Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 758 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dalmanisk - Ej medlem längre | 2009-06-27 13:04 | |
![]() | den som är snabb nog i skallen kan ju skratta lite till texten.. | |
| Pappas Docka - Ej medlem längre | 2009-06-27 13:23 | |
![]() | Den bäste svenska rapparen är nog ändå Talrik, med sin härligt breda värmländska och texter som sätter Fröding hotell i gungning, precis där Karlstad smälter samman med inavelsbygd och döda skogar. | |
| Lillot | 2009-06-27 13:38 | |
![]() | Just nu spelar min man "Ett slag under bältet" m Petter på högsta volym. | |
| Nasty Nimrod | 2009-06-27 14:21 | |
![]() | Outkasts "Stankonia" är ju grym... Massa bra låtar... Jag gillar annars sån där hippie-hop från 90-talet, typ De La Soul, A Tribe Called Quest, Jungle Brothers, Digable Planets, Dream Warriors och liknande... | |
| 655556 | 2009-06-27 14:22 | |
![]() | Allt som går at ladda ner på följande sida: www.rappareisamverkan.se Samt franska rapgruppen Manau och "Keep it thoro" av Prodigy från Mobb Deep. | |
| Pharoah - Ej medlem längre | 2009-06-27 17:38 | |
![]() | Ingen som kollade in Nujabes? Killen är helt otrolig, ni kommer inte att ångra er om ni kollar in några av hans, tex "reflection eternal", "feather", "lady brown".... Ni kommer inte att ångra er, tror du kommer digga det mest, Lejonmix. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-06-27 19:09 | |
![]() | länka då | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-06-27 19:10 | |
![]() | Dalmanisk TACKAR men vad var det du mena med "rykten" ang Dead Prez | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-06-27 19:11 | |
![]() | Svensk hip Hip och Hip Hop med stråkar i kan dock vara så CONNY | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-06-27 19:15 | |
![]() | "Mcs get a little bit of love and think they hot Talkin bout how much money they got, all yall records sound the same I sick of that fake thug, r & b, rap scenario all day on the radio Same scenes in the video, monotonous material, yall dont here me though These record labels slang our tapes like dope You can be next in line, and signed, and still be writing rhymes and broke You would rather have a lexus, some justice, a dream or some substance? A beamer, a necklace or freedom? Still a nigga like me dont playa hate, I just stay awake This real hip hop, and it dont stop until we get the po-po off the block" SÅ GRYMT | |
| Pharoah - Ej medlem längre | 2009-06-27 20:25 | |
![]() | Egentligen borde jag ha skrivit hiphop-låtar och inte rap... Hur som helst, Nujabes använder sig ibland inte av någon rap utan rena beats och ibland tar han rappare som kör. Sjukt jävla bra. Feather: www.youtube.com/watc...Za V-33XSHY F.I.L.O: www.youtube.com/watc...re =related Lady Brown: www.youtube.com/watc...re =related Beat Laments the world: www.youtube.com/watc...re =related Letter from Yokosuka: www.youtube.com/watc...re =related | |
| Lasse1978 | 2009-06-27 20:48 | |
![]() | @655556 Right on! Färska Prinzen & RiS ftw! :D Men alltså...Ingen har nämnt Goodie Mob??! W T F ? Cell Therapy www.youtube.com/watc...uW B9Nhoypw They don't dance no mo' www.youtube.com/watc...re =related Get rich to this www.youtube.com/watc...re =related M fl. | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-27 21:53 | |
![]() | Las Palmas är väl söta och de som gjort en cover på Petters "det går bra nu" "det går sådär nu" | |
| dilivio | 2009-06-28 01:37 | |
![]() | Gimp, det är färska prinzen som gjort den www.youtube.com/watc...pY q82KvcRk Just den låten är jag inget fan av, men annat av honom är rätt kul ibland. Även Ungdomshälsan, MBMA osv är helt ok. Fast MBMA är duktiga på riktigt iofs.. Pharoah Baby, Afasi & Filthys Fläcken är fan bra! Organism 12 och PSTQ är sjukt skickliga på det de gör, även i MBMA. Det finns ju några bra svenska grejer men inget som är sådär sjukt jävla jättebra. Orkar inte dra fram youtubelänkar men ni som är intresserade av hiphop, vill och mot förmodan inte hört någon av dessa är hjärtligt välkomna att söka själva. CunninLynguists Pharoahe Monch Sage Francis The Last Poets Mos Def Common Non Phixion typ. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-06-28 01:41 | |
![]() | skrev detta om svensk hip hop "Svensk hip Hip och Hip Hop med stråkar i kan dock vara så CONNY" CONNY - betyder allt som är dåligt ungefär här uppe | |
| dilivio | 2009-06-28 01:42 | |
![]() | Förresten, en länk till kan jag bjuda på. Svensk kille, Allyawan, förtjänar mer cred! www.youtube.com/watc...QM RZZHNFko | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-28 08:56 | |
![]() | jaa, just det men jag ser det mer som "roligt" än bra kanske sen har vi de här söta rosengårdsrapparna duktiga | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-28 09:16 | |
![]() | om man uttalar sig som du lejonmix, så vet man nog inte så mycket om svensk hiphop EGENTLIGEN | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-28 09:21 | |
![]() | www.youtube.com/watc...ky NFfreHUg här tycker jag iaf att sthlmskänslan finns | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-06-28 09:28 | |
![]() | www.youtube.com/watc...q7 T0plPKvw | |