Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 835 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-05-28 22:19 | |
![]() | för MIG blir detta för larvigt | |
| Eva | 2009-05-28 22:20 | |
![]() | jasså?? | |
| Eva | 2009-05-28 22:21 | |
![]() | inte till dig myspruppen | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-05-28 22:21 | |
![]() | oki=) | |
| Miss_jk | 2009-05-28 22:26 | |
![]() | För min del diskuterar jag inte mens ens om någon frågar. Inte könssjukdomar heller, och inte heller om jag pumpat bröstmjölk. Det är lite för privat för att dela med sig av i min mening. Frågar någon däremot vad jag åt till middag, vad jag drack för vin till eller vad jag ska göra i helgen så kan jag gärna svara. | |
| Mitis75 | 2009-05-28 22:28 | |
![]() | Ett tips är ju att du faktiskt frågar dina "vänner" på kommentera? Då får du ju svaret direkt. Där kan du ju faktiskt oxå tillägga att "din mensverk intresserar inte mej". Personligen gillar jag mina vänners statusar och tycker oftast att dom har roliga saker att berätta. Även när dom handlar om mensvärk. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-28 22:28 | |
![]() | Om man sitter och skriver på nätet ska man hålla sig så nära sanningen man kan,men ändå inte. Att hålla sig så nära sanningen som möjligt gör att man kommer ihåg vad man skrivit. Att fabulera gör att man blir lite opersonlig ändå. För man vill ju ändå ha en integritet. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-05-28 22:31 | |
![]() | ja,det ska ju respekteras såklart.Så vill du inte disskutera dina mer privata saker så skriver ju du inte om sådant.Sedan finns de ju de som är mer naturbarn,som jag,som kan göra det,å därför skriver vi om det. Egentligen är det ju ganska enkelt att förstå,vi är olika,återigen=) | |
| Miss_jk | 2009-05-28 22:32 | |
![]() | Mitis75: Skulle gärna göra det men vill ju inte stöta mig med mina gamla vänner. Uppenbarligen så blir ju folk upprörda av att jag tar upp detta, så... | |
| Mitis75 | 2009-05-28 22:33 | |
![]() | Men då kanske du inte är vän med dom? Eller? Vänner kan ju ändå prata om allt... | |
| Miss_jk | 2009-05-28 22:35 | |
![]() | Vänner som i nära vänner, ja, men kanske inte vänner från låg- mellan- och högstadietiden som man inte pratat med på tio-15 år. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-05-28 22:35 | |
![]() | jag tar iaf inte åt mej då du säger upprörd,däremot disskuterar jag jag blir upprörd över betydligt allvarligare saker | |
| Mitis75 | 2009-05-28 22:39 | |
![]() | Vänner som vänner för mej. Men det är ju jag... :-) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-28 22:41 | |
![]() | Om man tex har svår mensvärk,varför kurerar man den inte då? Nej,tydligen var den inte svårare än att man orkar sitta och prata om den med folk på internet. Inte trovärdig värk. | |
| pennyjenny | 2009-05-28 22:45 | |
![]() | Det tar en sådär 20 minuter innan tabletterna verkar, och så kaske man försöker göra annat för att slippa tänka på det? Och så behöver inte folk undra varför man kanske snäser av dem... | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-05-28 22:46 | |
![]() | anneli:jag har fruktansvärd mensvärk,spyr å vill helst inte stå upp,står som en fällkniv jag ligger helst i sängen elr i soffan,där har jag oxå datorn,att mensvärken skulle hindra mig från att kunna skriva kan jag inte se hur det går till.Visst,då jag har som mest ont vill jag bara ligga å blunda,helst få somna då jag tagit min tablett,men sedan kan man ju ligga å skriva?man kan ju ha lindrig värk oxå | |
| köttflöjt - Ej medlem längre | 2009-05-28 22:48 | |
![]() | Jag kom precis till insikt om att det är när man läser sina vänners statusar på Facebook som man får det slutgiltiga betyget på om man lyckats skaffa sig vettiga vänner eller inte, och eftersom människor i allmänhet tenderar att omge sig med människor som liknar dem själva i mångt och mycket är detta det ultimata slutbetyget på hur väl man lyckats som människa. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-28 22:54 | |
![]() | Mina besvär är väl så lindriga så jag behöver inte diskutera dom. Jag kan bara trösta med att dom går över när man fått barn. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-05-28 22:57 | |
![]() | vet inte om ja behöver som disskutera det om jag skriver jag är less på mensvärken,skriver det lika väl som då jag skriver om vad jag gjort i dag elr ätit,tex jaaaaa,jag får hoppas den gör det=S | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-05-28 23:03 | |
![]() | Fortsätt att vara ett naturbarn,Myspruppen! Alla har vi saker som vi vill diskutera. Inget som stör mig,tvärtom. | |