Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 684 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| - Shine - - Ej medlem längre | 2009-05-13 13:54 | |
![]() | Anderstg :p haha den var bra :DD: | |
| Chewbacca2 - Ej medlem längre | 2009-05-13 13:54 | |
![]() | det finns så många köper bröst idag varför blir kvinnor ledsna med små bröst fattar inte att vissa vill ha små andra bigga ...) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-05-13 13:55 | |
![]() | Shine: Man kan nog älska andra även om man inte älskar sig själv, men inte på samma innerliga sätt som man kan göra om man är nöjd med sig själv och om man är harmonisk :)) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-05-13 13:57 | |
![]() | Chewbacca.... det handlar nog inte om bröst. Det handlar om dåligt självförtoende. Folk med dåligt självförtoende mår inte bättre av att operera sig och vice versa. Okej, man kanske får en negativ sak fixad, men folk med dåligt självförtroende hittar snabbt nya fel med sig själv och sin kropp. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-05-13 13:59 | |
![]() | Dessutom tror jag att innan man får operera sina bröst, så gör läkaren en psykologisk bedömning för att se om personen är rätt för operationen. Det är nog sällan man opererar in silikon på någon som vill ha det för att må psykiskt bättre. | |
| - Shine - - Ej medlem längre | 2009-05-13 14:04 | |
![]() | Mollee: Men det är en citat :) Som sagt alla är lika värda oavsett vad.. | |
| Dyslekso | 2009-05-13 14:06 | |
![]() | En ansvarskännande plastikkirurg rekommenderar självklart istället operation på andra delar av kroppen om han anser att de delarna är i större behov av förbättring. :) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-05-13 14:11 | |
![]() | Huhu! :)) Shine: Jag vet, förlåt :) | |
| krutmarie | 2009-05-13 14:13 | |
![]() | Mollee, tror faktiskt att det finns många plastikkirurger som fullkomligt "skiter" i hur personen mår psykiskt bara dom kan tjäna pengar. Dyslekso, självklart hittar kirurgen även andra delar som "borde åtgärdas", det har väl med just den där ansvarskänslan att göra förmodar jag? :) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-05-13 14:23 | |
![]() | Ja, Krutmarie: såna kallas för kvacksalvare, och är man dum nog att gå till en sån så är det mycket synd om den personen. | |
| krutmarie | 2009-05-13 14:31 | |
![]() | Mollee, jag vet, men tyvärr går ju många på den missen för att det är billigare. Sedan att det kan få hemska konsekvenser (inte för alla som tur är) med infektioner, fula ärr och olika storlekar på brösten m m märker man ju först när det är försent. Det finns nog många stackare som fått gå till en seriös kirurg efteråt för att korrigera vad kvacksalvaren ställt till med. Jag tycker också synd om de som råkat ut för såna misstag. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-05-13 14:54 | |
![]() | Ja, man har ju sett såna dokumentärer som handlar om kvinnor som blivit "missbildade" efter att ha opererat brösten eller andra kroppsdelar. Förjävligt. | |
| ppi | 2009-05-13 15:01 | |
![]() | Har två väninnor som förminskat sina bröst just för att de fått ryggbesvär. Jag bad om resterna men blev nekad. Vet iof inte om jag skulle vilja ha någon annans fett i min kropp. | |
| ppi | 2009-05-13 15:02 | |
![]() | mollee, jag såg nån stackars brutta som förstorade läpparna, det slutade med att hon inte hade några alls. Fick gå och fukta tänder och tandkött för att de inte skulle torka ut. | |
| ppi | 2009-05-13 15:03 | |
![]() | Alla har väl skavanker, eller så är vi bara olika och vägrar inse det ;) | |
| krutmarie | 2009-05-13 15:05 | |
![]() | Ppi, jag hade en chef som har opererat sina bröst (förminskat) 2 ggr. Första gången var hon 18 och sedan mellan 25-30 efter 2 barn för andra gången p g a just ryggbesvär. Hon sa att det var fruktansvärt att alltid gå med värk orsakade av för tung byst. | |
| krutmarie | 2009-05-13 15:07 | |
![]() | Skavanker ja, men tack å lov inte så svåra att man måste lägga sig under kniven. Man måste ju lära sig att leva med det man har och "gilla läget". Tror att de flesta människor är missnöjda med nånting på sin kropp, men det är ju lättare att acceptera när man vet att även andra känner samma sak. :) | |
| menvad | 2009-05-13 15:19 | |
![]() | man får nog vara noga med att bara ta henne bakifrån! Kvävningsrisken är stor | |
| ppi | 2009-05-13 15:23 | |
![]() | Fast jag vet inte om det är skavanker, beror väl på vad man jämför med? Idealkvinnan? Jag hade komplex för det mesta, sen födde jag barn, då slutade jag gnälla och köpte läget. Visst finns det kvinnor jag ser som idealkvinna i mina ögon, personligen är jag nöjd, trots små tuttar, breda höfter och bristningar på magen ;P booyaaa. | |
| run-marie | 2009-05-13 15:25 | |
![]() | Menvad, verkar inte så lätt bakifrån heller, där finns ju också lite stoppning ;) | |