Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 5 |
Inloggade | 12 |
Mobilspel
Pågående | 20 512 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Rob_Cooper - Ej medlem längre | 2009-05-24 14:16 | |
![]() | Det har jag nytta av när jag läser många av inläggen på detta forum. ,-P | |
Rob_Cooper - Ej medlem längre | 2009-05-24 14:18 | |
![]() | Aloe Vera is da shit för övrigt. Hjälper mot alla förekommande åkommor what so ever. | |
LisaE0 - Ej medlem längre | 2009-05-24 14:45 | |
![]() | Sotfinger Instämmer...Allt "naturligt" är verkligen inte oskadligt. Man ska tänka efter och veta vad man ger sig in i... Hälsokostbutikerna exempelvis har mängder med olika preparat i sina hyllor som man antingen helt ska avstå ifrån eller åtminstone vara försiktig med... Många av dem ger olika biverkningar med aldrig nämns det något av det i branschens broschyrer och reklam. Men det är väl likadant där som i övriga samhället att det ofta är pengabegäret som styr...Branschen vill sälja utan att alla gånger ha konsumenternas välmående i åtanke... Jag fick till exempel jättesvår (och ihållande) huvudvärk av vanliga omega-3 kapslar, samtidigt som jag av den rena veggiskosten hade svårt att få i mig tillräckligt av omega-3 så till slut lade jag till lite fisk i kosten (lax och strömming), men någon riktig höjdare är det inte, utan skulle hellre ha fortsatt med ren veg. Ginseng är (bland många andra) ett annat tveksamt preparat som visserligen tycks ha många positiva effekter, men även ofta ger biverkningar. - Kan t.ex påverka hjärtat och slemhinnorna på ett skadligt sätt....ökar sexlusten gör den också, så åtminstone alla singlar kanske ska hålla sig ifrån den örten... ;)) Javisst, den gamla sanningen om salt, socker och vitt mjöl står sig än - verkligen. Ja, det fanns ett antal kloka hälsoprofeter förut, både inom landet och i grannländerna...Den jag spontant kommer att tänka på just nu är Are Waerland...Var det månne honom du tänkte på? | |
anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-24 14:52 | |
![]() | Solen är också viktig för då bildas d-vitaminer i kroppen. Läppstift kan också pigga upp en annars grå vardag. | |
LisaE0 - Ej medlem längre | 2009-05-24 14:58 | |
![]() | Håller med dig, anneli72 :)) | |
plongen | 2009-05-24 19:50 | |
![]() | Jag väljer nästan alltid ekologiskt, vill inte ha i mig alla tillsatsämnen som kommer av besprutning. Dessvärre har jag en tendens att dryga ut kosten med både glass och godis, som innehåller fan och hans moster samt en massa konstigheter. Så egentligen är det väl hugget som stucket... I övrigt tränar jag regelbundet. På friskis och svettis. Mår bra av promenader i skogen. Och av att leka med min katt, eller bara beundra henne för att hon är så duktig på att sova. Om jag är riktigt ledsen så är det bra för mig att gå in i ett projekt som kräver mycket närvaro och koncentration. Något konstnärligt helst... | |
Sotfinger | 2009-05-25 01:32 | |
![]() | Förutom "ren" mat, Qi Gong och bikarbonat i håret så måste jag i ärlighetens namn redovisa ännu ett hyss. Jag äter Alg-Börjes algtabletter... ja ja, skratta ni bara! | |