Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| raringen | 2009-08-25 22:18 | |
![]() | An American, a Japanese, and a Nigerian were sitting naked in the sauna. Suddenly there is a beeping sound. The American presses his forearm and the beeping stops. The others look at him questioningly. "That's my pager," he says. "I have a microchip under the skin of my arm." A few minutes later a phone rings. The Japanese lifts his palm to his ear. When he finishes he explains, "That's my mobile I have a microchip in my hand." The Nigerian, feeling decidedly low-tech but not to be outdone, decided he had to do something just as impressive. He steps out of the sauna and goes to the toilet. He returns with a piece of toilet paper hanging from his butt. The others raised their eyebrows and said, "Wow! What's that?" "I'm getting a Fax," he explains. | |
| skogstorparn | 2009-08-25 22:24 | |
![]() | italienare som gillar tyska bilar Audi Nitti | |
| -BAUDI - Ej medlem längre | 2009-08-25 23:05 | |
![]() | den var rolig raringen. tänk att han fick fax. | |
| drakenborg | 2009-08-25 23:08 | |
![]() | läste ni i metro för några dagar sen om nordisk gemenskap?!- När en svensk ger en norsk en dansk skalle i en finsk bastu på island! | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-08-25 23:54 | |
![]() | ulf lite humor ochsjälvdistans ska man väl kunna ha:) Jag är finne i blodet och jag tar inte illa vid mig:D | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-08-26 00:06 | |
![]() | raringen - hahahaha :) | |
| Danilo1977 | 2009-08-26 01:19 | |
![]() | U-båt på kinesiska? Long trong gong | |
| alexon | 2009-08-26 02:11 | |
![]() | -hur skrämmer man thailändarna från fotbollsplanen? -man gör vågen. osmakligt? | |