Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 81 |
Mobilspel
| Pågående | 19 810 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| asodora | 2009-06-04 21:50 | |
![]() | Men för mannen kanske om han får reda på det. Har han något val? Hon kanske borde vara singel i stället om hon vill fortsätta rumla runt. Tycker det i allra högsta grad är ojust mot honom. | |
| köttflöjt - Ej medlem längre | 2009-06-05 00:14 | |
![]() | Egentligen är det inget fel med att vara otrogen. Det är bara evolutionärt fördelaktigt att inte vara otrogen så pass mycket att populationen blir allt för likriktad och odiversifierad. Det är därför jag begränsar mig till 365 partners om året. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-06-05 00:23 | |
![]() | Smart kvinna.. gifta sig och skaffa barn för att vara otrogen med 10 män och därmed riskera att splittra sin familj. Vissa människor önskar man det fanns färre av. Pallar inte folk som medvetet skapar kaos i sin tillvaro medan andra gör allt för att få sitt liv att fungera. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2009-06-05 00:26 | |
![]() | Väl talat Viktor. Stackars sate som är ihop med henne. Hoppas han slipper få reda på det, det blir hans undergång. Jag tror verkligen inte hon är lycklig på riktigt. | |
| Hillegnu | 2009-06-05 00:28 | |
![]() | Om hon tyckt det va helt okej hade hon väl låtit sin man fått samma möjlighet till andra som hon själv tagit sig? Fräckt att ha inställningen "ingen big deal" om hennes man inte ges samm valmöjlighet. Jag skulle verkligen inte vilja ta del av sådan information från mina vänner. | |
| Finlirare - Ej medlem längre | 2009-06-05 00:30 | |
![]() | Kjempegrejt...väninnan, det är Du, eller hur? | |
| Maskulinist | 2009-06-05 00:47 | |
![]() | Ledsen att jag låtit er vänta så länge på att jag ska dela med mig av min visdom. Nåväl, här kommer i alla fall det rätt svaret: Nej, det är inte beroendeframkallande. Om det var det skulle hon inte ha känt driften de första gångerna, utan den skulle ha växt fram allteftersom hon testade. Så är det ju när man blir beroende av tobak, till exempel. Beroendet, eller vad man nu ska kalla det, ligger redan i hennes (vidriga) grundpersonlighet. Skulle tippa på att hon är ovanligt impulsiv och empatiskt störd. | |
| köttflöjt - Ej medlem längre | 2009-06-05 01:15 | |
![]() | Värst vad ni är taskiga mot kjempegreit! Jag tycker inte att man ska häva ur sig såna här påhopp bara för att man inte delar andras personlighetsdrag. En del människor nöjer sig med att ge sin kärlek till en person, och en del är utilitarister. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-05 01:16 | |
![]() | men ska inte utformandet av ett förhållande vara på bådas villkor? verkar inte så i det här fallet iaf. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-05 01:17 | |
![]() | om jag gillar att ligga runt, men ändå vill ha ett förhållande så ser jag ju till att hooka up med en likasinnad person. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2009-06-05 01:19 | |
![]() | Nja, hon är säkerligen en fin tjej på många vis, men det är ju så sorgligt att hon riskerar att skapa en sådan tragedi. Vem vet - hela familjen på Ikea och så dyker den gamla lovern upp och hejar på nå't intimt vis - och äkta mannen kanske får magknip och känner att något är på tok. Är det schysst? | |
| Maskulinist | 2009-06-05 01:21 | |
![]() | Köttflöjt: Och att vara utilitarist råkar vara synonymt med att vara osympatisk. Åtminstone i praktiken. Inte för att det har med saken att göra. Utlilitarism och egoism är rätt väsensskilda. Vill förresten passa på att fråga en sak, förutsatt att du sett The Matrix: är Neo god eller ond? | |
| asodora | 2009-06-05 01:24 | |
![]() | Ja, och nu när kvinnor snackar om vikten av jämställdhet...vart har den tagit vägen i det här fallet? Det när kvinnor vinner på jämställdhet som dom vill ha det, annars är det inte så noga... | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-05 01:28 | |
![]() | jag hade nog tagit ett ordentligt snack med henne om det var min kompis det handlade om, däremot om båda är med på det så kan man ju inte döma. fast nu verkar det ju inte så. skulle mannen få reda på allt så är det nog jävligt knäckande, speciellt när det inte bara varit ett enstaka snedsprång, hela förhållandet måste ju kännas som en lögn.. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-05 01:30 | |
![]() | att ta risken att såra någon så djupt, bara för att tillfredställa sitt eget ego är så jävla taskigt. | |
| Maskulinist | 2009-06-05 01:30 | |
![]() | Kaninen: Word! Byt namn till God Kanin. | |
| köttflöjt - Ej medlem längre | 2009-06-05 01:35 | |
![]() | Det här med god och ond är bara två sidor av samma mynt, och det är ungefär lika meningslöst att besvara såna frågor som att besvara frågan om virus är goda eller onda, för att inte tala om bakterier. | |
| LouLou - Ej medlem längre | 2009-06-05 01:41 | |
![]() | En som jag känner var ständigt otrogen mot sina flickvänner och hans ursäkt var att hans pappa varit sån så han kunde inte hjälpa det! | |
| köttflöjt - Ej medlem längre | 2009-06-05 01:43 | |
![]() | Nej men alltså, den här "kompisen" kan du hälsa att hon nog är inne på en bra väg i alla fall, som börjat fundera över sina problem. Bättre att vara medveten om sina brister än att gå runt och vara skenhelig och tro att man är perfekt. Det är lite som att vara seriemördare det här. När man kommit över den första tröskeln rinner det bara på av sig själv efteråt, det blir liksom lite lättare nästa gång, och nästa, och nästa. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-06-05 01:43 | |
![]() | roliga bortförklaringar finns det nog gott om..när det oftast ändå handlar om egotripp.. | |