Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 17 |
Mobilspel
| Pågående | 19 377 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-15 16:22 | |
![]() | fakturorna brukar acse tiden 15-15 varje månad men ska alltid vara betalda före den sista | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-15 16:22 | |
![]() | tack kissed:) Säljer du också? | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-05-15 16:24 | |
![]() | Har både sålt och köpt från tradera men inte så mycket saker. Sist sålde jag ett par märkesjeans. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-15 16:27 | |
![]() | okej:) hojta om du lägger ut nåt, kan vara kul att titta:) | |
| le-lou | 2009-05-15 16:28 | |
![]() | tattigt att köpa begagnat? Vilket resonemang. Inte det minsta, snarare tvärtom kan jag känna. Bara för att något blivit använt innan betyder inte att det är uttjänat och värt slängas. Man blir mörkrädd när man tänker på hur mycket vi konsumerar och sedan slänger. Släng släng släng- nytt nytt nytt. Eller så kan man bara träffa oskulder alt. slänga sig själv på tippen. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-05-15 16:30 | |
![]() | le-lou jag håller med:) Men som du sa i ett tidigare inlägg är det inte billigt att vara säljare:) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-15 16:40 | |
![]() | Just detta med att bara träffa oskulder är vanligare än man tror. Det går. | |
| skogstorparn | 2009-05-15 16:51 | |
![]() | köpa begagnat? tja, hälften av allt som säljs där är nog nytt,skulle jag tro kan hålla med att det är dyrt som säljare på tradera,skall då man ha lite tillval tex fetstil,extrabild mm blir det svindyrt.dom kan antagligen ta fett betalt eftersom dom är störst,finns ju ändra sajter som är betydligt billigare tex ingen avgift för osåld auktion,men dessa verkar föra en tynande tillvaro.. | |
| BCS | 2009-05-15 17:20 | |
![]() | medlem sen länge,aldrig haft problem..är ju bara att ta till vana att kolla min sida där finns obetalda fakturor samt betalda..inge konstigare en att man betalar övriga räkningar till den sista varje månad.. | |
| voicesgreen | 2009-05-15 18:09 | |
![]() | Kul med tradera! Gjort många fynd där! Också sålt till bra priser. Lägger ev. upp en del grejer till försäljning ikväll. Har bl.a. en chapeau claque -(ihopfällbar) hög hat som jag tänkt sälja. | |
| mackz_ | 2009-09-24 10:45 | |
![]() | är det inte rent ut sagt skit att man kan bjuda över på sina egna grejer? | |
| mackz_ | 2009-09-24 10:46 | |
![]() | haha my bad.. såg fel... är tyst o glider iväg.... | |
| riotfux | 2009-09-24 11:27 | |
![]() | tradera är fula som tar så mkt i provision | |
| nettan23 | 2009-09-24 11:56 | |
![]() | Ja verkligen :) Ngn som kommenterat att det e tattigt med second hand? För det första så har mode "eliten" inga problem med att köpa vintageeee det e ju så mkt bättre *hmpff* För det andra så plaggen i affären testas ju av hundratals pers. det e väl äckligt med isf För det tredje e det jäkligt bra för miljön med återvinning För det fjärde så hittar man saker som ingen annan har Kan komma på ännu fler saker, men sluta gnäll på begagnat ;P | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-09-24 12:18 | |
![]() | Vet inte hur många jag sett på www.swoppers.se som gått över dit från Tradera, eller använder det som ett komplement. Istf att sälja o betala kommission så byts det till ngt man vill ha, direktkontakt o endast porto har visat sig mkt populärt. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-09-24 13:14 | |
![]() | Tanten M kan man sälja nya grejer där också? Finns det samma kategorier som på Tradera? | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-09-24 13:57 | |
![]() | Nopp inget sälja, enbart byta - men det finns huuuur mkt som helst att välja mellan o nytt kommer det hela tiden. Gör ett konto, gratis o gå in o kolla... Det viktigaste för att komma igång är att fota det man vill bli av med o lägga upp i album, sen tar det inte många minuter innan folk kastar sig över det o frågar om du vill byta mot vad de har... Lätt som en plätt o suuuuperkul! | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-09-24 14:30 | |
![]() | Tanten M: Hm... Jag ser genast många problem. Om man vill byta och det skiljer mycket i fraktkostnad? Hur vet man att man får sin grej när man skickar den andras? Och hur säger man vänligt att man inte vill byta sina saker mot andras noppiga HM-kläder utan att bli impopulär? :) | |
| Points4u | 2009-09-24 14:47 | |
![]() | Tradera är toppen, jag har hanlat jättemycket och aldrig haft problem! | |
| Minta | 2009-09-24 14:49 | |
![]() | Har det inte varit något bedräger där Tradera-kunder fått falska fakturor som de uppmanats att betala? Bedragarna är inte Tradera vad jag förstår. | |