Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade3
Mobilspel
Pågående19 931

Forumkategorier

Användare Inlägg  
ordfröken2009-05-24 22:03
Antal inlägg: 166

Vi försöker inte heller påpeka att hon gör dessa ryck men när hon gör detta med att åka bakåt o ligger o rycker såå mycket så måste vi försöka lugna henne.Vi brukar mest hålla om henne och ge henne närhet.

catta652009-05-24 22:04
Antal inlägg: 143

Snälla du, be er ordinarie läkare/barnläkare skriva en remiss till barnhabiliteringen i er kommun. Har en bror vars son drabbades av tourettes i din dotters ålder, och fick där hjälp med allt. Tourettes har inget med intellektet att göra, oftare är dessa barn klyftigare. utan det kan visa sig på andra sätt som att de har svårt att förstå orsak och verkan. Sök genast hjälp där för er egen och för dotterns skull. De kan ge er de råd och stöd som ni behöver....

ordfröken2009-05-24 22:09

Tack catta!

Har varit hos en barnläkare för en dryg vecka sedan och har mailat honom ikväll o ska se vad han säger.Men det låter som en bra ide! Tack!!

mrperfect2009-05-24 23:02
Antal inlägg: 11437

Med risk för att avvika från ämnet och få sitta i skamvrån med dumstruten så vill jag meddela att då jag är mycket trött men ändå för korkad för att gå och lägga mej så jag sitter ( halvligger ) och sover framför TV:n så kan det hända att benen liksom rycker till, någon annan som har samma fenomen eller kan förklara varför det kan vara så ?

ordfröken2009-05-25 13:30

Hmm mrperfect....Detta du har är nog inget ovanligt.Brukar ju vara så när man håller på att slumra in att det då kan rycka till i kroppen.Så det är nog inte detsamma som den här tråden handlar om skulle jag tro. :)

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?