:38 | |
![]() | Ut och jobba med dig Ond kanin. Heja moderaterna! | |
| ppi | 2009-04-22 14:44 | |
![]() | Jag har varit sjukskriven ett år, ETT HELT JÄVLA ÅR. Tro fan man blir knäpp. Kunde jag jobba så skulle jag göra det på stört, plugga eller vadsomhelst. Nu går inte det, av flera orsaker som jag definitivt inte tänker nämna här. Jag har en väninna som blivit förtidspensionerad vid 30års ålder, som lider av samma åkomma. Det finns inte i min värld, jag hoppas på framtiden och att allt löser sig. Jag är ensamstående mamma, och med en inkomst på 75% pga ett års sjukskrivning är det inte sommaräng att överleva vardagen. Minsta möjliga lägenhet, noll pengar till fritidsaktiviteter. Alla de ynka pengar som kvarstår går till min dotters välbefinnande och mat på bordet. Jag kan inte gnälla, det är inte mycket att göra åt i dagens läge. Men den som påstår att man gör det för att lalla runt och leva på skattebetalarna kan ta sig i arslet. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-04-22 14:48 | |
![]() | hejja ppi!! jag hoppas det inte blir för dig som för din väninna! | |
| Vikatjejen - Ej medlem längre | 2009-04-22 14:55 | |
![]() | Man ska vara frisk för att orka vara sjuk i detta samhälle, slogs själv med fk i 10 år innan jag fick rätt. En incident av flera jag råkade ut för under dom 10 åren var, jag har en godkänd arbetsskada och helt plötsligt fick min handläggare på fk för sig att dra in det beslutet vilket hon inte hade befogenhet att göra men 2 år tog det innan jag fick rätt i länsrätten. Mitt råd till dig är, sök en privatläkare (kostar inte mer än hos vårdcentralen om han/hon är ansluten till fk) då är du säker på att det är en och samma läkare du får träffa, vårdcentralen byter läkare lika ofta som jag snyter mig tyvärr. Lycka till! | |