Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 16 |
Mobilspel
| Pågående | 19 740 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mimikryp | 2009-07-08 14:39 | |
![]() | Suck. Tönt. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-07-08 14:51 | |
![]() | 17. Gessle- Jag kommer alltid tjäna miljoner mer än Roquentin. Jag kommer alltid ha ett bättre liv än ditt bittra avundsliv. | |
| Domastercrex | 2009-07-08 22:22 | |
![]() | 16- Gessle - Folk betalar in pengar till stim som går direkt in på Per Gessles feta bakkonto för att man har en radio på sin pizzeria som KAN spela gessle låtar, jävla pengakåta svin. Och varför får han sitta i programet sixties och prata om hur det var med musiken på 60-talet när han bara var en liten skit då, han om någon kan dra åt helevete. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-07-08 22:25 | |
![]() | 16. Gessle- avundsjuka är en sjukdom | |
| Kahlen | 2009-07-08 22:26 | |
![]() | Vilken lustig tråd, jag som verkligen inte tål Pers röst är visst då avundsjuk på honom. Vari är logiken där tro? | |
| Mimikryp | 2009-07-08 22:28 | |
![]() | SKÄRPNING! Ni som inte gillar Gessle behöver inte skriva i den här tråden! Om ni absolut måste smutskasta honom och snacka skit kan ni ju starta en egen tråd om det. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-07-08 22:30 | |
![]() | Nää så har jag abolut inte menat. Jag gillar verkligen inte Gessle heller. Det är musik som jag aldrig lyssnar på. Men att påstå att han inget kan eller kalla honom för bög, pengakåt svin, eller be honom fara åt helvete handlar nog om avundsjuka i högsta grad anser jag. Man kan ju ändå inte blunda för att han har lyckats stort med det han gör så nån jävla talang får vi nog tillskriva honom även om musiksmaken inte är delad. | |
| Kahlen | 2009-07-08 22:35 | |
![]() | @Mimikryp Låter inte det orimligt att ha två trådar om samma person? I en debatt borde alla få göra sin röst hörd, fans som icketfans. Tycker man nu att en kändis är usel så är det lika okej att säga det som att hylla kändisen till höjderna. @Kissed Kanske det. Men vad rör det dig? Att man inte har samma smak skall ju inte betyda att det är okej att narra den. Det du gör genom att påpeka avundsjukan. Vänd andra kinden till funkar. | |
| Ärtan Pärtan | 2009-07-08 22:54 | |
![]() | Jag avskyr Per Gessle och blir irriterad varje gång jag hör hans röst. Roxette var väl OK men då slapp vi ju höra hans röst och musiken var ju inte fullt så tråkig som den annars alltid har varit. | |
| Brasved - Ej medlem längre | 2009-07-08 22:57 | |
![]() | suck... musiksmak människor? hur kan man beskylla en så pass populär artist för att vara dålig..?! ok att man inte gillar honom men dålig är han ju inte för det.. | |
| Sweeetiepie - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:03 | |
![]() | Om man måste klanka ner på och "hata" en artist, musikgenre eller låt/stycke så är man näppeligen musikalisk över huvud taget... | |
| Ond_kanin - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:05 | |
![]() | Det som oroar mig är att Per G kan orsaka sånt rabalder på beta... | |
| Brasved - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:06 | |
![]() | haha jo du ond_kanin det verkar så ;) | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-07-08 23:36 | |
![]() | 39.Flickan i en Cole Portersång Den är lite udda tycker jag. | |
| little-erik | 2009-07-08 23:50 | |
![]() | 15. Son of a Plumber - Joanna says | |
| fåntrattis | 2009-07-08 23:56 | |
![]() | Kahlen: Nu är ju detta uppenbarligen inte en tråd där tanken är att Per Gessle skall debatteras, det är en renodlad listtråd. Därför är det inte orimligt att, om behov finnes, skapa en ny tråd där man förslagsvis listar hans sämsta låtar, eller, som du påstår dig vilja göra, debatterar huruvida han är bra som artist eller inte. | |
| Kahlen | 2009-07-09 08:24 | |
![]() | @fåntrattis Du menar att om man inte gillar artisten så får man inte deltaga? Skriva saker som ´låten dittan är den minst sämsta´är väl att lista det med. Jag blir lite fundersam över att det är acceptabelt att narra de som inte gillar Per, men inte acceptabelt att inte tycka om Per. Någon värd får gärna svara. | |
| Mimikryp | 2009-07-09 09:46 | |
![]() | Fåntrattis; Kunde inte ha sagt det bättre själv. Kahlen; Självklart är det fritt fram att inte tycka om Per, och till och med hata honom om man nu känner för det. Men detta är som sagt en renodlad LISTtråd, där varken kärlek eller hat till herr Gessle ska debatteras. | |
| Kahlen | 2009-07-09 10:33 | |
![]() | @Mimikryp Varför är allt med i tråden då? Det borde rensas bort så inte dumma nybörjare likt mig blir förvirrade. Jag kikade igenom flera andra listtrådar (ni har en hel del märkte jag) och samma sak sker i dem. Det hyllas, det sågas huller om buller. Och ironiska kommentarer finns i överflöd som ger väldigt sur anda. Jag försöker bara finna ut hur det funkar, ha lite tålamod. | |
| Kahlen | 2009-07-09 10:41 | |
![]() | Så ovidkommande ser jag nu. Men kan nog säga att Sommartider är rätt okej. Det är den man i alla fall kan texten på, spceiellt efter några kalla. Sen så finns det en väldigt skön covergrupp på Gyllene tider som inte går av för hackor. Billy(s?). Det var trevligt att få höra de gamla dängorna men slippa Per. | |